Tot nu toe draaide mijn Sims gewoon goed. Ik gebruik geen enkele mod. En bij de installatie uiteraard even het aangepaste materiaal weggehaald. Ik had bij het installeren geen problemen met het bijwerken en de patch daarna.
Sinds de installatie van Levensweg heb ik de nodige problemen met de inventarissen van mijn sims. Eén van mijn sims heeft nog wat gevonden edelstenen in zijn inventaris. Deze kan ik niet laten slijpen, verplaatsen of wat dan ook. Regelmatig als ik zijn inventaris open knippert de hele rij met items ook.
Ik wilde de mand van de slangenbezweerder naar zijn inventaris slepen voordat hij weer naar Egypte gaat. Dat lukte dus ook niet. Op ESC drukken betekende alleen maar, dat de hele mand nu weg is.
Ik kan geen voltooid schilderij meer naar de (familie)inventaris verplaatsen. Dat wordt lastig om die in de kringloopwinkel te verkopen. Ook verkopen via de inventaris gaat niet.
Ik ga in elk geval mijn sims op vakantie sturen. Misschien helpt dat weer, net als met de bug van de auto's die bleven staan in het verleden.