Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

87 berichten • Pagina 1 van 5

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Skinnyjeans - MEDEDELING op pagina 9.

Afbeelding
Hoi allemaal! Ik ben blij en trots jullie eindelijk mijn nieuwe dagboek, genaamd Skinnyjeans, te presenteren. In dit dagboek ga je lezen over Jamie Vain, een beroemde tiener-sensatie in de grote stad. Het dagboek wordt bijgehouden op Wordpress, en niet op het Sims Nieuws forum. Wel zal ik hier netjes melden als er updates zijn. Hieronder een beschrijving:

Optreden, feesten, drinken en vriendjes. Jamie leeft de droom van iedere tiener, als doorgebroken zangeres in een van de dichtstbevolkste steden van heel het land heeft zij altijd wat te doen. De meeste kunnen alleen maar dromen van zo’n leven en Jamie haar leven ziet er geweldig uit, in de spotlights. Maar niet alles is rozengeur en manenschijn. Depressie, stress en geld spelen een ongevraagd belangrijke rol in haar leven. Niemand kent haar echt persoonlijk, maar hoe voelt ze zich nou écht?

Reactie's kun je zowel hier als op de website kwijt. Vergeet ook niet even de introductie te lezen op de website, en daarna natuurlijk hoofdstuk 1! Bedankt !
Bezoek de website van Skinnyjeans
Update's:

Hoofdstuk 1: The Daily Show
Hoofdstuk 2: De fotoshoot
Hoofdstuk 3: Het Klatergoud
Hoofdstuk 4: Miss Onbekend
Hoofdstuk 5: Een eerste slaapfeestje
Hoofdstuk 6: Twijfel
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: Skinnyjeans - hoofdstuk 1 online

o0simsfreak0o schreef:leuuk! ;D
kan niet wachtne op meer :)

en toen ik in dat stukje 'beroemde' las hoorde ik in het liedje dat ik luisterde van die paparazzi camera's :'3
da vond ik wel grappig :3
Laat me raden... :lol XD

iig supervet eerste hoofdstuk Jim. :) Ik ben erg benieuwd hoe het verder met haar zal gaan :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie