^ Haha, nou hier is 'ie! Maar na deze update zullen jullie minimaal tot zondag moeten wachten, omdat ik bij mijn moeder ben en ik het denk ik niet red om 3 ups op Photobucket te kunnen zetten. Misschien ook wel, i don't know. Iig, ik ga het proberen!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik keek vrolijk in de spiegel. Ik bekeek mijn tanden, deed nieuwe lipgloss op en het belangrijkste: ik keek of ik er perfect uit zag. Ja, ik hield van mijn nieuwe look!

Ik liep neuriënd de woonkamer. 'Goedemorgen James!' zei ik opgewekt en ik pakte een bord wafels.

Daarna maakte ik James' huis schoon. Hij vond het niet goed als ik het deed, maar ik was erg netjes, dus kon ik er niet tegen als het er niet opgeruimd uitzag. Toen alles klaar was, ging ik naar buiten.

Ik lag onder de boom. Hij zorgde voor schaduw, want in de zon was het erg heet. Ik hoorde voetstappen. Ondanks dat ik niet keek, wist ik dat James het was.

Inderdaad. James kwam aanlopen. 'Haai, Nyssina.' begroette hij me.

Ik stond op en James begon te praten. 'Ik ga naar de garage. Ik ben om 2 uur klaar vandaag, maar ik ga met een vriend naar de bar, dus rond 5/6 uur ben ik thuis. Als je wil mag je herfstsalade uitproberen. Het recept staat in het kookboek in een van de la's in de keuken.' James knipoogde. 'Maar nu ga ik. Daag!' 'Doei, James! Veel plezier!' ik zwaaide hem uit.

Daarna ging ik weer onder de boom zitten. Niet liggen, daar had ik even geen zin in. Ik keek naar mensen die langsliepen. Sommigen met kinderen, sommigen met boodschappen, sommigen met hun partner en sommigen alleen. Ouderen, kinderen, volwassenen, tieners..

Daarna ging ik de post controleren. 'Rekeningen, rekeningen, rekeningen..' zuchtte ik. Altijd maar rekeningen. Toen tikte iemand op mijn schouder. Ik draaide me om en keek in twee groene ogen.
Dit was de update? Wie gaat deze mysterieuze sim zijn? Laat een reactie achter, want ik ben benieuwd.