Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 96 van 153

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt?

Gefeliciteerd jos. :3

Ben nu druk bezig, met collab tekeningetje. :D

EDIT: Ugh, ligt youtube er soms uit? En Gmail ook? Ik kan niet aanmelden op beide. :(

Laatst gewijzigd door Liza op do 16 jun 2011, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@jos: Gefeliciteeeeeeeeerd! Wat ga je nu doen??

Ben alweer iets verder met mn eerste HTML experiment, maar het lijkt nergens op. Zucht:P

V Ja dat is wat je nu gaat doen, klinkt tof :thumbup
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

@ Jozz: Gefeliciteerd :)
--
Mijn broer is ook geslaagd :) Nu moet ik denken aan mijn zus xD
Maar echt, natuurlijk werd ik wakker met de gedachte:
Shit, ik moet aan mijn werkstuk nog werken :glare
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Perforator weg. Eindelijk dat @%^!!$% werkstuk uitgeprint, is die perforator nergens te vinden. DAMN. xD
En gefeliciteerd Jos. :3
Afbeelding
Marit.

Ongelooflijk hoeveel tranen je kunt hebben... Ik heb al zoveel gehuild vandaag en mijn tranen zijn nog steeds niet op.. ;(
Afbeelding
Liza

Hee, kunnen jullie ook níet aanmelden op youtube en Gmail?

Het is heel irritant..
Charge
Oplichter Oplichter

Gefeliciteerd mensen die geslaagd zijn :D

Eindelijk begint het hier een beetje te onweren. Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik vind onweer altijd leuk xD
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Charge schreef:Gefeliciteerd mensen die geslaagd zijn :D

Eindelijk begint het hier een beetje te onweren. Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik vind onweer altijd leuk xD
Nee hoor, ik vind het ook altijd leuk :P
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

@Marit, heel veel sterkte. Met je oma toch? :(

Kermis hier, de leukste attracties waren er niet. Maar er is nu wel een andere leuke, komt doordat Pinksteren zo laat valt. En zo meteen een oliebol halen, jippeh!
Afbeelding
AnsjJ2

Liza schreef:Hee, kunnen jullie ook níet aanmelden op youtube en Gmail?

Het is heel irritant..

Ik kan gewoon inloggen

@Marit: What happend?

Verder, mijn steken in mijn buik worden erger en erger.. het is aan de linker kant dus ik denk dat ik al 2 weken loop met een lichte buik ontsteking
Marit.

^Mijn oma heeft alvleesklierkanker en moet dus sterven. Het heeft ook al uitzaaiingen naar de lever en milt.

Mijn vader en moeder zijn nu met de andere 2 zonen van mijn oma en de vrouwen daarvan bijeen om te praten wat ze nu gaan doen en wat mijn oma wil. In ieder geval mag ze wel naar huis en ze kan alles doen met d'r pijnstillers. We gaan het nu gewoon een leuke tijd voor d'r maken. Nu kan ze nog alles.
Afbeelding
Liza

^ Hé, veel sterkte, ik leef met je mee, ik weet hoe het voelt ( - niet met kanker gedeelte maar wel anders- )
Nu ga ik mijn levensverhaal vertellen:
Mijn overgrootoma was al heel oud, had parkison, viel vaak enz.. Ze was gelukkig nog 90 jaar geworden.. Maar toen heeft ze tegen mijn opa en oma gezegd dat ze niet meer wou, en het beter was als ze niet meer leefde, toen volgde er een dokters afspraak, en werd ze door verwezen naar de hospies.. Een dag voordat ze naar de hospies ging, had ik afscheid genomen, ik hoefde haar niet in die hele toestand meer te zien.. En dat was heeel emotioneel, omdat ik wel vaak bij haar kwam enzo..
Toen is ze na een maand ofzo in de hospies overleden, ze lag al in coma enzo..
Op de begravenis heb ik ook een gedicht voor gelezen.. En ja, heel emotioneel dus, ik weet hoe je je voelt..
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Sterkte Marit :knuffel

