Ik hoop (en weet zeker) dat jullie begrijpen dat ik nog even serieus blijf. Vandaag kwam ik dit onderschrift tegen. Deze vind ik ook wel een hele mooie:
Je kunt je ogen sluiten als je iets niet wilt zien, maar je kunt je hart niet sluiten als je iets niet wilt voelen.....
De Sims 3 heeft een prijs gewonnen, omdat er ook vegetarische Sims gemaakt kunnen worden. Dat is leuk, maar ook die vegetarische Sims zullen op enig moment aan de partner gaan. En dan kun je je afvragen:
Fijn, dan hebben we dus vegetarische Sims met vlinders in hun buik. Ik wil nog even bij die vlinders stilstaan. Ook vlindertjes werken druk aan de instandhouding van hun soort. En dan vraag ik me af:
Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?
Wanneer je dan begint met dingen die je je af kunt vragen, dan kun je nog wel even. Ik heb al eens eerder gezegd, dat er nogal wat scholieren onder de forumleden zitten. Zij mogen zich het volgende afvragen:
Als een woord verkeerd gespeld staat in het woordenboek, komen we daar dan ooit achter?
Ik zal nu maar weer eens overschakelen op een ander onderwerp dan 'levensvragen'. Er blijkt ook heel veel zogenaamde 'fietshumor' te vinden te zijn. Hier een eerste opsomming die ik tegenkwam:
MAVO-humor: Een fiets op het dak gooien.
HAVO-humor: Iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien.
VWO-humor: Berekenen hoe je het beste een fiets op het dak kunt gooien.
Universiteits-humor: Met Gauss een fiets op het dak gooien.
Kleuterschool-humor: Een driewieler op het dak gooien.
VBO-humor: Een fiets met zijn bezitter en al het dak op gooien.
Allereerst sorry, dat het even een paar dagen wat stil was. Ik heb met een behoorlijke griep op bed gelegen vanaf het weekend.
Zo te zien hebben een aantal van jullie de hele lijst met fietsspreuken al gelezen, dus kom ik daar nu maar even niet mee. Wie weet later nog eens; er staan er daar nog genoeg immers. En zoals Xelles al zei: er staan er daar best wel goede tussen.
Ik dacht bij mezelf maar eens terug te kijken op één van de sites, waar ik een paar maanden terug wat spreuken vandaan had. Daar kwam ik de volgende overpeinzing tegen:
If you think you're perfect.. try walking on water!
Weer iets totaal anders, want steeds het hetzelfde wordt ook zo eentonig, toch.
Er zijn , net als bij de fiets-humor, ook hele lijsten te vinden met als strekking 'wat is het toppunt van ... ' . Ik wilde er daar nu maar eens één van plaatsen:
Wat is het toppunt van lang wachten?
Een abortuskliniek met een wachtlijst van 9 maanden.