Net nu ik een account heb op deze website van jullie is mijn sims al 2 keer uitgevallen...
Een keer in Stijl Creeën en een keer viel hij plots uit. Bovendien wil ik graag screens posten maar ik weet niet goed hoe... Ik wil geen account op photobucket of zo
Ik ben een kei zielig verhaal aan het schrijven, over dat een moeder van de hoofdpersoon een tumor in haar hoofd heeft en overlijd Vraag me niet waarom, weet ik zelf niet. Wat ik wel weet is dat mijn eigen herinneringen omhoog komen en dat is iets minder
MelissaRoos schreef:Ik ben een kei zielig verhaal aan het schrijven, over dat een moeder van de hoofdpersoon een tumor in haar hoofd heeft en overlijd Vraag me niet waarom, weet ik zelf niet. Wat ik wel weet is dat mijn eigen herinneringen omhoog komen en dat is iets minder
''Komt een vrouw bij de dokter'' is nu op tv.
Inspiratie!
Ik word echt gek van mijn ouders! Ik mag de hele tijd niet op de computer!
V Ja.
Laatst gewijzigd door Zinooo op zo 05 jun 2011, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Bah, morgen weer naar school. Deze 4 dagen vrij waren echt heerlijk! Maar wel grote kans dat ik morgen om 1 uur al uit ben, want het is studiemiddag. Nu maar hopen dat de docenten die ik de laatste 2 uur heb dan moeten vergaderen... *fingers crossed*
Ik wil even kwijt dat ik druk bezig ben met mijn dagboek over te zetten op Weebly!
Wat is dat veel werk zeg, ben ook nog lang niet klaar.
Maar voor jullie alvast een sneak preview: fransor.weebly.com !
Blegh, kzit bij Duits... We doen toch nix dus kan ik net zo goed hierop
Zometeen beeldende vormgeving, misschien gaat het niet door. De docent z'n vrouw was vorige Week uitgerekend dus Miss is hij wel vader geworden.
Ik heb honger, was mijn brood vergeten mee te nemen dus die ligt nog lekker op het aanrecht. zucht, dan zo maar de stad in om een broodje te halen. Stomme school.