Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 7 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

1.3 De masterbedroom

Afbeelding
Het begon al te schemeren toen alle kandidaten hun plek in de eliminatiekamer gevonden hadden. 'Beste bewoners,' klonk toen de Stem door de kamer, 'zoals sommigen van jullie al ontdekt hebben is er een extra kamer op de eerste verdieping.'

Afbeelding
'Hij zit op slot, Lil!' 'Natuurlijk niet, hij moet open kunnen, dit is toch onze villa?'

Afbeelding
'Oh mijn God,' zei Femke, 'wat hadden we toen veel gedronken!' 'Deze kamer is een slaapkamer,' ging de Stem verder, 'een masterbedroom waar je een luxe bed hebt, een eigen kledingkast en vooral meer privacy en rust.' 'Heftig,' zei Joe enthousiast. 'Daar wil ik wel heen met één van de dames,' zei Jayden met een knipoog naar Melanie. Melanie deed alsof ze niets zag, maar ze walgde van die vieze blik van Jayden. 'Jullie gaan stemmen wie deze masterbedroom krijgt. Je kiest één persoon of je kiest er geen, begrepen? Dan gaan we over op de stemming.' De kandidaten kozen eerst allemaal via een stemkastje en daarna mochten ze hun stem bekend maken en toelichten.

'Darren, mag ik jouw stem horen?'
'Ik heb gekozen voor Melanie, omdat ik vind dat zij de kamer verdiend.'

'Jayden, mag ik jouw stem horen?'
'Ik stem op Darren, omdat ik Darren echt een goeie kerel vind.'

'Joe, mag ik jouw stem horen?'
'Ik sluit me aan bij Jayden en heb ook op Darren gestemd.'

'Lee, mag ik jouw stem horen?'
'Ik wil deze ronde niet stemmen.'

'Scarlet, mag ik jouw stem horen?'
'Melanie, omdat ze zo'n lieve meid is en volgens mij kan ze de privacy goed gebruiken.'

'Tammie, mag ik jouw stem horen?'
'Melanie, omdat ze zo'n lieve meid is, maar eigenlijk schuilt er in haar een beest, hoor jongens, dat moeten we niet vergeten, want kennen jullie de film 'Beestachtige..'

'Femke, mag ik jouw stem horen?'
'Ik stem op Darren, omdat ik hem de kamer echt gun.'

'Lilly, mag ik jouw stem horen?'
'Ik had op Joe gestemd.'

'Danique, mag ik jouw stem horen?'
Ik heb op Lee gestemd, omdat ik haar het meest mag hier.'

'Melanie, mag ik tot slot jouw stem horen?'
'Ik heb mijn stem aan Tammie gegeven.'

Afbeelding
'Dat betekent dat de stemmen als volgt zijn verdeeld:
Danique, Scarlet, Femke, Lilly en Jayden, jullie hebben geen enkele stem behaald.
Lee, Joe en Tammie, jullie hebben één stem behaald.
Darren en Melanie hebben beiden maar liefst drie stemmen behaald.
Ik zal nu een nummer onder de zeven trekken om te kijken wie de masterbedroom krijgt.
Bij een oneven nummer zal Melanie de masterbedroom krijgen, bij een even nummer is de masterbedroom voor Darren.

Afbeelding
'Het nummer is..' door het beeld vlogen de getallen van één tot en met zes en toen stopte het op..'zes,' zei de stem. 'Darren, de masterbedroom is voor jou.'

Darren had weinig tijd om van zijn overwinning te vieren, want de stem had nog een mededeling. 'Vanaf nu opent ook de stemming voor het publiek, waar jullie volgende week de uitslag van zullen krijgen. Jullie weten dat volgens deze stemming de 100 contactpunten van de week worden verdeeld, maar de twee kandidaten met de minste stemmen zitten in de gevarenzone.'
Afbeelding
Mikese

De eerste poll is geopend.
Als je een bewoner bent mag je wel stemmen, maar het leukst is natuurlijk als je op iemand anders stemt dan jezelf. Helaas kan ik dit niet controleren, dus het heeft geen gevolgen als je op jezelf stemt.

Lezers mogen natuurlijk ook stemmen, beter gezegd: MOETEN stemmen! :P

Over 3 dagen stopt de poll en ga ik zo snel mogelijk de eliminatie-update maken, maar omdat ik dan nog weer allerlei stemmen van kandidaten nodig ben, kan dit iets langer duren. Ik maak ondertussen natuurlijk nog wel wat updates over het leven in de Gouden Kooi. Over een uur staat er hopelijk alweer 1!

Laatst gewijzigd door Mikese op wo 15 jun 2011, 12:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

2.1 Snode plannen

Afbeelding
Na het diner spliststen de bewoners zich weer op. Melanie en Darren liepen samen naar het zwembad. 'Gefeliciteerd, Darren, je hebt echt verdiend, hoor,' zei Melanie tegen Darren. 'Euh.. ja.. bedankt,' antwoordde hij. 'Wat is er aan de hand? Je lijkt teleurgesteld.' 'Omdat ik dat ben, Melanie, ik had eigenlijk verwacht dat je op mij zou stemmen.' Melanie zuchtte, 'daar was ik al bang voor. Ik wist dat je op mij zou stemmen en als ik weer op jou zou stemmen lijken we gelijk zo'n team?' 'Dus? We zouden een goed team zijn, zonder unanieme stemmen worden we er toch niet uitgestemd.' 'Maar dit was geen eliminatie, Darren,' zei Melanie lief, 'ik zou jou er nooit uitstemmen als je op de rode stoel zou zitten.' Darren glimlachte en Melanie glimlachte lief terug.

Afbeelding
Lilly koos ervoor om alleen een boek te gaan lezen. Ze baalde dat ze zo dom was geweest om op Joe te stemmen, terwijl hij niet op haar stemde. Misschien werkte het 'hard-to-get' spelletje niet op Joe. Bij sommige mannen werkt het dus echt averrechts, als je doet of je moeilijk te krijgen bent gaan ze niet eens moeite doen. 'Luie hond,' fluisterde Lilly.

Afbeelding
'Hee Lilly,' hoorde ze ineens achter haar. 'Hee,' antwoordde ze terwijl ze geen moeite nam om op te kijken uit haar boek. 'Bedankt dat je op mij gestemd hebt.' Lilly klapte haar boek dicht en stond op. Ze zette het boek terug, keek Joe aan en zei: 'Graag gedaan.' Toen liep ze langs hem heen naar beneden om te gaan slapen.

Afbeelding
'We moeten een verbond sluiten tegen de rest, Lee, alleen zo kunnen we hier overleven.' Lee knikte. 'Geloven jullie dit?' Ik had echt gedacht dat Jayden op mij stemmen, maar hij voelt dus echt niks voor me!' kwam Femke aanlopen. Ze pakte ook een stoel en kwam bij Lee en Danique zitten. 'Maar jij hebt toch ook niet op Jayden gestemd?' vroeg Lee.

Afbeelding
'Jayden, mag ik jouw stem horen?' 'Ik stem op Darren, omdat ik Darren echt een goeie kerel vind.' 'Femke, mag ik jouw stem horen?' 'Ik stem op Darren, omdat ik het hem echt gun.'

Afbeelding
'Nee, klopt, omdat ik hem wou laten zien dat hij niet met mij moest sollen, maar dat plan werkt natuurlijk niet als hij niet op mij stemt.' 'Wij kunnen je helpen,' zei Danique toen. 'Hoe?' vroeg Femke. 'We schakelen hem uit, hij verlaat de villa eerder dan jou.' 'Aha, je bedoelt dat we een soort team vormen?' antwoordde Femke. 'Wij,' zei Danique, 'wij vormen vanaf nu een verbond met z'n drieën,' en terwijl ze dat zei porde ze met een kwaadaardige blik in haar ogen in het vuur.'

Afbeelding
Tammie zuchtte. Ze voelde zich eenzaam en alleen. Ze keek naar de poort waar ze niet uit mocht. 'Dit is niks voor mij, ik hoor hier niet,' zei ze tegen haarzelf.

Laatst gewijzigd door Mikese op do 23 jun 2011, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ahh, Arme tammie,

Er zijn ook al weer plannetjes in het huis.. Poehh, ben benieuwd!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
suspicious:3
Mest analist Mest analist

ik vind dit echt heel leuk om te lezen..

Leuke ups,, heb gestemd :D

EDIT: leuke dingetjes ;D dat wat je kan kopen voor contact punten

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 15 jun 2011, 14:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Mikese

WOW, wat veel stemmen al! En reacties! Bedankt allemaal!
Maar niemand gaat Jayden, Lee, Danique en Lilly uit de brand helpen door middel van een stem? :P

Interessant nieuwtje:
Wat kun je kopen voor contactpunten? Kijk in de 1e post!
Afbeelding
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Leonie schreef:Grappig dat juist de twee minst luidruchtige personen de meeste stemmen kregen :)
Dat viel mij ook al op! :) Ik vind ze schattig samen. En ik denk niet dat Lee, Danique en Femke echt te vertrouwen zijn, hmmm...
Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren in het huis! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie