Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 55 van 108

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Oke het is me nu een soort van gelukt :D Nu ben ik blij :3

Maar weet iemand waar je hier China Glaze nagellak kunt kopen? Nou ja m'n moeder gaat volgende week naar Houston (ze is purser/stewardess), dus ik heb haar de opdracht gegeven om China Glaze mee te nemen. :D
En ik ga zo Konad templates bestellen, yay. Ik ben weer helemaal los op de nail-art. (H)

Trouwens, deze vind ik ook heel mooi. Ik vind die kleurencombinatie echt mooi :wub
[youtube]_YOdyNQOKsU&feature[/youtube]

O en deze is echt geweldig:
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Anna schreef:^Bij mij werkt dat Water Marble nooit. De nagellak verspreid zich gewoon niet. Ik gebruik best een grote beker dus misschien ligt het daar aan.

Of ligt het aan de nagellak? Ik heb namelijk niet echt dure.. Gewoon van de Hema ofzo.
Het ligt aan de nagellak ;)
Als ik hema gebruik spreidt het ook niet.
gebruik essence!
Dat spreidt altijd :p
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Evelieen

@ Anna
Ik gebruik ook geen dure, maar het lukte aardig bij mij. Wel na een paar mislukte pogingen dan. :P Maar ik had twee Hema nagellakjes gebruikt, en die verspreidden zich prima.
Maar alle nagellak verspreidt zich eerst goed, maar hoe meer kringen je maakt zeg maar, hoe minder goed ze zich verspreiden. ;)

@ Catlin
Geen idee hoe zo'n blokje heet, maar ik heb er zelf ook een van het merk Level, en die werkt heel goed. :D Alleen heb ik geen idee waar je het kan kopen, m'n moeder had het voor me meegenomen van Schiphol geloof ik... Misschien googlen op online winkels? (A)
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik en mijn nichtje hebben vanmiddag maarliefst 14 potjes Essence nagellak gekocht. Ik post straks wel een foto van het resultaat op 1 hand. Daarna lukte het niet meer. Dus heb ik nu mijn nagels maar geel. :D

Edit:
Afbeelding
Ja, ik bijt nagels. En ja, ik heb niet de mooiste vingers. :P
Afbeelding
Evelieen

^ NIET ZEGGEN :O Gewoon niet aan denken, doe ik ook niet, en dan valt het wel mee. :P

Ik was trouwens vergeten een foto te posten van hoe de water marble was geworden bij mij, dus doe ik het nu nog maar even (A) Het is een beetje kapot, er zit overal nagellak op m'n vingers en m'n vingers zijn helemaal droog van de remover, dus daar moet je even niet op letten. Maar dit is het (beetje mislukte) resultaat:

Afbeelding

(Anna deed me er weer aan denken)

\/ Ik had ook echt heel veel mislukte pogingen hoor, en ik vind dit nou ook niet echt geweldig, maar goed. :roll
Wat wel belangrijk is, is dat je vooral niet te veel druppels gebruikt, want dan gaat het druipen en uitsmeren en weetikveelwatnogmeer. Dat had ik eerst echt de hele tijd :roll

Laatst gewijzigd door Evelieen op do 05 mei 2011, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Dit boeit mij echt niet --"

Volgens mij word ik binnenkort weer ongesteld ;(
Want ik kan weer blijven eten T.T
Dan zou ik het dit weekend worden T.T
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie