Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 10 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Nina je bent geweldig! :D
Maar ik heb dat probleem altijd, ook bij mijn andere dagboek (daarom heb ik nooit polls)
Antwoorden van de vorige pollvraag worden er ook altijd in meegenomen bij mij.
Maar superbedankt!

EDIT: Hij was eerst verwijderd, hoor. :)
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Nou zeg, mis ik hem :(
Ook geen resultaten gezien, natuurlijk :(
Nouw ja,, de update was leuk :)

V Als iemand last van nieuwsgierigheid heeft.. ben ik het xD

Laatst gewijzigd door marlinde op vr 17 jun 2011, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Mikese

Dan is het toch juist extra leuk voor jou, Marlinde?
Wie denk je dat de minste stemmen hebben?

Bewoners: Jullie hebben tot morgenmiddag (zaterdag 18 juni) 13.00 uur om te stemmen! Wie niet stemt, kiest niet tussen de twee bewoners en zal de bewoner op de rode stoel laten blijven!

EDIT: Ik heb nu 4 stemmen binnen, Joe en Danique mogen niet stemmen, dus ik wacht nog op 4 stemmen! Spanneeeeeeeeeeeend.
Afbeelding
Mikese

Nina schreef:Oke, je mag mij of een ander teamlid altijd even pm'en om een poll aan te maken ;)
Aaah lief, dankjewel Nina!

Ja de deadline is geweest, maar ik werk als een malle de laatste dagen, heb 8 zieke collega's haha.
Ik ga de up zo snel mogelijk maar mijn zusjes hebben de computer nog in gebruik, ik begin vast met schrijven!

EDIT: VOOR HALF 5 IS DE ELIMINATIE-UP ER! Wie komt er op de rode stoel? Danique of Joe? En zal hij/zij het huis moeten verlaten? Wat denken jullie?
Afbeelding
Mikese

2.5 De eerste eliminatieronde

Afbeelding
De kandidaten namen gespannen plaats op de bank. Vooral Danique, Lee, Joe, Jayden, Darren die de minste stemmen kregen van het publiek. 'Beste bewoners,' begon de Stem wederom, 'ik kan jullie meedelen dat de minste stemmen zijn behaald door:'

Afbeelding
'Danique & Joe.'

'De ander bewoners mogen nu kiezen wie zij op de rode stoel willen zien. We beginnen bij Darren, wie kies jij?' 'Ik kies voor Danique,' zei hij vastbesloten. Melanie, die naast Darren zat besloot ook Danique weg te stemmen. 'Sorry, maar het is overduidelijk dat jij samen met Lee en Femke werkt om zo te winnen.' 'Jayden, mag ik jouw stem horen?' 'Danique.' 'Lilly, mag ik jouw stem horen?' 'Danique.' 'Als er nog één bewoner op jou stemt, Danique, mag je plaats nemen op de rode stoel.' 'Tammie, mag ik jouw stem horen?' 'Tuurlijk, Stem, ik kies voor.. Danique.' 'Danique, wil je plaats nemen op de rode stoel?'

Afbeelding
Danique ging zitten en zette een vals lachje op. Ze wist al dat ze twee mensen in haar team had en dus op geen enkele manier weggestemd kon worden. 'Beste bewoners, jullie mogen nu beslissen of jullie Danique hier willen houden of dat jullie haar weg stemmen. Succes.'

Afbeelding
Scarlet begon: 'Danique, ik stem je naar huis, omdat ik geen enkele reden heb om je hier te houden.' Daarna was Darren aan de beurt. 'Danique, sorry,' zei hij terwijl hij schuldig in haar richting keek. Jayden was daarna aan de beurt. 'Ik wil dat Danique naar huis gaat, omdat ik gehoord heb dat jij mij uit de villa probeert te krijgen.' Na Darren was Lilly aan de beurt. Danique wist gelijk al wat Lilly's stem was en reageerde dus niet verrast toen ze zei: 'Ik stem je naar huis, Danique, ik mag je niet, ik irriteer me aan je en je lijkt me erg vals.' Danique haalde haar neus op. 'Danique, ik stem je ook naar huis, sorry,' zei Tammie toen. Melanie zei toen: 'Je weet al dat ik je weg ga stemmen, ik heb net al verteld waarom. Nogmaals: het spijt me.' Toen was de beurt aan Femke. Danique begon ineens een stuk vrolijker te kijken. Eens kijken hoe ze reageren als blijkt dat ik mag blijven, dacht ze bij haarzelf. 'Ik stem je naar huis, Danique,' zei Femke toen. 'Wat?' vroeg Danique verrast. 'Ik wil mensen niet op zo'n valse manier naar huis stemmen, ik voel me al dagen slecht hier, sorry.' Tot slot was de beurt aan Lee. Danique voelde de zenuwen door haar lichaam gieren. Als Femke haar liet vallen, zou Lee dat dan ook doen?

Afbeelding
'Danique... ik wil dat je blijft,' zei Lee toen.

Afbeelding
'Gefeliciteerd, Danique, jij blijft een bewoner van de Gouden Kooi.' Danique slaakte een zucht van verlichting en omhelste haar partner-in-crime; Lee.
Na de eerste eliminatieronde mogen dus nog steeds alle bewoners blijven.

Laatst gewijzigd door Mikese op zo 19 jun 2011, 23:03, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

BOH. Toch wel verassend, eigenlijk en eigenlijk ook niet. Zie Melanie lief kijken op die ene screen, aaah, Scarlet trouwens ook.

Dus, Mike, wat gaat er verder gebeuren :'D?

EDIT: je moet de contactpunten nog bij werken ;)

Laatst gewijzigd door Leonie op za 18 jun 2011, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

Een kandidaat hoeft het huis pas te verlaten als hij unaniem wordt weggestemd.
Dat betekent dat elke andere kandidaat hem/haar naar huis moet sturen, behalve de speler die op het een na minst populair was (die mag namelijk niet stemmen, Joe in dit geval).
Afbeelding
Mikese

Zo snel mogelijk weer een up natuurlijk, maar dat word na het weekend en nu word natuurlijk gelijk de volgende poll geopend, omdat we de volgende week ingaan! :D
De kandidaten krijgen zo eerst een bericht trouwens, ook leuk. :)

EDIT: Oeps, ik powerpost.
Afbeelding
Leonie

Yaaay, nieuwe poll, hij doet weer leuk mee :thumbdn Maar met unanieme stemmen blijven er misschien wel eeuwig eliminaties :huh

EDIT: Ik pp nu ook, oeps. :fluit
Afbeelding
Nona

Ja, wel stom, want nu voelt Danique zich natuurlijk genaaid door het hele huis behalve door Lee.. xd
ahh, update pas na weekend :(
Afbeelding
DIRECTIONER.
Mikese

Ja, dan lijkt het inderdaad lang te duren, maar ik denk eerlijk gezegd dat het sneller is afelopen dan dat jullie denken hoor!

EDIT: En dat hebben de kandidaten natuurlijk ook grotendeels zelf in de hand, als het spel saai word kunnen ze besluiten bij een andere groep aan te sluiten en bijvoorbeeld iemand alleen achter te laten. En natuurlijk mag ik ook degene met de op een na minste stemmen ook al niet mee stemmen enz. Dan zijn er nog de contactpunten waardoor een kandidaat vervangen kan worden, het 2x niet stemmen waardoor een kandidaat vervangen word enz. enz. enz. :P

EDIT 2: Stemmen kan tot maandagavond 18:00 uur! Daarna hebben de kandidaten waarschijnlijk 24 uur om te stemmen en dan zien jullie weer een eliminatie-up! Het wordt superspannend deze week kan ik beloven, want ik heb aan de forumleden zelf gevraagd wat zij willen wat voor strategie hun bewoner gaat gebruiken en dat belooft echt wat!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie