Nog een vaderdagblunder die ik even kwijt moet:
Ik was vergeten dat het vaderdag was, mijn moeder zegt zo: 'Heb je papa al gefeliciteerd?'
Ik: 'Nee, o shit! Het is vaderdag!' Ik ren dus snel naar mijn vader en geef hem een knuffel en zeg 'Fijne vaderdag, papa.'
Mijn vader: 'Huh, is het vaderdag?'
Zondag wordt het 22 graden, dan is het dus echt zomer!
Hoe dan ook, ik was aan het leren en ik al een halfuur en toen had ik zoiets van heh, heb ik dit niet eerder geleerd? Was ik dus het vorige hoofdstuk aan het leren. En damn, het was al zoveel maar goed, nu heb ik alles afgeraffeld want mijn concentratie doet 't niet meer. En ik moet ook nog wiskunde en maatschappijleer, maar dan schuif ik dat wel op ofzo.
^
Hoop ik ook voor je, wij waren zo ergens naar toe gefietst enzo, en daar gingen we allemaal (saaie) dingen doen enzo, en toen ging het regenen en onweren en toen moesten we gewoon doorgaan D:
Naja, zelfs als het mooi weer was geweest, was kamp nog steeds heel stom.. En iemand had 9 teken! Ik maar 2 gelukkig..
Naja, ben mezelf weer eens aan het vervelen, faal.
Msn is geweldig, welke gast heeft dat uitgevonden.
Net een mega gesprek gehad met zo'n 15-20 mensen ofzo? En het ging nergens over. :'3
Liz voelde zich een kladblaadje en niemand volgde het meer.
v ik denk zo'n 20 ofzo, want het ene moment ging er iemand uit en toen weer in maar op een gegeven moment zo: 16 of meer mensen zijn iets aan het typen. wtf?
Laatst gewijzigd door xRainbow op di 21 jun 2011, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.