Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

174 berichten • Pagina 5 van 9

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg #Afl. 28

Srry voor pp maar anders leest Mikese het wss niet ;p

Wanneer komt er weer een update? Je verhaal is echt super leuk, de updates zijn super lang met
een geweldige schrijfstijl én je hebt fans die moeten wachten op een update.
Ik ga nu niet '*puppy eyes* Update?' posten, want ik wil je niet dwingen.
Helemaal niet omdat je nu heel vaak bezig bent met De Kooi, wat ook een goed
dagboek is. Bovendien, het moet geen verplichting worden, zeker niet als je het misschien niet meer leuk vind.
In iedergeval, vergeleken de Gouden Kooi 2010.
Je moet nu ook totaal géén medelijden hebben of een schuldgevoel door deze reactie, ik wil dat niet en helemaal niet van een dagboekmaker.
Maar het komt gewoon omdat ik dit dagboek bij toeval heb gevonden, dat ik toen een van de weinige lezers was, en dat ik het nu heel jammer vind dat er geen updates meer komen.
Maar ja, ik weet ook hoe moeilijk het is om 2 dagboeken te beheren, vooral als er bij een veel meer fans en lezers zijn dan bij de andere.
Misschien is dat de reden niet, maar als voorbeeld.
Maar zelfs als je stopt, de volgende update heel lang op zich laat wachten of dat je maar 1 keer per maand update:
Ik vind en blijf dit een mooi, goed en super dagboek vinden!
Ik zou je zelfs - is nog maar bij 1 ander dagboek voorgekomen- heel graag willen nomineren voor Dagboek van de maand, maar helaas; je bent het al geweest.
En daar is alle reden toe.

Nu heb ik alles gezegd wat ik wou zeggen :)

V Deal :)

Laatst gewijzigd door marlinde op vr 01 jul 2011, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Woow marlinde, ik wist niet dat ik echt fans had haha. Ik ben nu inderdaad al heeeel lang bezig met de seizoensfinale, die ook erg spannend word en ik heb nog 10.000 ideeën. Er zijn nu bijvoorbeeld al geheimen in de familie die nog heeeel lang niet uit gaan komen, pas in seizoen 2 of misschien 3 pas! Ik wil ook supergraag verder, maar steeds als ik er tijd voor wil nemen en achter de Sims ga denk ik: ik doe toch maar een upje voor de Gouden Kooi omdat er daar mensen zijn die het dagboek echt leuk vinden. Maar ik ben blij dat je het dagboek zo leuk vind en de seizoensfinale zal niet heeel lang meer op zich laten wachten, ok? :)
Afbeelding
Mikese

De seizoensfinale is online!
Hij is erg spannend en eindigt met een cliffhanger!

Natuurlijk draait alles hier om:
Afbeelding

(Mijn cliffhanger lijkt zo veel op die van GTST terwijl ik al een paar maand weet dat mijn dagboek zo gaat eindigen. En dan nog plaats ik de seizoensfinale op dezelfde dag als de seizoensfinale van GTST haha.)
Afbeelding
marlinde

Re: Het zoetzure leven van de familie Rosenberg - SEIZOENSFI

Nouw ja, ook al hoor ik nu offline te zijn, ik wil toch even reageren :P
Yaay, eindelijk de siezoensfinale! Hij is het wachten waard, en leuk.
Hehe, laat je Sandra eindelijk zwanger worden? Oh wee als je zorgt dat het kind
alsnog dood gaat.. Dan kom ik persoonlijk bij je op bezoek & zorg ik dat iedereen alsnog een happy
end heeft :swing
En laat hem niet dood wezen :'(
|Wacht eens, - sorry, ik draai door- wedden dat je probeert dat iedereen kan ff niet op de naam komen.. de vrouw die ietsw uit haar tas moest pakken het gedaan heeft?
Maar da's een dwaalspoor, stiekem is het iemand, die altijd al in goed daglicht heeft gestaan =D
Anne-Maria? Die heb ik altijd niet vertrouwd, maar zij was notabene zelf op de bruiloft aanwezig, dus kon ze niet binnenkomen..
Roxeanne? Lijkt me sterk..
Sorry, ik draai door :sweatdrop
Mikese

Superlief dat jullie reageren!
Ik dacht even dat niemand het ging doen!

Ik vind het juist leuk dat je zo door probeert te denken.
Ik hoop juist dat er hier een discussie ontstaat over wie geschoten heeft en wie er geraakt is, ookal is de tweede vraag makkelijker dan de eerste haha. ;p
Dus lezers: Wat denken jullie?!
Afbeelding
marlinde

Nog 1 keer speciaal voor jou online, Mikese:
IK HEB HET ONTRAFELD :woot
I am so happy. Want wantr want:
Rosa mag hem niet! Zij wil dat haar man de zaak krijgt,
en daarom loopt ze midden in de ceremonie weg.. Toch?
Stiekemv kan het niet, maar ja xD
Jawel, jawel: Het kan :woot

V Niet aardig :cry

Laatst gewijzigd door marlinde op za 09 jul 2011, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Mikese

Aflevering 1 van seizoen 2 wordt nu gefilmd! Jazeker, geFILMd! Ik heb een supergoede machinimamaker gevraagd alsjeblieft de eerste aflevering te filmen en hopelijk is hij binnen 2 weken af! Spanneeeeeeeend, hè?
Maar ook zoek ik nog iemand die de castfoto van seizoen 1 wil maken! Grote klus, ik weet het, want je moet bijna 20 Sims op een mooie manier fotograferen op 1 foto! Ik hoop dat iemand het aan durft!
Afbeelding
Mikese

Beste lezers en niet-lezers,

Over een paar weken gaat dit dagboek verder met seizoen 2. Ik heb mijn schrijfstijl een beetje aangepast en naar mijn idee leest het prettiger dan het eerste dagboek. De eerste aflevering zorgt natuurlijk als voor de nodige spanning en sensatie, want zoals de lezers weten eindigde seizoen 1 met een erg spannende cliffhanger! En niet te vergeten: Erin is vertrokken naar Spanje en Balthasars grote geheim is nog steeds niet bekend, tenzij je de puzzelstukjes in elkaar wat te leggen natuurlijk!

Mijn boodschap voor de niet-lezers is dus: binnenkort gaan we verder met een enorm spannend tweede seizoen van dit dagboek. Je hebt dus nog een paar weken de tijd om seizoen 1 te lezen. Seizoen 1 is misschien af en toe wat verwarrend en misschien vind je de schrijfstijl niet zo fijn, maar ik kan je vast meedelen dat het tweede seizoen veel beter georganiseerd is en de schrijfstijl ook iets aangepast is.

Op deze manier hoop ik mijn vaste lezers weer terug te zijn met leuke reacties en nieuwe lezers te boeien!

Mikese
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie