Yaay Yaay Yaay!
Ik ben zo vrolijk! We - mijn vriendin en ik-
waren er achtergekomen dat we niet konden logeren
in de zomervakantie.
Maar wss gaan we nu voor 1 dag of anderhalf afspreken in
het weekend Ter uitleg: Mijn vriendin woont anderhalf uur rijden hier vandaan
^ awh
dat kan ik verslaan :3
ik moet voor morgen een verslag schrijven over softbal en die moet perfect zijn anders ga ik wss niet over :3 als ik er ene onvoldoende voor krijg dan =D
en ik moet nog leren voor wisk*t en economie :3
en dinsdag heb ik 1 pw en woensdag 3 :3
leuk hea! =D
en ik ben verslaafd aan Plants Vs Zombies
ik
moet
het
spelen :3
snel verslag afmaken en dan gaan Plants Vs Zombieën
of naja leren :3
ik heb trouwens al 500 woorden geschreven, over softbal en ik ben nog niet eens klaar... ik wist niet dat ik zoveel kon schrijven over een sport die ik niet leuk vind :3
ik ga hier een lange post van maken :3
wist je dat het geslachtsdeel van een vrouwelijke potvis even groot is al een deur :3
en ik wist nog iets maar nu niet meer :3 handig hea! ;D
ik praat onzin, daar ben ik soms goed in
OJA vanmiddag aantafel zat ik een beetje erg chaggo te wezen ofzo :'3
naja, wie dit leest... krijgt van mij een... een... high-five!
oja ik heb gister Surf's Up gekeken, ik wist vrijsnel dat Big Z, Big Z was :3 dat had je like gewoon door, dah
okay nu ga ik weer verder met dat rot verslag
OJA ik vind Pokemon een vorm van dierengevechten
een paar mensen die een paar dieren(Pokemon) zit aantemoedigen om de ander KO te slaan :'3 met vuur, of psychisch of of weetikveelwatallemaal :3
*klikt op bevestig*
Wij hebben de Ipad 2
In het wit, nu kunnen we tegen elkaar rummikubben & heb we niet zo'n ruzie erom x'D
En ik heb 25 euro uitgegeven
Aan het boek Narnia, maar dan met alle 7 kronieken, dus een lekker zwaar beok =3
Hij heeft 1184 bladzijde ;d
Dus dan kan ik in de zomervakantie wat doen ;p
Zo nog ff leren voor geschiedenis, eigenlijk hadden e het eerste & derde moetne omdraaien, voor nederlands kan je niet leren ;s
En voor geschiedenis juist wel ;s
Ikwil even kwijt dat morgen mijn laatste dag op school is, en dan ook de laatste dag op de onderbouw locatie en ik vanaf dan af ben van irritante schreeuwende rondrennende kleuterbruggertjes ;D (Sorry voor de mensen hier uit de 1e..) & dat ik dan eindelijk geen school meer heb!
Dat soort probleem heb ik ook, ik wil heeeeel graag simmen MAAR ik heb bijna 400 screens voor een hoofdstuk alleen ik heb echt geen zin om het te schrijven