Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 1 van 2

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Dagboek van de maand Mei 2011

Dit dagboek is al een half jaar bezig en heeft al erg veel afleveringen. De maker schrijft erg fijn en de foto’s zijn ook prachtig. Over welk dagboek ik het heb?

Gefeliciteerd Mikese, met Het zoetzure leven van de familie Rosenberg!

Afbeelding

Het verhaal gaat over de familie Rosenberg, een grote maar succesvolle familie. Zoalse Mikese het zelf zegt, elk lid van de familie heeft zijn eigen ups en downs. Zo zijn Balthasar en Anna-Maria al 40 jaar lang getrouwd en hebben Sandra en David een miskraam gehad.

Wat er allemaal is gebeurd en gaat gebeuren kun je lezen in het dagboek. Zeker de moeite waard!

In dit topic kun je Mikese vragen stellen over zijn dagboek. Ik zal gelijk van start gaan:
Hoe doe je dat toch met zoveel mensen in één verhaal? Is het soms niet gewoon teveel?
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Dagboek van de maand Mei 2011

Zou je mijn vraag willen beantwoorden (stond ook in de eerste post maar ik denk dat je eroverheen hebt gelezen)

Hoe doe je dat toch met zoveel mensen in één verhaal? Is het soms niet gewoon teveel?
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Dagboek van de maand Mei 2011

Nee, Nina, jouw vragen beantwoord ik niet.
Haha, geintje, had er overheen gelezen in al m'n enthousiasme denk ik.

Hoe doe je dat toch met zoveel mensen in één verhaal? Is het soms niet gewoon teveel? (door Nina)
Ja, het is heeeel erg moeilijk. Ten eerste omdat je steeds moet switchen tussen de families, mensen elke keer andere mensen in een huishouden moet toevoegen en er weer uit moet halen. Soms ben ik ook gewoon personages kwijt die ik dan ergens in een huis gedumpt heb e niet meer terug kan vinden. En ten tweede is het heel moeilijk om de verhaallijnen bij te houden, zo was ik bijvoorbeeld de verhaallijn van James een beetje vergeten af en toe. Maar het is echt een leuke uitdaging en ik kan er lekker alle kanten mee op dus ik zou het niet anders doen, hoor. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie