Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 4 van 10

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (02/05/11)

Dankjulliewel lieve lezers! :D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
De volgende morgen ontbeten we met heerlijke pannenkoeken. 'Ik heb een voorstel', begon James, '...Misschien wil je mee naar de garage? Dan kun je je auto zien enzo.' Ik knikte opgewonden en daardoor verslikte ik me. 'Gaat het?' vroeg James lachend. 'Misschien iets te veel enthousiasme van mij' zei ik. We barstten in lachen uit.

Afbeelding
Een uurtje later liepen we het gebouw van de garage in. Daarachter was de werkplaats. 'Goedemorgen!' begroette James zijn collega's. 'Ik heb Nyssina meegenomen. Jullie weten al van haar huidziekte.' De meesten knikten. 'Dus let er niet teveel op, graag.' James had verzonnen dat ik een huidziekte had, zodat ik niet 'teveel' zou opvallen.

Afbeelding
Daarna richtte James zijn aandacht weer op mij. 'Err, je kan even mee naar de werkplaats en dan daarna kun je wel wachten in de personeelskamer of op een van die stoeltjes daar.' Hij wees naar een soort wachtkamer. Ik knikte. 'Okee, maar ik wil heeeeel graag mijn auto zien.'

Afbeelding
We liepen daarna de werkplaats op. 'Wow.' zei ik bewonderend. 'Wat een spullen hier. Dat heb ik nog nooit gezien op mijn planeet.'

Afbeelding
Toen zag ik mijn auto. Ik glimlachte. 'Mijn lieve autootje!' riep ik blij uit.

Afbeelding
Ik rende er meteen naar toe. 'Auto! Ik heb je gemist!' James was er al en moest lachen om mijn vreugde. 'Je houdt echt van die auto he?' Ik knikte enthousiast. 'Een ruimte-auto betekent veel voor ons volk. Als je er een hebt, ben je heel trots op 'm, want ze zijn heel duur bij ons.'

Afbeelding
'Okee. Bij ons zijn ze niet goedkoop, maar veel mensen hebben er een.' 'Maar euh, ik ga nu aan de slag. Je kunt blijven kijken, maar er is in de personeelskamer een tv en stoelen en we hebben dus die wachtkamer waar je kan zitten.' 'Uhu. Ik zie wel, maar nu wil ik wel zien wat je nou eigenlijk met die auto doet.' Ik lachte vrolijk.

Dit was de update! Leuk? Laat een reactie achter :) (Deden jullie toch al, maar ik zeg het er extra bij :P)
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (03/05/11)

^ Haha, en die volgende update is nu :P
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Ik was net neergeploft in een stoel, toen de deur open ging. Het was James die binnenkwam.

Afbeelding
'James!' zei ik opgewonden. 'Hallo, Nyssina.' 'Ik heb uitstekend nieuws!' 'Wat dan? Wat dan?' vroeg ik. 'Je auto is KLAAR!' riep James uit. Ik stond op uit de stoel een deed een vreugdedansje.

Afbeelding
Toen sprong ik in James' armen. 'Dankje, dankje, DANKJEWEL!' riep ik blij uit. 'Helaas kan je overmorgen pas vertrekken. Ik moet nog de laatste dingen erop zetten en hem poetsen en dan kun je overmorgen terug.' zei James. Hij zette me weer neer.

Afbeelding
Ik keek hem blij aan. Hij staarde verliefd terug.

Afbeelding
Door mijn blijdschap gaf ik hem een zoen. Maar ik liet hem snel los, want ik hoorde een vreemd geluid.

Afbeelding
Er stond een krachtige wind en de bomen waaiden gevaarlijk heen en weer. Het begon hard te regenen. Toen kwam er een flits en een harde donder volgde. Inderdaad, het was aan het onweren op aarde.

Afbeelding
Ik slaakte een gil en greep James angstig vast. 'Rustig maar, Nyssina. Dit is onweer.' 'O-onweer?' stotterde ik. 'Kom maar, we gaan naar huis. Maak je maar geen zorgen.'

Afbeelding
Toen ik 's avonds naar bed ging, onweerde het nog steeds. Bang kroop ik onder de dekens. Toen klonk er een harde donder. 'Aaah!' gilde ik geschrokken.

Dit was de niet zo interessante update. Leuk? En wat denken jullie dat die donder gaat betekenen? Blijft alles 'normaal' of gaat er iets gebeuren?

V Nou, er moeten nog dingen op en hij moet nog even schoongemaakt worden. Enne, het einde van het dagboek is nog niet nabij. ;3 * Hint Hint *

Laatst gewijzigd door Monstermummie op wo 04 mei 2011, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Lost on Earth - Update online (03/05/11)

Hoezo niet zo interessant.
Wederom een snelle update. :klap

Zal Nyssina overmorgen vertrekken of zal ze beslissen op aarde te blijven.
Wat bedoelt James met "nog de laatste dingen erop zetten"? Ik dacht dat de wagen klaar was zoals hij zei.

Doe zo voort en laat ons niet te lang wachten op de volgende update. :klap :thumbsup
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (04/05/11)

^ Haha, nou hier is 'ie! Maar na deze update zullen jullie minimaal tot zondag moeten wachten, omdat ik bij mijn moeder ben en ik het denk ik niet red om 3 ups op Photobucket te kunnen zetten. Misschien ook wel, i don't know. Iig, ik ga het proberen!
Afbeelding
Ik keek vrolijk in de spiegel. Ik bekeek mijn tanden, deed nieuwe lipgloss op en het belangrijkste: ik keek of ik er perfect uit zag. Ja, ik hield van mijn nieuwe look!

Afbeelding
Ik liep neuriënd de woonkamer. 'Goedemorgen James!' zei ik opgewekt en ik pakte een bord wafels.

Afbeelding
Daarna maakte ik James' huis schoon. Hij vond het niet goed als ik het deed, maar ik was erg netjes, dus kon ik er niet tegen als het er niet opgeruimd uitzag. Toen alles klaar was, ging ik naar buiten.

Afbeelding
Ik lag onder de boom. Hij zorgde voor schaduw, want in de zon was het erg heet. Ik hoorde voetstappen. Ondanks dat ik niet keek, wist ik dat James het was.

Afbeelding
Inderdaad. James kwam aanlopen. 'Haai, Nyssina.' begroette hij me.

Afbeelding
Ik stond op en James begon te praten. 'Ik ga naar de garage. Ik ben om 2 uur klaar vandaag, maar ik ga met een vriend naar de bar, dus rond 5/6 uur ben ik thuis. Als je wil mag je herfstsalade uitproberen. Het recept staat in het kookboek in een van de la's in de keuken.' James knipoogde. 'Maar nu ga ik. Daag!' 'Doei, James! Veel plezier!' ik zwaaide hem uit.

Afbeelding
Daarna ging ik weer onder de boom zitten. Niet liggen, daar had ik even geen zin in. Ik keek naar mensen die langsliepen. Sommigen met kinderen, sommigen met boodschappen, sommigen met hun partner en sommigen alleen. Ouderen, kinderen, volwassenen, tieners..

Afbeelding
Daarna ging ik de post controleren. 'Rekeningen, rekeningen, rekeningen..' zuchtte ik. Altijd maar rekeningen. Toen tikte iemand op mijn schouder. Ik draaide me om en keek in twee groene ogen.

Dit was de update? Wie gaat deze mysterieuze sim zijn? Laat een reactie achter, want ik ben benieuwd. ;)
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Lost on Earth - Update online (05/05/11)

Héhé alweer een snelle en leuke update dat vol verrassingen zit. :thumbsup
Neeeeeeeeeeeen, moet ik nu echt zo lang wachten om te weten te komen van wie dat die twee groene ogen zijn. ;)

Buurman, familie van James of van Nyssina, aliëns uit de wereld van Nyssina of is het gewoon iemand anders..... We kunnen blijven gokken. :laugh
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (05/05/11)

Dankjulliewel! Vandaag kan ik nog updaten door mijn voorraad, maar na deze up moeten jullie minimaal nog tot zondag wachten. Sorry :(
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Ik draaide me om. 'James?' vroeg ik verbaasd. 'Hallo!' 'Maar je zou toch om 6 uur komen?' vroeg ik. 'Dat is het ook hoor.' lachte James en hij liet zijn horloge zien. 'Maar ik heb ook minder leuk nieuws, helaas.' 'Waarover? Zijn mijn familieleden dood? Gaat het slecht met de aarde? Moet ik weg?' James schudde zijn hoofd en zuchtte. 'Door de storm van gisternacht is er een boom op je auto gevallen. Het is 1 groot wrak dat we niet meer kunnen maken.'

Afbeelding
Ik keek James verschrikt aan. 'W-wat?' 'E-en nu? Kan ik nu nooit meer naar huis?' Een traan biggelde over mijn wang.

Afbeelding
'Dit betekent toch niet dat ik niet naar huis kan toch?' Ik keek hem hoopvol aan. 'N-nee, natuurlijk niet.' zei James. 'Ik wil van een gewone auto een ruimte-auto bouwen, maar ik weet niet hoe.' Opeens begon ik te glimlachen. 'MAAR IK WEL!' riep ik uit. 'Ik ben een ster in ruimte-auto's bouwen. Ik heb die van mij zelf gemaakt!'

