marlinde schreef:Yaay =D
Wanneer wil/wou je eerst
beginnen dan? Weten de mensen die meedoen wel wie
hun tegenspelers zijn?
Eigenlijk wou ik over 2 weken beginnen!
Nee de kandidaten weten van elkaar ook niet wie wie is.
Ze stemmen dus echt op de personages en hoe zij zich gedragen!
Refurb schreef:/\
Wie bepaalt dan hoe ze zich gedragen?
De kandidaten die een uitnodiging hebben is ook gevraagd of zij kort het karakter willen beschrijven van hun Sim. Ik beslis verder hoe en wat ze doen, behalve hoe ze stemmen, dat doen de mensen die een personage in het huis hebben zelf.
En die 3 mensen die nog niks hebben laten horen, tot wanneer krijgen zij de tijd om iets te laten horen van zichzelf? En als ze niet op tijd reageren, krijgen we dan wel te horen wie het waren?
Wat een vragen
Evelieen schreef:En die 3 mensen die nog niks hebben laten horen, tot wanneer krijgen zij de tijd om iets te laten horen van zichzelf? En als ze niet op tijd reageren, krijgen we dan wel te horen wie het waren?
Wat een vragen
Zij hebben tot morgenavond. Ben ongeveer om 8 uur thuis dus ze hebben niet zo heel lang meer. Ik weet nog niet of ik het bekend maak haha. Misschien wel, als iedereen het wil zal ik het vertellen!
Zeven van de tien forumleden die een uitnodiging hebben gekregen doen mee!
Best veel toch?
Deze zeven blijven onbekend tot zij het huis der luxe verlaten, de andere drie kandidaten die niet gereageerd hebben op de uitnodiging en dus ook niet het huis zullen betreden zijn:
Evannahsue
caesar1111
maike0090
Ondertussen heb ik drie andere forumleden net een uitnodiging gestuurd. Hoe eerder we tien kandidaten hebben, hoe eerder ik kan beginnen!
Mikese schreef:Zeven van de tien forumleden die een uitnodiging hebben gekregen doen mee!
Best veel toch?
Deze zeven blijven onbekend tot zij het huis der luxe verlaten, de andere drie kandidaten die niet gereageerd hebben op de uitnodiging en dus ook niet het huis zullen betreden zijn:
Evannahsue
caesar1111
maike0090
Ondertussen heb ik drie andere forumleden net een uitnodiging gestuurd. Hoe eerder we tien kandidaten hebben, hoe eerder ik kan beginnen!