Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Zal jij dit dagboek volgen?

Peiling eindigde op zo 08 mei 2011, 14:26

Nah, ik vind het maar niks.
1
8%
hmm... Ik weet het nog niet.
7
54%
Ja, tuurlijk!
5
38%
Totaal aantal stemmen: 13

47 berichten • Pagina 2 van 3

gusty
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Accidents can happen: Update 2 online!

update!!!!

Ik besloot maar om drie dagen verlof te nemen. Want zo kun je niet gaan werken. Want als je om de vijf minuten begint te huilen. En dan komt de nieuwsgierigheid van collega's er ook nog bij kijken. Want ze zouden dan vragen hoe het ging, wat er is gebeurt... Terwijl ik er eigenlijk nog niet wil en niet kan over praten.

Afbeelding

En ik dacht zo veel terug aan de mooie dingen die ik samen met hem beleeft heb zoals wanneer we elkaar voor het eerst zagen, toen we verliefd op elkaar werden. Maar het meest aan het onvergetelijke huwelijksaanzoek op het strand.

Afbeelding

Ik keek door het raam. Het was een zonnige dag. De zon de vrolijkheid zelf! Als ik terug zo vrolijk kon zijn als de zon, dan zou ik blij zijn!!
Ik wou mijn gedachten verzetten, maar hoe... Ik kon eens gaan wandelen, misschien helpt dat? Dat kan, want door jezelf op te sluiten binnen. Daar schiet je ook niet veel mee op. En buitenlucht zou me er wel terug een beetje bovenop helpen, hoopte ik.

Afbeelding

we gingen buiten en toen riep Sam enthousiast: "Joepieee!! buite spele!!"
Hij was ook zo lief. We liepen een beetje rond door de stad. En na een tijdje keerden we terug naar huis.

Afbeelding

als we thuis waren zag ik tot mijn verbazing dat het al 5 uur was! Ik ging best het avondmaal beginnen bereiden. Ik kon Best goed koken. Het is mijn droom om vijfsterren kokin te worden.

Afbeelding

Toen het eten klaar was mixte ik een ook een bordje voor Sam Met de keukenmachine die ik ooit nog van Cyriel had gekregen. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik daaraan dacht!

Afbeelding

Terwijl we aten was er een stoel vrij. Waardoor die leegte in mijn maag nog groter werd. Het was zo stil. Ik vroeg aan Sam "Is het lekker??"
Hij leek zo goed op zijn vader. Ik voel het als een geschenk van hem. Die nog mijn hele leven met mij mee neem.

Afbeelding

Als alles op was gingen we naar bed. Toen Sam uiteindelijk sliep, en ik bijna in slaap viel, hoopte ik dat ik morgen wat vrolijker zou zijn...

Afbeelding
Wat vinden jullie van deze tweede update? :laugh (A) mooi???

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie