Hoezo denk je dat?
Gaat het om dat topic dat je had geopend?
Want kijk; het is niet zo dat niemand je aardig vindt, maar het lijkt alsof je je niet veel aantrekt van wat de moderators hier zeggen. Snap je?
V Ow, nou, daar weet ik dan niets van, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Het leven kan te mooi zijn om het op te geven.
Laatst gewijzigd door Zinooo op za 18 jun 2011, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Hpmf, sims is gemeen, ik moest dus een brand blussen & 2 sims redden, is mijn sim van de javel afgegaan & nu moet ik het huishouden bezoeken om die mensen te redden
Naja, maar gewoon afgesloten zonder opslaan, zie morgen wel weer verder.
Mijn kat heeft mij net ook weer gekrabt ;o
En hij ging met z'n achterste op mijn toetsenbord zitten
Stom dier. x'D
nu je het zegt, ik moet ff mijn score verbeteren ( iets van 30.000 nyans ofzow ) :3
Gisteren was ik naar een vriendin, en dat was vet cool want we gingen op een trampoline springen die over een sloot heen stond
en toen kreeg ik een armband van haar, en een zak drop voor mijn verjaardag
en toen was ik weer om 9 uur 's avonds thuis :3
Als iemand benieuwd is naar mijn testwereld in CAW dan moet je even in het CAW topic kijken
En vergeet vooral niet om de SN tattoos, het SN Animali huis en SN The Blue mansion te downloaden! (Geeft mij weer wat zelfvertrouwn om nog meer te bouwen voor jullie!)
Al staan er bij de andere SN downloads ook hele leuke dingen bij. Kijk daar vooral ook nog even tussen als je dat nog nooit gedaan hebt.
Straks met een super zware tas richting de trein naar zwolle, op mijn kamer slapen en dan een week kramperen in een 12 pers tent tijdens wakeboard kamp.. op naar hell