Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

280 berichten • Pagina 8 van 14

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 9 - De collab gaat verder

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Zittend op de bank dacht ik over de afgelopen maand. Ik had al mijn moed bijeen gepakt en daarmee mijn moeder verteld dat ik weg ging uit Twinbrook, naar Sunset Valley, omdat ik een zakencarrière wou en Sunset Valley een succesvol, maar rustig stadje is. Mijn moeder begon te huilen toen ik het vertelde. Ze had graag gezien dat ik ook mijn centen ging verdienen met tuinieren, zoals Sky en Cloud begon ook al langzaam aan. Maar ik wou dat niet, ik had andere dromen en ik was niet van plan om naar mijn moeder te gaan luisteren.

Afbeelding
Het leven van mijn ouders was gewoon niets voor mij. Ik wil gewoon mijn dromen najagen. Al zou ik ze misschien nooit meer zien, mijn carrière is belangrijker voor me en hier in Sunset Valley kon ik mijn eigen gezinnetje stichten.

Afbeelding
Gelukkig was mijn moeder nog wel gul voor mij, in tegen stelling tot mijn vader, mijn moeder gaf me geld om een eigen huisje te kopen. Mijn vader ging maar daarin mee met tegenzin. Met het geld wat ik kreeg kocht ik een nieuwbouw huisje met uitzicht op de zee. De straat oversteken en ik was op het strand, geweldig toch.

Afbeelding
Het was een huis met genoeg plaats voor gezinsuitbreiding. Jammer genoeg had ik niet genoeg geld gekregen om alles al in te richten en een tuin had ik nog niet. Het huis was dus erg leeg, er waren maar een paar kamer ingericht, maar dat was niet erg zo lang ik er kon leven.

Afbeelding
Thuis deed ik ook niet erg veel zo in mijn eentje, alleen eten, wat tv kijken, douchen en slapen. En natuurlijk naar de wc gaan.

Afbeelding
Ik was meer bezig met mijn werk en werken gebeurde hier. Dit is de plek waar ik de bedrijfsladder op ga klimmen. En in dit gebouw kreeg ik ook nog wat mee van het nieuws en de sterrenroddels, want we zaten er samen met de journalisten.

Afbeelding
Dit was de kamer waar ik werkte. Ik zat er met drie andere mensen, die net zoals ik in de zakenwereld zaten.

Afbeelding
Ons kantoor was erg saai, niks anders als bureau's, laptops, telefoons en dan twee kastjes met een wasbak en een koffiezetapparaat. Elke middag om drie uur was koffiepauze, dus daarvoor was dat apparaat.

Afbeelding
Mijn plek op kantoor was rechts achterin de hoek. Ik kon van daar iedereen in de gaten houden en kijken of ze ook deden wat ze moesten doen.

Afbeelding
Links achterin de hoek, naast mij dus, zat Mariska. Ze was een vrouw van rond de 40, ze zag er altijd tip top uit en ze was altijd op tijd op het werk. Ze was erg ervaren, ik was nog maar een beginner.

Afbeelding
Voor Mariska, links voorin zat Mark. Hij was 35 en hij deed zijn werk super goed, al was hij vaker chagrijnig. Hij was ook al ervaren zoals Mariska.

Afbeelding
Voor mij, rechts voorin zat Megan. Ze was iets jonger dan mij en erg ambitieus. Ze had net zoals ik grote dromen en was ook een beginner.

Afbeelding
Ik vond het erg leuk dat Megan voor mij zat, ze was zo mooi. Al zag ik haar rug, mijn uitzicht was mooi. Ik kon kijken naar haar prachtige haren en haar prachtige benen die onder het bureau zaten.

Afbeelding
Megan was niet alleen heel mooi, maar ze was ook nog eens goed in haar werk. Telkens als er een probleem was, nam zij de leiding en er kwam altijd een oplossing. Ze was gewoon perfect.

Laatst gewijzigd door Marit. op zo 22 mei 2011, 09:04, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 1 ~ Gen 2

Ik kan helaas niet mijn generatie doen, mijn sims doet te vervelend & mijn laptop is te sloom :s
Het spijt me.

Weet ik, maar wie weet hoelang het duurt totdat iemand mijn generatie overneemt. & ik speel de sims 3 ook eigenlijk niet meer ;s
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 29 mei 2011, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 1 ~ Gen 2

Hoofdstuk 2
Afbeelding
Op het werk was het erg druk. We hadden de ene zaak naar de andere. Er was dus ook veel papierwerk en veel telefoontjes.

Afbeelding
Vaker mochten Megan en ik samenwerken, bijna altijd eigenlijk. Ik probeerde dan altijd indruk op haar te maken, wat vaker wel lukte. Het was ook altijd gezellig met haar.

Afbeelding
En natuurlijk werd er ook gelachen. Ze had zo’n lief verlegen lachje en zo’n stralend witte tanden…

Afbeelding
Op een middag hadden we pauze, maar Megan was nog niet klaar. Ik maakte koffie voor ons tweeën en wachtte op haar, zodat we samen konden gaan lunchen. Ik wist dat dit mijn kans was om Megan mee uit te vragen, nu we alleen om de kamer waren.

Afbeelding
Ik besloot er werk van te maken. ‘Megan, mag ik je iets vragen?’ Zei ik aarzelend. ‘Jij altijd.’ Zei Megan en lachte. Ik voelde vlinders in mijn buik. ‘Uhm… Zou je samen met me naar het strand willen?’ Ik voelde mijn hoofd rood worden. ‘Als een date?’ Vroeg Megan. ‘Ja…’

Afbeelding
‘Ik ga mee.’ Zei Megan blij. ‘Echt waar?’ Zei ik verbaasd. ‘Tuurlijk, waarom niet?’

Afbeelding
En zo spraken we af op zaterdagavond. Ik wachtte op haar en was blij toen ik haar zag. ‘Fijn dat je bent gekomen.’ Zei ik lachend. ‘Haha, natuurlijk kom ik. Ik laat je toch niet stikken!’

Afbeelding
We lagen in de ligstoelen en keken naar de zee. We praten over van alles en we lachten een hele boel.

Afbeelding
Ik nam haar mee naar het water, net zo ver dat we niet nat werden. Ik pakte haar hand. ´Megan, ik wil dit je al een tijdje vertellen en ik vind dit het perfecte moment om het eindelijk te kunnen vertellen. Ik… Ik vind je leuk.´ Ik keek diep in Megans glinserende ogen. Het bleef even stil.

Afbeelding
Megan kwam dichter tegen me aan staan en sloeg d´r armen om me heen. ´Ik ben blij dat je het me hebt verteld. Rain, ik vind jou ook leuk.´ Het leek wel een droom die uit kwam.

Afbeelding
En zo stonden we daar, op het strand, bij de ondergaande zon, in elkaars armen.

Afbeelding
Het werd donker en er kwamen sterren aan de hemel. Vanuit het niets zoende ik Megan en fluisterde de vier kleine woordjes ´Ik hou van je´, ´Ik hou ook van jou´, fluisterde ze terug.

Afbeelding
Ze streelde door mijn haar en keek diep in mijn ogen. ´Jij bent degene waar ik mijn leven mee wil delen.´
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie