1.2 De ochtend brak aan

Melanie was die ochtend al vroeg naar het zwembad te gaan om even een verfrissende duik te nemen. Helaas werd ze gevolgd door Darren, Jayden en Femke. Femke leek zich weinig aan te trekken van Jayden. Ze had best wel spijt dat ze de vorige avond zo bij de Italiaan in bed was gekropen. Om maar niet met Jayden in contact te komen ging ze met Darren kletsen. 'Ik studeer hier in de buurt en ik woon inderdaad nog gewoon thuis,' vertelde ze. Ze hoorde niet wat Darren haar vertelde, maar was meer bezig om Jayden in de gaten te houden.

Ook Lilly had zin in een lekkere duik, maar Tammie rende achter haar aan. 'Lilly! Lilly! Het feest was echt hard gister! En die muziek!' Lilly keek haar verveeld aan. 'Die remix was zo goed, hij ging echt van lalala..BAM BAM BAM!' riep ze. Lilly schrok er van. 'Doe eens rustig, heb jij wel door dat het nog ochtend is?' Tammie keek haar onschuldig aan, maar Lilly liep hard weg.

Jayden had maar al te goed door dat Femke hem niet meer moest, maar dat kon hem niet zo veel schelen. Er liepen immers nog genoeg mooie meiden voor hem rond in het huis. 'Jij gaat het wel maken, sexy Jayden,' zei hij tegen zichzelf.

Lee koos ervoor om de ochtend rustig op te starten en ging in haar pyjama een boekje lezen. Ze hield er van om bij mensen in de buurt te zijn, maar soms had ze moeite met het opstarten in de ochtend, vooral als ze de avond ervoor een feest had gehad.

Femke en Darren stapten uit het zwembad en gingen verder met hun gesprek. Femke vroeg allerlei dingen die Darren haar al lang verteld had in het zwembad, dus hij voelde zich niet echt fijn. Melanie besloot er ook bij te komen staan. Ze wist zelf namelijk dondersgoed dat ze wat moest doen als ze in het huis wou blijven.

Joe nam het ook niet zo nauw met het socializen op de vroege ochtend. Hij genoot liever even van de bubbels in de jacuzzi, de jacuzzi waar die de avond ervoor minder succes had..
'Kom eens hier.' 'Zullen we dat nog even niet doen, jongen?'

Tegen de middag begon Melanie te koken, omdat de butler nog niet gearriveerd was. De schoonmaker was er wel en was al druk bezig met de bedden waarvan het net leek alsof er wilde beren in hadden geslapen. 'Kan ik je zo even spreken, Melanie? Boven?' hoorde ze toen achter haar. Het was Darren. Even wist ze niet wat ze moest zeggen, maar zei toen: 'Ja euh.. tuurlijk,' antwoordde ze toen. Lee stond er jaloers naast te kijken, zij had immers met nog niemand een band opgebouwd en zat al de hele ochtend alleen.

Danique vond ook dat ze snel een maatje moest vinden en sprak Jayden aan op de gang. 'Zeg, jij weet dat er binnenkort waarschijnlijk al een stemming aan komt?' vroeg ze aan hem. 'Euh.. nee, hoe kom je daarbij?' 'We zitten in een competitie, jongen, niet zomaar in een vakantiehuis. En wil weten dat ik veilig zit en daarom wil ik met jou een deal maken.' 'Nou, dat lijkt me onnodig,' antwoordde Jayden en hij liep weg. 'Ik zal je aan deze fout herinneren, hoor je me?' riep ze hem na.

Iemand die zich helemaal geen zorgen maakte was Scarlet, Scarlet voelde zich al aardig thuis in de groep. Ze mengde zich niet zo in de groep, maar ze had ook niet het gevoel dat ze er buiten stond.

'Ja, zo voel ik me ook!' zei Melanie en het voelde alsof er een rots van zes ton van haar schouders viel. Beiden lagen ze niet zo lekker in de groep, daarom nam Darren Melanie mee naar boven om even te praten in de hoop dat zij hetzelfde had. Zijn vermoedens klopten dus maar veel tijd om te praten was er niet, want de Stem liet zich weer horen. 'Willen alle bewoners zich zo snel mogelijk verzamelen in de eliminatiekamer.'
Laatst gewijzigd door Mikese op wo 15 jun 2011, 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.