Afbeelding
James pakte mijn hand en fluisterde: 'Dan kunnen we samen aan onze missie beginnen.' Ik glimlachte.

Afbeelding
Even later zaten we op de bank. James keek naar een of ander programma, ik dacht na.

Afbeelding
Hoe moest ik het gaan vertellen, dacht ik. Ik wist het niet. Toen keek ik naar James. Hij zat nog steeds naar het programma te kijken. 'Whahaha! Wat een geniaaaaale grap, man!' riep hij uit. Hij had blijkbaar erg veel lol, maar ik, ik voelde me verdrietig.

Afbeelding
Toen liep ik naar het raam. Ik staarde naar buiten en een traan ontsnapte. Hij gleed langzaam over mijn wang, maar ik veegde hem weg.

Afbeelding
Het was al aan het schemeren. De zon ging onder en de maan kwam in de plaats van de zon. Het werd donker en de mensen gingen slapen.

Afbeelding
Ik dacht na. Plotseling wist ik hoe ik het ging zeggen. Met pijn in mijn hart draaide ik me om en ging weer naast James zitten. 'Sorry.' mompelde ik onhoorbaar.

Dit was de update! Wat denken jullie dat Nyssina gaat doen? Laat het me weten via een reactie! Tips zijn ook weer welkom, zoals altijd! :D

@Sims-Mike: James heeft altijd al groene ogen gehad. Kijk maar update 1 ;)

Laatst gewijzigd door Monstermummie op vr 06 mei 2011, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (06/05/11)

Bedankt mensjes! Ik heb jullie expres laten wachten met de volgende up, want ik hou ervan om jullie te pesten, muwhahahaa! :twisted Nee grapje. Ik was het vergeten (Eurhm ja :sweatdrop ) en ik was vooral bezig met mijn nieuwe keyboard waar ik HELEMAAL aan verslaafd ben. :P Dus hier is een up. Ik moet zeggen, de komende updates worden alleen maar spannender ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
---
Afbeelding
We zaten zwijgend aan tafel. Niemand durfde de stilte te doorbreken. Ik was nog steeds aan het piekeren hoe ik het nou moest zeggen.

Vanuit James
Afbeelding
Het was stil in huis. Niemand zei iets. Ik wist niet wat ik moest zeggen en blijkbaar had Nyssina ook niets te vertellen. Opeens schraapte ze haar keel. 'Euh, euhm, James, begon ze aarzelend, '..Nou euh, ik moet je iets vertellen.'

Afbeelding
Ik keek haar lachend aan. 'Zeg maar, Nyssina, lief. Je kunt alles vertellen.' Ik knipoogde.

Afbeelding
Ze stond op en ging op de bank zitten. 'Euhm ja, ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar..' zei Nyssina, nog steeds twijfelend.

Afbeelding
'Nou ja, euhm, ik ga hier weg.' Zei ze toen. Huh? Had ze een nieuwe ruimte-auto? Ik snapte het niet.

Afbeelding
Ik liep ook naar de bank en ging naast haar zitten. 'Wat bedoel je?' vroeg ik.

Afbeelding
Nyssina lachte wat moeilijk. 'Nou ik kan niet langer op jouw kosten leven. Ik ga hier weg en dan kom ik terug voor mijn ruimte-auto als je die gemaakt hebt. Ik ga naar de Bosbesstraat 1 om daar te overnachten. Het schijnt een hotelletje te zijn. Verlaten.' zei ze.

Afbeelding
'Nyssina, NEE!' riep ik. 'Je mag en zal *********** niet naar dat **** hotel gaan!' 'Waarom niet? Ik kan moeilijk hier blijven.' zei Nyssina koel. 'Ja dat kan! En dat zal gebeuren ook! Jij blijft hier! Ik ga je helpen, zoals ik beloofd heb. Dus jij vertrekt niet eerder totdat je naar die ruimte-auto van je kan!' Toet, toet! 'Daar is mijn taxi al. Sorry James. We zien elkaar nog wel bij de garage.' Verslagen bleef ik zitten.

Afbeelding
Ik staarde Nyssina na hoe ze de deur uitliep. De taxi toeterde nog een keer. Plotseling - zonder erover na te denken - stond ik op en rende de deur uit.

Afbeelding
'Nyssina WAAAACHT!' schreeuwde ik. Maar het was al te laat. Ik zag hoe ze de deur van de taxi openmaakte en er in ging zitten.

Afbeelding
Toen reed de taxi weg en ik bleef alleen achter. Ik zuchtte en er kwamen wat tranen te voorschijn. 'Neeee..' schreeuwde ik.

Dit was de update! Wat vinden jullie ervan en wat denk je wat James nu gaat doen? Laat een reactie achter! (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie