Goedenavond beste Simmers,
Mijn naam is Stanley, Alan Stanley. Ik ben zoals jullie ongetwijfeld weten een beroemd en algemeen gewaardeerd filmregisseur uit Bridgeport. Je kent mij vast van mijn knappe kop en van films als Kabouters vs. Lama's en "Cora Is Reeds Gevonden", de succesvolle verfilming van het boek "Waar is Cora".
Ja, dat was dus Alan, nee ik ben eigenlijk maar een jongen van 12 die al meer dan een jaar S(3)N volgt. Zaterdag was ik ook even te zien op de chat, wwar ik jullie had gemeld dat ik geen SN account mocht van mijn ouders. Nu dus wel! Ik heb naast sims 3 ook de uitbreidingspaketten Na middernacht, Ambities, Luxe en buitenleven en ook Middeleeuwen. Ik ben van plan een sims-televisieprogramma te maken met Alan Stanley. Als hij spreekt staat het lettertype schuin, trouwens, en als ik spreek, staat het lettertype recht. Je zal gauw merken dat hij nogal een moeilijk karakter heeft...
Helaba! Alan hier, terug. Zoals mijn vriend hier al zei: ik ga sims-televisieprogramma's maken. Mijn eerste programma zal gaan over een talkshow met Johanna King. Binnenkort kijken dus want het zal geen zoveelste 10g dagboek met meisjes met gedownload haar zijn! (ik gebruik geen downloads)
Ik dank u feestelijk!