Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 51 van 101

djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat Wil Je Kwijt.

jelle!! schreef:ik "lag" nog te slapen,, ik mag niet naar school en dat vind ik nu een beetje k*t worden,
maarja je kan niet alles verwachten wanneer je blinde darm er wordt uitgehaald... :glare
Nou dat moet wel meevallen als je blinde darm er wordt uitgehaald,heb ik ook gehad alleen dan met een illius (dat is dat je darmen niet meer werken) mocht ik 2 weken lang niks eten en niks drinken. Dat is pas erg
Afbeelding
Cherbil
Groentehakker Groentehakker

Ik voel me nu echt zo zwaar k*t... Maar dan ook echt heel erg.
Ik moet nu de heletijd huilen.
Ippie, mijn gerbil, is gisteren op het laminaat gevallen vanaf 1,5 meter hoog. Ik pak haar op en zet haar op mijn bureau, ik kom erachter dat ze niet meer kan lopen.. Er is nu iets mis met haar voorpootjes.
We hebben gelijk de DA gebeld, en een afspraak gemaakt. Komen daar aan en hij kan er niet precies achter komen wat er aan de hand is. Hij voelt niks in de pootjes zelf, dus hij denkt dat het misschien in de schoudertjes zit. Maar hij weet nu niet of het gebroken, alleen gekneusd, of uit de kom is.
Ze kan wel eten en drinken, maar ze heeft wel een bloedneusje, maar dat is logisch dan he...
Ze zit nu in een kleiner hokje samen met haar zusje, maar je ziet wel dat ze pijn heeft. We hebben dan ook pijnstillers meegekregen voor s'ochtens en s'avonds, maar ik heb echt zo'n medelijden met haar :cry: :cry: Ze slaapt zo veel, maar ze probeert ook heel veel te doen wat ze niet kan. Ze is wel fanatiek aan het knagen, ze kan wel dingetjes vasthouden met haar pootjes maar ze kan er niet op steunen. Soms probeert ze dat wel te doen en HEEL soms lukt het ook wel een beetje. Maar gewoon niet goed..

Zo, ik heb mijn hart gelucht en ik ben het nog niet kwijt..

Ippie is trouwens het beestje van mijn profiel foto
Groetjes van chantalll

Chalalalalalala oelalaa =3
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

even mijn sig gecleard. is er plek voor iets anders.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

en van mij ook nog veel sterkte
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten