Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 39 van 153

Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat wil je kwijt?

Ugh, volgens mij is mijn baas echt dom. Ga ik bellen of ik vandaag kon werken (kon niet, omdat ik het te laat vroeg), maar dan zegt hij dat er nog iemand is met dezelfde naam als mij of zo. Volgens mij ben ik dat echt gewoon zelf. 8-)

Gister lekker naar Den Haag geweest met mijn zus en zusje en daar ook naar de film geweest (Just go with it). Het was een best grappige, leuke film. :laugh En daarna naar de mac. En wat lopen daar rare mensen rond, zeg. Naast ons zat zo'n meneer met allemaal servetjes en satéprikkers. En wat hij daar nou mee aan het doen was, ik weet het niet. Soms liep hij naar de prullenbak en gooide een servetje weg en hij zat met zijn koelkast-mobiel raar te doen. Maar zat niets te eten ofzo en hij zag er niet uit als een zwerver. :S Maarja zo interessant is dat ook weer niet. :sweatdrop

En nu nog een tompouce eten die nog over is. :drool
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
suspicious:3
Mest analist Mest analist

@AnsjJ2: hoe je het beschrijft geeft mij het gevoel dat je gewoon zit te stuiteren XD

ik verveel me, maar aan de andere kant ook weer niet.. Ik voel me gewoon raar, deze hele week al.. ;9
Afbeelding
Lisa is de naam
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ben heel erg depri ;(

Ik kreeg zeg maar, een mailtje (volgens mij van dat klote joch uit mijn klas) met allemaal gemene dingen enzo ;(
Ik haat 'm zo erg, ik heb echt geen idee wat ik hem heb aangedaan ;(

Iig, ben ergens ook wel vrolijk, because paardrijden, vanavond ;D
Hopelijk op mijn kanjer <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

@ Angelica
Yay! Gefeliciteerd met je huisje :laugh

__

Gisteren op het strand was leuk. :laugh niet gezwommen, daar was het veel te koud voor, maar wel gewandeld en m'n hond ging voor het eerst in haar leven uit zichzelf in zee zwemmen. En dat was echt schattig :wub

En nu ga ik simmen en (hopelijk) updaten! :D
Monstermummie
Oplichter Oplichter

^^ Tss, die gast moet je gewoon negeren. Hij is jouw aandacht niet waard. Hij is gewoon zelf te triest om normaal te doen en heeft iemand nodig om te pesten.

Ik ga straks fietsen op mijn nieuwe fiets, net mijn dagboek ge-update en ik moet straks ook nog een moederdagkaart maken. Maar nu eerst poses downloaden voor poseplayer. Ik hou van poseplayer :wub
Marii
Gentherapeut Gentherapeut

haha ansj! klopt toen ik op mijn kamer ging was het ook een dik gedoe en gesleep. vooral omdat ik op een bovenwoning zit en dus een trap op moest.. en daarbij ook nog een smalle gang heb waar alles net door past :P
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

WÊÊÊÊH
mijn mods werken niet :(
en ik ga alles doen om mijn packages op de oude plek terug te krijgen en dat alles werkt
ik kan niet fatsoenlijk simmen zonder mods
en ik moet nog make-up downloaden die ik niet meer heb
om er depressief van te worden

en net nog onkruid gewied in de tuin, met de helft was ik al zo'n 2 en een half uur mee bezig morgen doe ik de rest wel...
nu weer kloten met sims
ik hoopte meer dat ik echt gewoon poses kon maken in de vakantie, nou niet dus o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Verdorie.
PC deed vanochtend al irritant met missende opstartbestanden, en nu is ie het helemaal zat. Nou ja, kon gelukkig nog een backup maken door er Ubuntu op te installeren en er een USB-stick in te steken. Maar ik moet dus wel bijna alles weer opnieuw installeren :cursing
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Eerst even wat nieuwe screens voor Lost On Earth gemaakt, en net terug van het fietsuitje. Mijn vader en ik waren nog even naar het tuincentrum geweest voor wat plantjes en mierengif. Daar zijn ook van die Koikarpers die je kunt voeren. Dus ik ging even kijken, dachten die beesten gelijk dat ze eten kregen. xD Nja, het was wel gezellig. :)
Maxime.
Groentehakker Groentehakker

Ik moet eigenlijk van mezelf een heel groot huis gaan inrichten, maar dat duurt lang en zie telkens weer interessante topics hier om op te klikken en word een beetje gek van mezelf. :woot
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Zo, net terug van het oppassen. Twee middagen en 20 euro gekregen, lekker :D Nu even kijken of ik nog ga updaten, anders een andere keer in deze week.

Nog maar een paar nachtjes ^^
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Marii schreef:haha ansj! klopt toen ik op mijn kamer ging was het ook een dik gedoe en gesleep. vooral omdat ik op een bovenwoning zit en dus een trap op moest.. en daarbij ook nog een smalle gang heb waar alles net door past :P
Mijn vriend en ik hebben ook een boven-hat-woning, met een zolder. Dus ben benieuwd! Naja ik heb mijn broer gevraagd of hij kan helpen en die woont er schuin tegen over. :lol Mijn moeder was vanmiddag in gesprek met de overbuurvrouw, komt ze opeens met allemaal potten voor planten en borden en glazen aanzetten! Hoe lief! ondanks dat we al glazen en borden hadden, maar alles kan kapot he?

Als iemand zo lief wilt zijn om iets te doneren (A) Wasmachine, stofzuiger en een koelkast. Hahaha grapjee! Pfoef zo even update online zetten:P
suspicious:3
Mest analist Mest analist

De printer print niet :cursing
net nu ik iets moet uitprinten ..... En net deed ie het nog, en nu niet meer.. :(

staat er dat de printer offline is, maar volgens mijn vader moet ie on zijn.. TSS, hoe kan dat nou.. :(

EDIT: de printer doet het weer :D, blijkt dat papa eerst waarschijnlijk de verkeerde heeft geïnstalleerd, op een of andere manier zijn er twee dingetjes, die allebei over deze printer gaan.. raar..

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 04 mei 2011, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam

Weergave- en sorteeropties

Gesloten