De laatste maand ging het als maar beter tussen Megan en mij. Uiteindelijk was Megan ook bij me ingetrokken, ik helemaal blij natuurlijk toen ze ja zei op mijn voorstel.

Op een maandag, een uur voor het werk, maakte ik Megan wakker. Ik zakte op mijn knieën en pakte een doosje uit mijn zak. Megans mond viel open. Ik opende het doosje en Megan sloeg d'r handen voor d'r mond. 'Wil je met me trouwen?' Vroeg ik. 'Ja, ja, ja! Natuurlijk Rain!' Ik pakte de ring uit het doosje en hield hem voor Megan. Megan stak haar hand uit en ik schoof het op haar vinger. 'Hij glinstert prachtig.' Zei Megan vol bewondering. Ze vloog me om de denk. 'Ik hou van je.' Fluisterde ik. 'En ik hou van jou.' Fluisterde ze terug.

Ongeveer een halve maand later stonden we op het strand, prachtig. De zon ging net onder. We gingen er trouwen, met z'n tweetjes. Zonder poespas. We hielden niet van het grote.

Na vele lieve woordjes en het beloven van trouwen schoven we de ring om elkaars vinger. Eerst schoof ik de ring om de vinger van Megan en daarna Megan de ring om mijn vinger.

En natuurlijk, de grote kus. Onze eerste kus als man en vrouw, die zal ik nooit meer vergeten.

En zo stonden we nog een tijdje in elkaars armen. Met om ons heen, de zee en het strand en de prachtige geluiden van de zee.

Alleen wij tweetjes waren nog op het strand en zonder de andere mensen, was het ook al leuk genoeg.

En thuis, daar was het ook nog leuk. Onze huwelijksnacht en daarbij, onze allereerste keer O jaa en dus ontmaagding.