In augustus is het alweer een half jaar geleden dat mijn tante plotseling overleden is, nou ja, plotseling... Ze had alzheimer dus dat is niet plotseling, maar ze had het al drie jaar en het ging steeds slechter maar ze bleef maar leven tot 11 februari, een dag nadat mijn opa overleden was (wellis waar voor mijn geboorte hoor, maar het is toch apart)

Toen die bloeduitslagen kwamen he, weet ik achteraf pas, maar iedereen dacht dat ik weer leukemie had? Omdat ik heel moe was enzo en iedereen was er bang voor, mn ma die had er nachtmerries van enzo en mn huisarts en kinderarts waren er heel erg mee bezig? :O Maar ik heb het dus GELUKKIG (!!!) niet hihi, alles is goed. Maar mijn vader denkt nu aan een darmbacterie.. Mijn moeder had een heel gesprek met me gevoerd over leukemie enzo, want ik stop nogsteeds heel veel dingen weg van vroeger toen ik 't had en als ik eraan terug denk dan weet ik eigenlijk nog heel veel. Hoe ziek is was na zo'n narcose en na een chemo en hoe ik altijd wakker werd op de uitslaapkamer enzo en hoe lief de zusters waren, en die man die altijd het fruit rond brengt, ik vond het altijd zo lekker he :wub

Maar goed, hihi. Ik heb morgen een familiereunie van de kant van mijn opa, die ik dus nooit gekend heb en ik ken die familie ook nog niet dus ik ben wel benieuwd! :D Het is toch een soort van familie, soort van dan he :sweatdrop Het is morgenavond en we gaan bbq'en hihi, alleen een beetje jammer dat het slecht weer is maar het is volgens mij binnen en ze hebben ook volgens mij een zaal gehuurd, het is ergens bij Wateringen ofzo. :sweatdrop Maar ja, het is iig leuk. (:
Love your life
Snooki
Mest analist Mest analist

Oh mijn god.
Ik ben echt helemaal afgebeuld als begeleidster. XD Meteen in het park moest ik met een paar een attractie in en daarna werden de attracties steeds heftiger: Eerst een 'zweef', daarna de piratenboot die belachelijk hoog ging en daarna naar beneden schoot en toen kwam mijn nachtmerrie: Opbouwen van spanning in een achtbaan. Eerst een kleine achtbaan en daarna de giga giga giga engste achtbaan 4 ever: Gigantische achtbaan die loopings maakte en en als een draaikolk ineens over de kop gaat. Ik ging erin met de hele happening, en zij zo:
'Mara!!! MARA!! DIT WORD LEUK!!! DIT WORD LEUK!!!!!! :swing '

Ik dacht echt: :hamer
En toen gingen die beugels omlaag. En oh god, nu zit ik op me stoel en voel ik die looping nog
:cursing

Maar verder was het wel heel gezellig. :D
v Hellendoorn XD

Laatst gewijzigd door Snooki op do 16 jun 2011, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.

''Forever and Always''
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Aahh, Marit, sterkte, ik ben ook een opa en oma kwijtgeraakt aan de ziekte en heb ze ook langzaam steeds ietsie zwakker zien worden, ik weet hoe het voelt :(

En Mara, omg, achtbanen zijn vet leuk :D Ik wil er nu in, haha. Waar waren jullie heen?

Ik hoef nog maar twee hoofdstukken en Frans en ckv en zucht. Iemand motivatie die ik mag lenen?
Afbeelding
Simmielove

Charge schreef:Gefeliciteerd mensen die geslaagd zijn :D

Ik was ook blij dat het ging onweren hoor ;o
Wel jammer dat het snel over was he? (als het bij mij zo gebeurt is het vast ookwel bij jou xD)

@Marit
Sterkte :knuffel

@Mara
Achtbanen zijn toch leuk ;p
Naja, aan mij moet je zoiets nooit vragen. Ik durf echt overal in -,-
Alleen vind me moeder dat wat minder xD

__
Zo mentalist :swing
En we hebben (blijkbaar) een soort abbo op het tijdschrift van Top Gear :woot
Ik ben er helemaal blij mee, nu is't ook nog in een tijdschrift :swing
Top Gear rockt gewoon ;d

Laatst gewijzigd door Simmielove op do 16 jun 2011, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten