Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 9 van 89

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Gouden Kooi 2011

Ahh, echt sneu voor Tammie, straks heeft ze niemand! Ik haat Lilly eigenlijk best wel.. (Sorry voor wie achter haar zit..) En indd er worden snel groepjes gevormd.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Vanavond geen update meer, de eerstvolgende is waarschijnlijk de eliminatie!
Waarschijnlijk komt er na de eerste eliminatieronde al een aardige 'twist' in het huis, maar dat ligt aan de forumleden achter de kandidaten. (meer zeg ik niet)
Afbeelding
Mikese

Nog een half uur om te stemmen!
Als de resultaten zo blijven, open ik een nieuwe stemming voor het publiek van 60 minuten waar alleen de kandidaten met de minste stemmen in mee moeten doen.
Afbeelding
Mikese

2.4 De eerste eliminatieronde

Afbeelding
Alle deelnemers namen gespannen een plaats in de eliminatiekamer. 'Beste bewoners,' begon de Stem toen, 'ik begin zo met het bekend maken van de stemmen van het publiek. Jullie weten dat er onder jullie 100 contacpunten worden verdeeld en dat ik hiervoor kijk naar de stemmen van het publiek, het lot van de twee kandidaten met de minste stemmen leg ik in de handen van het publiek. Maar.. vandaag bij de eerste eliminatieronde doet zich gelijk een probleem voor. De helft van jullie heeft precies hetzelfde aantal stemmen en ook het laagste aantal stemmen. Ik maak nu de stemmen bekend en begin bij de bewoners met de meeste stemmen.'
Afbeelding
'Als eerst feliciteer ik Tammie die deze week 25 contactpunten in ontvangst mag nemen.'
Melanie, de kijkers gunden jou er 21 en vlak daarna komt Scarlet die ik 18 contactpunten mag geven.
Dan zijn er nog twee kandidaten veilig en dat zijn...
Femke met 11 contacpunten en 7 voor Lilly.'

Afbeelding
De andere vijf wisten al gelijk wat er boven hun hoofd hing, zij waren de vijf met de minste stemmen.
'Beste Joe, Danique, Lee, Jayden en Darren, jullie hebben 4 contactpunten en zijn hiermee de minst populaire bewoners van de Gouden Kooi. Er opent nu een nieuwe stemmen die 60 minuten zal duren. De twee die hier het slechts uit komen worden gekozen als minst populaire bewoner en hebben kans dat ze vanavond moeten vertrekken. Jullie mogen nu de eliminatiekamer verlaten en zullen over een uur terug moeten komen.'

Afbeelding
'Oeh yeah, oeh yeah, doe de Tammie-dans!' Tammie kreeg weinig animo, want iedereen zat vol van spanning over wie er nu op de rode stoel zal komen. Tammie was te blij dat ze door was dat ze geen tijd had om daar over na te denken. 'Met het publiek aan haar zij, blijft Tammie erbij!'

Afbeelding
Scarlet liep gelijk op Joe af die er verslagen bij stond. 'Maak je geen zorgen, als het publiek je niet redt, red ik je!'

Afbeelding
'Dump die freak, Jayden, wij staan samen sterker.'

Afbeelding
De vorige avond had Jayden niet geantwoord op het verzoek van Lilly. Lilly had hem gevraagd of ze een team met hem wou worden, maar hij praatte er steeds omheen. 'Gelukkig heb ik jou nog, Lilly, anders moest ik vanavond misschien wel naar huis.' 'Gelukkig heb je mij nog? Daar zou ik niet zo zeker van zijn, Jay,' antwoordde ze vals.

Afbeelding
Twee mensen die wel een hecht team met z'n tweetjes waren geworden waren Darren en Melanie. 'Ik wist het, Melanie, ik wist dat ik oninteressant was voor het publiek.' 'Het maakt mij niks uit wat het publiek vind, Darren, jij blijft met mij in de villa, wees maar niet bang.' Darren glimlachte en omhelste zijn vriendin.

Afbeelding
'Gelukkig is één van ons veilig, dames, en kunnen we gewoon alledrie door naar de volgende ronde,' zei Danique. 'Femke.. hoor je me?' vroeg ze aan Femke die dromerig voor zich uit zat te kijken. 'Euh.. ja.' 'Je staat nog wel aan onze kant toch?' vroeg Lee. 'Ik.. ik weet het nie..' 'Hou op, Femke, je gaat nu niet ineens lopen veranderen van mening op dit moment. Nu moet je sterk zijn, je hebt nog steeds kans dat Jayden er vanavond uitvliegt en daar moeten we aan werken!' zei Danique.

Laatst gewijzigd door Mikese op do 23 jun 2011, 15:59, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

De poll staat er met 5 minuten maar zal iets langer duren dan 1 uur, omdat ik moet werken in verband met een zieke collega! Hij loopt gewoon tot ik hem afsluit en dat zal half 10 kunnen worden en dan moet ik de up nog maken! :$
Afbeelding
Mikese

DIE POLL DOET ALTIJD ***** BIJ MIJ!!
IK KRIJG HEM NIET GOED!
Stem alsjeblieft gewoon op 1 van die 5 kandidaten ook al staan ze er dubbel!
Ik tel vanavond de stemmen gewoon bij elkaar op.
S3N doe hier wat aan a.u.b.!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie