Wat heb je gekocht of moet je nog kopen?
Ik heb niks gekocht de laatste tijd.
Wat heb je gekocht of moet je nog kopen?
159 berichten • Pagina 1 van 8

Re: Wat heb je gekocht of moet je nog kopen?
eeeh de film de zus van einstein

hahahahaha, heeft weinig zin om de dingen te kopen bij mij
ben zowat blut haha, maar voor het laatst heb ik zaagsel gekocht voor de gerbils, en een houten plateautje en een wilgenbruggetje

ben zowat blut haha, maar voor het laatst heb ik zaagsel gekocht voor de gerbils, en een houten plateautje en een wilgenbruggetje

Ik wilde net een spel kopen; blijk ik platzak te zijn.
Schijn ik ook nog een portemonnee met zo'n €50,- er in te hebben...spel gelijk gekocht
(was trouwens maar €10,- , en het is eigenlijk niet eens een spel...maar GMod.)
Schijn ik ook nog een portemonnee met zo'n €50,- er in te hebben...spel gelijk gekocht

Gmod is ook een soort spel, alleen dan een spel waar je alleen nutteloze dingen doet

Voor jou is het misschien nutteloos maar iemand anders kan er veel plezier van hebben. Je mag best je eigen mening hebben, al hoef je dat niet op deze manier te laten zien. Naast dat het niets toevoegt aan het topic komt het ook negatief over.jelle!! schreef:Gmod is ook een soort spel, alleen dan een spel waar je alleen nutteloze dingen doet
Om weer ON-topic te gaan:
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht en wil nog nieuwe dvd boxen kopen. Zoals van Desperate Housewives en Voetbal Vrouwen.

Telt een zak patat en een blikje cola ook?

Je koopt het toch?
een blikje fanta
(geen caffaine)
een blikje fanta

Ik heb een zakje zure matjes op school gekocht.. :blink

@ patricia.
nee met nutteloos bedoel ik juist, een manier wat je niet veel in andere games ziet, en het is zowieso een vet spel,=]
on die topic:
ik moet nog een nieuwe manga van bleach kopen.
nee met nutteloos bedoel ik juist, een manier wat je niet veel in andere games ziet, en het is zowieso een vet spel,=]
on die topic:
ik moet nog een nieuwe manga van bleach kopen.

Patricia schreef:Voor jou is het misschien nutteloos maar iemand anders kan er veel plezier van hebben. Je mag best je eigen mening hebben, al hoef je dat niet op deze manier te laten zien. Naast dat het niets toevoegt aan het topic komt het ook negatief over.jelle!! schreef:Gmod is ook een soort spel, alleen dan een spel waar je alleen nutteloze dingen doet
Het is ook nutteloos, het is gewoon lollig om een toren van koelkasten of zombies te bouwen

of straal motoren die uit pionen op een auto zetten

Ik heb gisteren een...(hou je vast!)...koelkast-kanon gebouwd...schiet koelkasten af tot wel 100 meter O_ojelle!! schreef:of straal motoren die uit pionen op een auto zetten

Ik heb net nieuwe adidas schoenen gekocht..
maar verder vandaag niets..
maar verder vandaag niets..

friet, lenzen,fanta ,bril en cola oja kleuren lenzen ook

Ben nu aan een ICBM-koelkastkanon aan het werken..Snateraar schreef:Ik heb gisteren een...(hou je vast!)...koelkast-kanon gebouwd...schiet koelkasten af tot wel 100 meter O_ojelle!! schreef:of straal motoren die uit pionen op een auto zetten

mijn laatste aankopen:
schoenen
en de wiii!!! (eindelijk!)
schoenen

en de wiii!!! (eindelijk!)
- pepsi
- zakdoekjes
- boter
dat moeten we nog kopen
- zakdoekjes
- boter
dat moeten we nog kopen

Een ipod touch!! ^^

Ik moet nieuwe blistex kopen. en ik wil eigenlijk een nieuwe portemonnee maarja aan de andere kant. die ik nu heb. is nog maar 3 jaar en hij was nogal duur. dus daar moet ik nog even over na denken