Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 41 van 153

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt?

Vanmiddag dus schoonmaak middelen gekocht, en een dweil.. plus nieuwe portomonee.
overal heen en weer gefietst dus, glazen ingepakt.
En net vragen voor mijn reflectie verslag ingevuld. Dadelijk maar eens goed uit werken!
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Gister gelogeerd met me nichtje, om 2 uur weer thuis, en toen nog naar me opa en oma geweest, die gaan morgen op vakantie, dan zaterdag naar brabant (ja josje, iedereen komt effe koffie leuten. XD) En dan gaan we naar de camping waar me opa en oma zitten, en daar zitten we dan zowat met de hele familie.. XD En daar overnachten we, en dan die zondag na het eten weer naar huis. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Charge
Oplichter Oplichter

Ojee m'n kat is weer op muizenjacht. Vorig jaar ook al. Toen hadden we een muizennest in onze tuin en in totaal heeft hij er een stuk of 10 vermoord en bij de buren neergelegd. Ik ben nog steeds benieuwd wat de reactie van de buurman was de volgende ochtend :sweatdrop
Emma

Ik ben net terug van de kermis :swing
heb:
Geschoten (sterretjes van een muurtje afschieten :3 Met 7 kogels 6 sterren geschoten ;3)
in twee achtbanen geweest (in eentje met mijn zusje (4) en in de andere met het hele gezin (behalve Mark en mijn zusje (11) die zaten in het spookhuis :P)
In pirateriver (met mijn zusje (4) die heeft me zowat een hersenschudding bezorgd XD)
In een heel groot heen en weer zwaaiend ding (xxl :3 In me eentje omdat me ouders en co er niet in durfden en mark aan't paintballen was XD)
In een spiegelpaleis (met me zusjes (11 en 4) Me zusje (4) heeft twee keer haar gezicht gestoten tegen een raam. echt zielig)
Ik heb me hand laten lezen: ( wie de uitslag wil zal me ff moeten Pm'en het is namelijk nogal lang XD)
In een paar trampolines
In een opblaasbal op het water (hoe heet dat ookalweer)
En zo hebben we in totaal 200 euro erdoorheengegooid XD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Volgens mij heb ik de computer gemold. :'(
Hij gaat niet meer aan. :o
Hoe heb ik dat nou voor elkaar gekregen?! :[

v STFU :glare

edit; hal-le-luja
hij doet 't weer :woot

Laatst gewijzigd door xRainbow op do 05 mei 2011, 19:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

^ & ^^ xD

net saté spiesjes gegeten :D ik lust geen ananas dus die had ik er vanaf zitten pulken :fluit
en voor het laatste satéding moest ik de vaatwasser inruimen :glare
maar heb wel 1 euro verdiend :swing

EDIT: heb met nyan cat 10.000 secondes gehaald XD
ik had mn laptop dichtgedaan :fluit

V xD dus vermaak je jezelf op SN?

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op do 05 mei 2011, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.

o0simsfreak0o

er vloog een zeppelin boven m'n huis
zo'n uur geleden toen ze zon nog fel scheen :3
dat was awesome :3
ik hoorde al wat :'3
toen zei me broer dat er een zeppelin boven het huis vloog :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Omg. :bored
Mijn moeder was gister bij een vriendin (ik was mee) en daar aan de overkant staat echt een 'horror-huis'. :S
Die overburen zijn op vakantie, en dan moet mijn moeders vriendin de dieren daar eten geven. Dus mijn moeder gaat mee. Komen ze een half uur later terug:
- 1 van de 42 schildpadden ontsnapt (en teruggevonden)
- 2 nestjes met jonge katjes, waarvan 1 er echt gruwelijk aan toe was
- daarna nog een schildpad ontsnapt (en ook weer teruggevonden; zat in de boekenkast xD )
dat had ze me net verteld xD
ze zei dat je er gemakkelijk een horrorfilm in kan opnemen. ik wil het niet weten. :sweatdrop
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

En toen had mijn verslag tot nu toe 1,936 woorden en dat verspreid over 16 pagina's. <- veel enters en tabellen etc. Blegh, nog maar even afmaken en dan naar bed.

Hopelijk morgen redelijk op tijd op, moet een koelkast kopen! Alleen hoe die vervoerd gaat worden, is een raadsel!

Alvast welterusten aan iedereen.

-Nachtwolf Ansjj
suspicious:3
Mest analist Mest analist

iK heb net eindelijk een keer mijn huiswerk wat ik van vorige week nog niet af had eindelijk afgemaakt, maar dat ging wel snel. XD En duits faalde echt, moet je zo opschrijven welke duitse zenders je kan ontvangen, en om eerlijk te zijn kunnen we ze allemaal ontvangen XD En je kunt duits niet eens nakijken, gaat ie maar tot kapitel 9 en dan maar tot oefening dertien. nog wattes, terwijl er bij 9 al zo'n 16. nog wattes gaat.. ;9

maar ja.. Ik ben van plan om mooi te gaan tekenen, IK MOET DE TEKENING EINDELIJK EENS AFMAKEN, volgens mij ligt ie al 2/3 maanden op me te wachten :sweatdrop
en ik moet engels boek uitlezen... maar ja, dat kan morgen ook nog.... Maar dan heb ik net het problee dat dat engels boek saai is.... En dik, omdat die makkelijkste boekjes makkelijk zijn (A) en ik met een langere samenvatting een hoger cijfer krijg, want zij wil perse lagere cijfers geven omdat ze niet zo hogere cijfers wil geven, en dan heb ik net het probleem dat daardoor mijn cijfer omlaag gaat .. ;9, en bij andere zou het anders om zijn, .. I hate her?
Afbeelding
Lisa is de naam

Weergave- en sorteeropties

Gesloten