Ff een complimentje voor de (team)leden van SN:
Het is echt een leuke site
Klinkt raar, maar het is altijd leuk, een complimentje te krijgen. Of niet?
Bovendien, ook worden vaak de teamleden van Sn vergeten, zij
zorgen voor deze site
Ik wil even kwijt dat ik net gebeld ben en dat ik morgenavond van 7 tot 21.30 moet werken, en dan moet ik er die volgende dag weer om half 6 uit om naar school te gaan
Bovendien mag ik volgens mij niet eens werken, want ik ben 15 en dan zijn geloof ik zondagen verboden en al helemaal boven de 2 uur per dag. En na 7 uur 's avonds mag ik ook geloof ik al niet meer werken volgens het CAO. En daarnaast moet je de zaterdag daarvoor vrij zijn geweest al willen ze dat je op zondag gaat werken.
Dus tja.. Zal ik morgen even bellen? Wat denken jullie ?
Ik en mijn broertje hebben ruzie met onze moeder, we waren een bruch voor haar aan het maken en toen vroeg ze waarom we maar een bord hadden klaar gezet, wij zeiden zo van, ja de brunch is speciaal voor jou zegmaar en wij zitten erbij en lucnhen zelf, dat wou je toch? Toen flipte ze hellemaal, schreeuwde ze, ach laat ook maar! Liep ze boos weg, deuren knallen dicht, broertje begon te huilen, moest naar boven ik moest alles weer opruimen en nu negeerd ze ons zo'n beetje en zit ze buiten te lezen en ze kijkt alsof ze elk moment in huilen uit kan barsten.