marlinde schreef:Vakantie vakantie!
Sorry voor iedereen die geen vakantie heeft, maar ik ben zo blij
En oh ja, omdat iemand te lui is om de muis op te laden, zit ik nu met de pijltjestoetsen
en zo'n hoeheethetookalweerdingens te prutsen
Het kan nooit normaal gaan bij ons, mijn broer heeft ruzie met één of andere gast, die dreigt echt heel veel en zo lokt hij mijn broer uit zodat mijn broer de schuld krijgt, en dan zijn het dreigementen als: "binnenkort kun je je zoon vanuit een rolstoel bekijken" echt niet normaal
Dat ik al de hele tijd mijn vriendin probeer over te halen om samen
met mij nog een dagboek te starten ( voorbereiden hea, ik heb het nu al enorm druk)
maar dat ze er geen zin in heeft
Oke zal ik voor die twee uurtjes naar school gaan of niet? Ik hoef eigenlijk alleen te laten zien dat Linux draait op m'n laptop. Zucht, keuzes keuzes. Het verpoept je dag zo gewoon.. van 13:00 tot 15:00, en dan ben ik pas om 16:00 thuis -.-" Hele dag gelijk weg
balen... begin juli wordt er in rotterdam wereldkampieoenschappen honkbal gehouden, en ik en me broertje wilden daar echt supergraag heen (hij speelt honkbal, dus het zit in de familie ;D). Het is op een zondag, maar net de dag erna begint mijn toetsweek. Nu gaat het hele plan niet door. >.<
Ik ga vanmiddag bij de Shoe Outlet nieuwe gympjes kopen en sandaaltjes Denk ik, iig die gympjes maar van Haren had ook leuke sandaaltjes, hmmm, lastig lastig. Of ik kan ze ook alle drie kopen maar dat word een beetje duur