Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 5 van 10

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (11/05/11)

Bedankt voor de reacties! Nu even snel een update, ik moest eigenlijk al weg. xD
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Ik zat in de taxi en zuchtte. Ik zou naar een verlaten hotelletje gaan om te overnachten, zodat James met rust kon worden gelaten. Na een week zou 'ie me wel vergeten zijn en zou ik rustig in de schaduw van de bossen kunnen leven.

Afbeelding
'We zijn er mevrouwtje. Dat is dan 75,50 simdollars.' zei de man achter het stuur. Ik gaf hem het geld en ik liep het pad op. 'Zeker verlaten..' mompelde ik.

Afbeelding
Langzaam liep ik de trap af naar de kelder en kwam in een soort cafe/leefruimte/lounge. 'Welcome home, Nyssina..' zei ik zogenaamd blij.

Afbeelding
Toen kroop ik in mijn bed en viel in slaap. Ik was hartstikke uitgeput.

Afbeelding
James hijgde en hijgde. Hij was er bijna. Hij stond even verlaten op de stoep, toen hij er ineens achter kwam dat Nyssina het adres had gezegd. Hij begon te rennen en hij was er bijna.

Afbeelding
Hij rende het pad op. 'NYSSINA, IK KOM JE HAAAAAAAALEN!' schreeuwde James.

Afbeelding
Voor het hek bleef hij stilstaan. 'Op slot..' zuchtte hij. 'Inderdaad. Dat is voor indringers..' hoorde James ineens achter zich.

Dit was de snelle up. Laat een reactie achter, ik ben benieuwd! :D
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (11/05/11)

Iedereen bedankt! Deze updates wordt het erg spannend met de nieuwe persoon in Lost On Earth. ;) Hier een update! Deze en de volgende update(s) zijn allemaal vanuit James. Als iets vanuit een andere persoon is, kun je dat via een melding of een schuingedrukte tekst (schuin) zien. Omdat James in deze update de hoofdpersoon is, is de tekst nu NIET schuingedrukt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Afbeelding
De stem kwam van een knappe, blonde, vrouw. Ze droeg lange laarzen, een kort jurkje en ze had een zonnebril op.

Afbeelding
Ik keek even verschrikt. 'Euh, eh ja..hehe..euh' mompelde ik. 'Oh sorry, jongeman. Liet ik je schrikken?' De vrouw tuurde over het randje van haar zonnebril. 'Euh..ja...euh, een beetje wel.' Bekende ik.

Vanuit de vrouw, Madeleine
Afbeelding
Ik balde mijn vuisten voor het geval dat. Wat kwam die man doen? Daar zouden we snel achterkomen. Ik lachte liefjes en vroeg wat hij kwam doen.
Einde vanuit- scene.

Afbeelding
'Maar wat doe jij hier eigenlijk? Ik neem aan dat je niet voor mij komt? Ik ken je namelijk niet.' De vrouw glimlachte. 'Euh, nee nee..Ik kom voor Nyssina.' vertelde ik twijfelend. Was dit wel het goede adres. 'Ik heb geen idee wie Nyssina is, eerlijk gezegd.' Zei de vrouw.

Afbeelding
'Oh, euh..dan zit ik hier volgens mij verkeerd. Dit is toch de Bosbesstraat nummer 1?' vroeg ik. De vrouw knikte. 'Dat klopt. Maar dan denk ik dat 'Nyssina' een verkeerd adres heeft opgegeven. Blijkbaar wilde ze niet dat jij haar kwam opzoeken, denk je niet?' De vrouw keek mij aan. 'Euh, ja, ja..Dat zal dan wel.' Ik stond er even ongemakkelijk bij.

Afbeelding
Ik zuchtte. 'Uhm meneer, als u even aan de kant gaat, dan kan ik naar mijn huis.' Ik keek de man strak aan. Hij ging opzij. 'Bedankt.' Ik maakte het hek open en liep naar de voordeur. 'Nyssina, Nyssina..wie heb je nu weer meegebracht?' mopperde ik.

Einde vanuit- scene.

Afbeelding
Ik zag mijn kans schoon en duwde met mijn knie tegen het hek, zodat ie niet dichtviel. 'Yes!' juichte ik zachtjes. Ik had het gevoel dat deze vrouw iets verborg en ik moest weten wat.

Afbeelding
Ik liep de trap af. 'Nyssina! Waar ben je? Ik ben het, Madeleine!' riep ik. Geen antwoord. Die sliep zeker.

Afbeelding
Ik liep naar de slaapkamerdeur en klopte erop. 'Nyssina?! Madeleine hier!' riep ik nogmaals.

Afbeelding
Nyssina was inderdaad in haar slaapkamer. Ze werd wakker door het geklop en kwam uit bed. 'Wie is daar?' vroeg ze. 'Ik! Madeleine!' riep ik voor de derde keer.

Afbeelding
Ik kwam de slaapkamer binnen en trof Nyssina in haar ondergoed aan. 'Goede..euh, nacht?' zei ik lachend. 'Hallo, Madeleine.' zei Nyssina. Ik begon meteen over die vreemde man bij het hek. '..Wie is dat?'

Afbeelding
'Dat is James. Daar heb ik tijdelijk bij gewoond, dat weet je toch?' vertelde Nyssina. 'Ja, maar hij is gevaarlijk voor ons bestaan. We moeten geheim blijven, lieverd.' zei ik. Nyssina knikte gehoorzaam. Ik glimlachte liefjes. Heerlijk, zo'n slaafje. Zij denkt dat ze hier veilig is, maar ik heb haar nodig. Eindelijk iemand die de boel eens opruimt en binnenkort stuur ik haar naar de dierentuin.

Afbeelding
Ondertussen luisterde James gespannen mee. Het werd steeds duidelijker. Waarschijnlijk gebruikte de vrouw, die dus Madeleine heette, Nyssina als slaafje ofzo.

Einde vanuit- scene.

Afbeelding
'Okee, liefje, ga maar weer slapen. Ik kom ook zo, maar eerst even eten.' Madeleine liep naar de deur en maakte hem open en voordat ik het wist stond ik oog in oog met haar.

Hoe gaat dit verder? Post een reactie en vertel hoe jij denkt dat het afloopt met de mysterieuze Madeleine..:D
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (13/05/11)

Dankuu (a) Hier een nieuwe update. Let op: Bij deze update is alles vanuit de verteller, omdat ik dat toch handiger vind. De volgende update(s) zijn dat ook. Deze update(s) kunnen ook heftig aankomen, dus het lezen is op eigen risico. ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
De deur kwam vol tegen James hoofd aan. 'Kijk, kijk, kijk..een indringer. James, neem ik aan?' zei Madeleine spottend. James wreef met zijn hand over de plaats waar waarschijnlijk een bult kwam. 'Ja, inderdaad. Madeleine, neem ik aan?' James praatte op dezelfde toon als Madeleine, die hem vernietigend aankeek. Ondertussen had Nyssina een jurkje aangedaan en keek angstig toe.

Afbeelding
'Zo, James he..wat brengt jou hier?' 'Wat denk je zelf, mormel.' Zei James nijdig. 'Zo, zo, gaan we brutaal doen?' Madeleine glimlachte. James hand haalde uit naar het porseleinen gezichtje en raakte Madeleine vol in haar gezicht. 'Niks, brutaal. De enige brutale ben jij.' Madeleine duwde James naar achter, waardoor hij bijna struikelde.

Afbeelding
Nyssina was ondertussen naar de gang gestormd. Haar woede groeide toen ze zag dat Madeleine James vol in zijn gezicht sloeg.

Afbeelding
Nyssina kon dit niet langer aanzien en stormde op Madeleine af. 'Wie denk jij wel niet dat je bent? Niemand valt MIJN James aan!' riep ze nijdig. 'Phoe, phoe, moet ik nu bang zijn?' Zei Madeleine. 'Ja, inderdaad. Je hebt het wel tegen alienprinses Nyssina Makalugheia.' 'Dus..?' Madeleine keek haar vragend aan, maar Nyssina's voet raakte het mooie gezichtje van Madeleine. 'Au, godverdomme!' schreeuwde Madeleine. Toen pakte ze in een keer Nyssina op en liep ermee naar boven, naar het balkon. James rende de twee meiden achterna en ondertussen probeerde Nyssina los te komen.

Afbeelding
Op het balkon zette Madeleine Nyssina neer en begon tegen James te praten. 'Nou, James, neem maar afscheid van je geliefde Nyssina, want lang zal ze niet leven. Zeg maar dag dag.' Madeleine keek hem triomfantelijk aan.

Afbeelding
Vol woede schoten Madeleines handen naar voren. 'Dag NYSSINA!' riep ze.

Afbeelding
Afbeelding
Ze duwde Nyssina, die vervolgens struikelde en over de rand van het balkon viel. 'NEEEEEH!' riep James woedend en verdrietig.

Afbeelding
Afbeelding
Nyssina viel. 'HEEEEEEEEEEELP!' schreeuwde ze. Madeleine lachte, James huilde.

Wat vinden jullie van deze update? Spannend, zielig, leuk? Laat een reactie achter.
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (14/05/11)

Bedankt allemaal! :D
Afbeelding
Nyssina viel en viel. Het was een lange afstand vanaf het balkon naar de grond.

Afbeelding
Uiteindelijk raakte ze met een harde smak de grond. Het werd langzaam zwart voor Nyssina's ogen en ze verliet de 'echte' wereld.

Afbeelding
Afbeelding
Madeleine stond zelfvoldaan toe te kijken. 'Mooi he, Jamie-James?' grinnikte ze. James kookte van woede. 'Heel mooi, perfect gedaan, Madeleine!' zei hij sarcastisch.

Afbeelding
'Maar nu is het jouw beurt.' James keek met een boos gezicht naar haar en hij duwde haar naar voren.

Afbeelding
'Whaaah!' gilde Madeleine. Ze viel naar voren, maar kon zich nog net aan de rand vasthouden.

Afbeelding
Ondertussen belde James 112. Die Madeleine was gestoord, dus die moest opgepakt worden en Nyssina moest zo snel mogelijk naar het ziekenhuis voordat het te laat was.

Afbeelding
Ondertussen was Madeleine opgestaan. 'Jammer James, je bent te laat.' zei Madeleine. 'Dacht het dus even niet he.' zei James. Hij lachte gemeen. Het geluid van sirenes vulde de straat. Madeleine keek verschrikt en wilde weglopen, maar James hield haar tegen.

Afbeelding
Er kwamen drie agenten het pad oplopen. 'Jammer, Madeleine!' Lachte James.

Afbeelding
'Neeeee!' Gilde Madeleine. 'Niet nu! Dit mag mijn einde niet zijn!' Madeleine was helemaal hysterisch geworden.

Afbeelding
De ambulance was ook gearriveerd en de medewerkers snelde zich naar Nyssina om te redden wat er te redden viel.

Afbeelding
James was naar een van de agenten toegelopen om zijn verhaal te vertellen.

Afbeelding
De ambulancemedewerkers hadden Nyssina op een brancard gelegd en droegen haar naar de ambulance, die vervolgens met hoge snelheid naar het ziekenhuis reed.

Afbeelding
De politieagenten arresteerde Madeleine en namen haar mee naar het bureau.

Afbeelding
'Meneer, u zult ook meemoeten voor verhoor.' zei de agent die nu nog achterbleef. James knikte en volgde de agent.

Afbeelding
Afbeelding
In de kamer vond een lang verhoor plaats. James vertelde het hele verhaal, van begin tot eind. En niet alleen vanaf het gedeelte met Madeleine, nee, het hele verhaal. Hoe hij Nyssina vond, tot dit moment. Het speelde als een film in zijn hoofd af en de agente kon hem moeilijk bijhouden.

Dit was de update! Minder spannend dan de vorige, maar dit is zeker niet het einde van alle vreemde gebeurtenissen in Nyssina's avontuur! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie