Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 70 van 153

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt?

^ Suc6! Nog even dorbijten en dan heb je vakantie?

--

CCNA1 Theorie in 3 weken af, pfoef. Volgende week 3 dagen project van kwart voor 9 tot kwart voor 5. Dan die maandag er op Final van CCNA 1 (theorie, duurt 2 uur) dan praktijk toets. En vervolgens die week daarop CCNA2 tot aan de vakantie :|

Officeel krijgen we na de vakantie pas HTML/CSS, en miss ook java. maar ik heb het boek nu al gekocht om er in te gaan werken. Misschien wat voor in de zomervakantie xD
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Weeeeekend :D Pfoe, ben er zo aan toe. Even twee dagen lekker niks doen. Volgende week nog 3 dagen les en dan 4 dagen weekend! Eigenlijk zou het altijd zo moeten zijn xd
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Weekend! Finally!
Volgende week maar 3 daagjes, gelukkig :D
Was vandaag om 1 uur vrij, fransviel uit ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
suspicious:3
Mest analist Mest analist

Ik wou hem toch even laten zien XD

Het kaartspel is binnen :D
-en wie moest hem het eerste zien? MIJN BROERTJE.. -
Hij wou ook al meteen een kaartspelletje met mij spelen :|
Afbeelding
Lisa is de naam
Emma

Hellup D:
Ik moet voor twee uur een oppas vinden voor mijn annoying little sistah D:
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
suspicious:3

Ik ben bang dat ik vandaag vergeet te leren voor M&N XD

ZATERDAG :D
lekker niets doen ...
nou ja, waarschijnlijk wordt het een paar keer het dorp in, en dan een ander dorp in XD
Afbeelding
Lisa is de naam
MelissaRoos

Ik hou zoveel van mijn moeder he :wub

Ik had een krul/stijltang gekocht waarmee je je haar in 5 verschillende stijlen kan doen, dus verschillende krullen, slag en gewoon stijl :wub En ik zat uit te rekenen hoeveel ik nu nog heb en hoeveel ik nog kan uitgeven (lees: voor levensweg) zegt mijn moeder: Weet je wat, als die krul/stijltang voor het hele gezin is hoef je hem niet te betalen :wub Dus nu hoef ik hem niet te betalen want hij was iets van 38 euro ofzo :wub En nu kan mijn zus hem ook gebruiken en mijn moeder ook, en het is echt een goede krul/stijltang want ik heb het eergisteren gekruld en er zitten nog steeds veel krullen in en mijn haar is heel zwaar en normaal zakken ze er gelijk uit.. Maar nu dus niet :wub

En zomenteen/vanmiddag gaan we naar de zomermarkt hier in het dorp :wub Dan kan ik gelijk kijken of Levensweg ergens al ligt, zal wel niet maar je weet maar nooit hihi.
Love your life
Charge
Oplichter Oplichter

M'n ouders gaan zo naar dorp dus ik heb even gevraagd of ze willen kijken of levensweg al ergens te koop is. Ik denk dat ik maandag meer kans heb maar niet geschoten is altijd mis ;)

\/ Kittens! :love

Laatst gewijzigd door Charge op za 28 mei 2011, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Zojuist te horen gekregen dat er bij mijn moeder twee kittens zijn geboren. Mijn moeder is er helemaal ondersteboven van en ze gaat me straks fotootjes sturen. En als het mag dan ga ik morgen bij ze kijken! Ik vind het echt zo lief :wub

Edit: Ik ben er achter gekomen dat ik niet bij de SN chat kan zijn, omdat ik dan een verjaardag heb :glare

Laatst gewijzigd door Monstermummie op za 28 mei 2011, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Nina

@ MelissaRoos: Wat lief!

Vanmiddag shoppen, moet een cadeautje kopen voor m'n zusje die deze week jarig is, alvast even kijken voor een leuke agenda voor volgend jaar, een tijdschrift kopen, kijken voor nieuwe schoenen en misschien nog kleren kopen. Drukdrukdruk :P

Eerst maar even eten.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten