Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

438 berichten • Pagina 7 van 22

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Djeezz!
Hoe kan je zoiets super mooi maken Ö
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bakie
Oplichter Oplichter

@simmielove:

Hele aparte maar mooie foto's! Inderdaad geen buurt waar je 's nachts wil rondlopen. Tenminste ik niet. :P

@ Snateraar:
Mooi kristal!
En die van tijdens je fietstoch zijn ook mooi. Volgende keer een macro van het lieveheersbeestje! Die beesten blijven altijd zitten. ;)
Die kieviet is ook mooi. Vloog die niet heel irritant? Meestal maken ze van die vreemde duikvluchten tussendoor.
Die panorama is ook mooi. Vind die altijd irritant om te maken, omdat die dan precies moeten aansluiten. Had je die uit de losse hand gedaan of met statiefje?
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Bakie schreef:@simmielove:

Hele aparte maar mooie foto's! Inderdaad geen buurt waar je 's nachts wil rondlopen. Tenminste ik niet. :P

@ Snateraar:
Mooi kristal!
En die van tijdens je fietstoch zijn ook mooi. Volgende keer een macro van het lieveheersbeestje! Die beesten blijven altijd zitten. ;)
Die kieviet is ook mooi. Vloog die niet heel irritant? Meestal maken ze van die vreemde duikvluchten tussendoor.
Die panorama is ook mooi. Vind die altijd irritant om te maken, omdat die dan precies moeten aansluiten. Had je die uit de losse hand gedaan of met statiefje?
Ik wil best een macro maken maar ik heb geen macrolens :P
En die kievit vloog mooi recht, dus ik kon makkelijk meebewegen. Panorama uit losse hand gedaan.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Bakie
Oplichter Oplichter

@ Snateraar
Je hebt wel een macro functie op je fototoestel denk ik ofniet? Die zit vrijwel overal wel eentje op.
Staat zo'n bloemetje bij.
Trouwens over die kieviet ook: Mooi scherp! Dus inderdaad goed meebewogen :thumbsup
En dat die panorama uit losse hand is is ook goed!!

Ik heb speciaal voor jou even een foto opgedoken die ik laatst hier in de buurt heb gemaakt:
Afbeelding

Ik dacht, die zal 'ie vast leuk vinden xD
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Wow. Niet normaal hoe de mensen hier foto's kunnen maken :O
ik heb trouwens een nieuwe camera gekocht (Canon EOS 1000D) Daar ben ik al een paar maand mee aan het experimenteren, ik moet er nog een statief en een fototas bij hebben (en lenzen natuurlijk) Ik zal nog wel een keer iets posten.
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Bakie schreef: Ik heb speciaal voor jou even een foto opgedoken die ik laatst hier in de buurt heb gemaakt:
Afbeelding

Ik dacht, die zal 'ie vast leuk vinden xD
Ik heb er ook één(d) :P
Afbeelding
@Jepske Ik heb een Nikon D90, experimenteren is altijd handig met camera's. Ik heb ook net m'n statiefje van weet-ik-hoe-oud weer gevonden.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ohh, ik had het topic nog niet gezien :$ Ik ga zo snel mogelijk een paar foto's van afrika plaatsen :D Ik ben voor een 50mm aan het 'sparen', iig plannen om die te kopen en ook aan het twijfelen over een statief (we hebben er eentje die ik nooit gebruik omdat je die vast moet houden etc.)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie