Moet morgen al om 8 uur op school zijn, moet mijn mentor de namen checken of iedereen er is, en dan vertrekken de bussen tegen kwart over 8 naar movie park... ...
v ik heb geen idee
Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 25 mei 2011, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Kreeg vandaag een telefoontje dat het waarschijnlijk beter is als ik een jaartje over doe. Aan de ene kant baal ik verschrikkelijk omdat ik er zelf niks aan kan doen. Ik heb er niet om gevraagd om pfeiffer te krijgen. En die dokters mensen zeiden dat de moeheid wss maar een paar weken zou duren. Nou ammehoela ik loop er nu al een half jaar mee.
Maar toch, aan de andere kant geeft het wel rust dat ik nog eens rustig alle stof kan doornemen. Ik heb namelijk best veel gemist en heb intussen een berg van toetsen die ik nog moest maken.
Ik spaar voor Avril lavigne kaarten, het moet voor overmorgen, dan moet ik kaarten bestellen, anders uitverkocht..
Het is 13 september, en avril lavigne is mijn held..
En ik ben zo jaloers op mijn vriendin, die gaat wel.. En, ik heb maar 1 euro.. dusja.. ik kan daar niet heen..
Liza schreef:Ik spaar voor Avril lavigne kaarten, het moet voor overmorgen, dan moet ik kaarten bestellen, anders uitverkocht..
En ik ben zo jaloers op mijn vriendin, die gaat wel.. En, ik heb maar 1 euro.. dusja.. ik kan daar niet heen..
Is er niet iemand die het eventjes wil voorschieten?
Liza schreef:Ik spaar voor Avril lavigne kaarten, het moet voor overmorgen, dan moet ik kaarten bestellen, anders uitverkocht..
fjordjes schreef:Was net fortuinlijke vrouwen aan het kijken en ik moest wel even 3x luisteren voor ik het goed hoorde maar het was duidelijk, muziek van de sims 1!
Inderdaad ik zat te zappen en dacht opeens 'wat hoor ik nu'