Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

120 berichten • Pagina 3 van 6

Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Uitdaging van de maand Juni 2011

Afbeelding
Al vanaf de geboorte van Mandy filmen Jan en Femke de gebeurtenissen in de familie. De eerste stapjes van Mandy staan allemaal op een bandje en die zullen ze niet zomaar kwijt raken. "Kom maar Mandy, kom maar naar mama!", zegt Femke lachend en strekt haar armen om Mandy te ontvangen.

Afbeelding
Op een avond voor dat Mandy gaat afstuderen kijken ze alle video's terug. "Gatver mam, wat een lelijk vestje had ik daar aan!", zegt Mandy en kijkt vol afschuw naar het vestje wat op dit moment helemaal 'uit de mode' is volgens Mandy. "Toen was dat wel hip lieverd", zegt Femke.

Afbeelding
Het volgende filmpje start waarop Mandy, Jan en oma met de watersproeier spelen. Mandy begint hard te lachen. "Haha, pap. Heb je nog steeds zoveel borsthaar?", zegt ze en ook Femke moet een beetje grinniken.

Afbeelding
Blozend kijkt Jan opzij. En begint dan ook te lachen. Oma onderbreekt hen: "Kijk, Femke. Toen kon ik nog heen en weer springen!", riep ze en zwaait met haar wandelstok. Iedereen in de familie wordt ouder, maar het blijft ook gezellig. Gelukkig.
Afbeelding
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Afbeelding
dit ben ik samen met me stiefzusje ja ik weet we hebben bijna altijd ruzie 8-)
Ze wil graag dat ik straf krijg maar in plaats dat ik straf krijgt, krijgt zij straf (lacht)
nu is ze naar een school die haar weer vrede en liefde geeft
Afbeelding
Dit is mijn vader en oja zij is me stiefmoeder gelukkig maar. ik moet walgen om haar.
maar als me vader blij is dan ben ik dat ook.

dit was onze familie :D
Afbeelding
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Afbeelding

'Iedereen lacheeen voor de foto!' Sylvie wist dat niemand van haar kinderen echt luisterde, maar kom. Ze was best trots op haar kroost. Allemaal van een andere man, maar toch allemaal van haar. Behalve van Annelies (5e van links) was ze toch niet zo zeker. Ze had totaal geen gevoel voor mode. Waarom Annelies zich zo kleedde wist ze niet en ze wilde het ook niet weten. Haar op een na jongste dochter was waarschijnlijk een enorme seut. Ashley (eerste van links) was haar lievelingsdochter. Zij had als enige haar blond haar geërfd. Ashley en Ken waren beiden van de dezelfde man. Ken was erg opvliegend, net als zijn vader.

Afbeelding

Nadat de fotograaf (eigenlijk was hij wel lekker) weg was gegaan, nam Sylvie haar telefoon en begon te bellen met haar nieuwste scharrel. Audrey (6e van links) en Victoria (7e van links) waren intussen in een geanimeerd gesprek verwikkeld. Audrey viel wel mee, maar ze was Sylvie te schijterig. Victoria moest ze echt niet hebben (ze wist wel dat je dat als moeder niet mocht doen, maar ja...) en ze vroeg zich regelmatig af wat Victoria mooi vond aan haar haar... O ja, die peuter heet Amy, haar had Sylvie met een on-ge-looflijk knappe Italiaan. Oh nee, Ashley nam weer snoep van haar af, dat zou ze niet leuk vinden. Amy keek immers erg op naar haar.

Dit was het. :D

EDIT: Ik had nog niet vermeld dat ze de familie Chase noemen. :lol

& ik zie nu pas dat ik twee verschillende standpunten heb gebruikt, mag ik dat nog aanpassen of niet...? :$

EDIT 2: aangepast! Bedankt, Nina! :D
& de tweede kun je gebruiken

Laatst gewijzigd door Luna op zo 19 jun 2011, 18:33, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

De familie Roms

Afbeelding
Terwijl Dennis en zijn zusje op een wiebel ding zitten, krijgt hij meteen twee dikke duimen van zijn vader. Vol trots kijkt hij naar zijn zusje die doet ofals het een echt paard is. Sandra kijkt vrolijk hoe ze plezier heeft.

Afbeelding
Maar als de zon onder gaat. Dan tikt Sandra op haar pols om zo te laten zien dat de tijd om is en dat het tijd is om naar binnen te gaan. Maar Chantal is een beetje eigenwijs want als ze er eenmaal erop zit wilt ze er niet meer af.

Afbeelding
Maar Dennis is hetzelfde. Ookal doet hij zijn armpjes omhoog hij wil er nog steeds niet af. Dennis gaat met al zijn kracht het soort van ruimte-schip vasthouden. Maar Mark tilt hem al op en een volwassene is sterker dan een peuter

Afbeelding
Als ze binnen zijn gaan ze meteen naar de slaapkamer van de kids. Ze mogen nog een beetje spelen met hun honingpop. Mark is aan het bellen en Sandra denkt aan de tijd dat ze nog prachtig blond haar had net als Kelly Clarkson maar dan zonder die krulletjes en dat ze toen wedstrijdjes gingen doen

Afbeelding
'Wij zijn eerder thuis!!', schreeuwt Sandra naar Mark. 'Mocht je willen!', schreeuwt Mark terug.
Chantal giechelt een beetje ze vind het zo leuk als ze buiten is. Terwijl Dennis het leuk vind dat ze een wedstrijdje doen hij weet zeker dat hij en Sandra gaan winnen :)

Afbeelding
Voor het slapen gaan en voordat ze hun pyama aandoen, word Dennis altijd voorgelezen en Chantal krijgt dan altijd bezoek van mr.Teddy . Daar slapen ze beter van ;)

Afbeelding
En daarna lekker slapen met hun honingpop erbij Rode is Popje Gele is Pinda

Ik bedank hiervoor:

Chantal Roms
Sandra Roms

Dennis Roms
Mark Roms

Gemaakt met: levensweg, Ambities, Twinbrook, en een paar dowloads
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten