^^ik ben ook wel een trouwe fan, maar kan geen siggies maken en nu heb ik er een van slipknot ( moeilijk te herkennen maar het is echt zo :3)
vind ze wel geweldug :3
ANYWAY allemaal van mijn klasgenoten vragen dingen over ijzersoorten aan mij omdat ik de enige ben die dat weet X3
ik ga slapen , ik ben kapot , ik zit vanaf het weekend elke dag te leren voor pww. : vrijdag, maandag , dinsdag.
daarna sportdag : woensdag
en DAARNA ,.... EFTELING MET SCHOOL : donderdag
EN DAAR WEER NA ;; VAKANTIEEEEE!!!
het is geweldig omdat woord uit te spreken
vankantie
vakantie
vankantie
Ik ben echt in een vage bui vandaag. :3 Eigelijk ben ik dat altijd al, maarja boeiuh.
En ik voel me echt f*cktop slecht En dan op de gemeen-goeie manier (Zie je wel; VAAAAAG :'3 )
De rampenperiode zit er bijna op. Nog 2 dagen en dan vakantie. 8D Moet volgende week woensdag alleen nog mijn rapport gaan halen om te horen dat ik ga blijven zitten, fantastisch. Ik hoop zo hard dat ik overdrijf.
Dat mijn proefwerk er weer op zit en dan het slecht ging, maar het lichtpuntje is dat ik morgen vakken heb waar ik wat beter in ben en dat ik dus de hele dag lekker rustig kan doen waar ik zin in heb
Ik wil even kwijt dat er een forumspel aangevraagd kan worden! De mensen die in de wachtlijst stonden hebben het erg druk dus we hebben besloten om een spel voor te laten.
Wie weet er een leuk spel en heeft nu tijd? PM mij of Nina
Dat je een verhaal moet gaan maken, dus bijv. ik begin met de letter A en daar maak ik een zin mee, en de volgende maakt met de letter B een zin maar het moet wel op elkaar aansluiten zodat er een verhaal ontstaat :3
tis een idee
Enn ik wil kwijt dat ik superdieren aan het sparen ben bij de AH maar we doen bijna nooit boodschappen :3 && dat ik nu vakantie heb tot september en dat mijn school de boekenlijst nog niet wilt sturen =|
Vandaag aan werkstuk werken, en daar heb ik geen zin in.
Moet nog iets aan mijn vriendin uitleggen, ook geen zin in.
Voel me PIEP ( ) en daar heb ik ook geen zin in.
Vandaag toetsen van de toetsweek opgehaald, ik heb het opzich wel goed gedaan. Voor economie had ik (iedereen had ongeveer hetzelfde) een 7,6. Moet je nagaan als we die toets niet van te voren hadden gehad, dan waren er echt dikke onvoldoendes gevallen
Ik was wel blij met mijn Engels leestoets cijfer, een 9,4
Oh en ik wil even kwijt dat ik Alexis Jordan best wel een wannabe vind (ze is nu op tv, vandaar. Sorry als ik iemand beledig die fan van haar is of zo )
Ben ook eindelijk weer bezig met dingen creëren voor de Sims 3 =3
Alleen ben ik door mijn gratis dagen van Milkshape heen ;(
Zo lekker eten ;p
Heerlijk, pww, ondanks het leren. Ik ga zo daar denk ik ook even voor leren ;p