Nona schreef:Ik wil even kwijt dat ik had gewild dat ik vroeger op pianoles had gezeten.. Echt super als mensen dat goed kunnen. IK WIL DAT OOK
als je een piano thuis hebt kun je bladmuziek uitprinten en het jezelf aanleren, dat doe ik nu ook
Ik wil kwijt dat ik net ben geopereerd. En nu voelt mijn hoofd heel groot door de verdoving
En ik houd van de muziek van Pirates http://www.youtube.com/playlist?p=PL642D5114CD75FB09
En ik wil dat mijn boek komt, ze zeiden dat hij vorige week dinsdag zou komen
Wooo, het regent nu niet eens! De zon schijnt gewoon! Als het nou ook nog even wat warmer wordt, is het tenminste echt zomer..
En ik heb zin om nu te gaan simmen
Meeeeh ik verveel me ook en ik heb nog wel vakantie Vanmorgen mn tweede autorijles gehad, hilarisch natuurlijk Iemand een idee wat ik kan gaan doen behalve Simmen?
YAAAAAY.
Nu gaan leren, tsja niet denken dat ik graag leer, maar het verzacht de pijn wel degelijk als ik weet dat ik morgenmiddag al VAKANTIEEEEEEEEEEEE heb.
Ben eigenlijk al 3 uur thuis =3
Maja, vandaag ging matig, voor nederlands heb ik wel een voldoende, alleen ben ik niet zeker van geschiedenis ;s
Naja, ik zie wel, ben alleen donderdag 4de uit. Vrijdag pas om half 4 ><
k*t sportdag ><
xRainbow schreef:Soms snap ik de mensen bij mij op school totaal niet
'Dan doe je dat er bijtussen' Het is toch 'bij' of 'tussen' en niet allebei, of wel dan.
Oeeeeh dat noemen we een contaminatie toch?
Iig, ik wil even kwijt dat ik me nog steeds verveel