hihi, zitten we daar zo in het olc, gaat onze duits leraar naar de tv, waar anders allemaal dingetjes staan, zet ie hem op die trouwerij van william en kate. En toen allemaal stoeltjes voor de tv..
We zijn gewoon een uur eerder uit vandaag Ik heb geen idee wie dat voor elkaar heeft gekregen, maar ik ben die gene dankbaar
V hahah
Laatst gewijzigd door suspicious:3 op vr 29 apr 2011, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
suspicious:3 schreef:hihi, zitten we daar zo in het olc, gaat onze duits leraar naar de tv, waar anders allemaal dingetjes staan, zet ie hem op die trouwerij van william en kate. En toen allemaal stoeltjes voor de tv..
We zijn gewoon een uur eerder uit vandaag Ik heb geen idee wie dat voor elkaar heeft gekregen, maar ik ben die gene dankbaar
Krijg nou wat, bij ons zette mijn Duits-leraar de TV ook op die trouwerij
Was wel leuk om te zien, trouwens.
Yess! Ik heb vakantie. Nja, sinds vanmiddag 12:00 uur eigenlijk al, maar ik heb de bruiloft van William & Kate gekeken en net een lekkere kwarktaart gemaakt met mijn zusje.
Zometeen misschien nog een update schrijven, als ik zin heb.
Kwas vandaag om 09.15 uit nog ff gebleven om te kijken hoe die examenstunt nou zou zijn, maar toen had ik geen zin meer om te wachten en ben naar huis gegaan
en vanmiddag nog naar World Invasion: Battle of Los Agngeles gegaan, luved it <3
Hier schijnt de zon en is de lucht blauw Lang leve Zeeland
Pff, vanavond naar de bieb. Eerst even kijken op Chicklit.nl welke boeken er leuk zijn en dan kijken of ze in de bieb zijn. Anders kan ik nooit leuke boeken vinden - heb al teveel gelezen.
ik ben misselijk door in een speeltuin te kloten op zo'n ronddraai ding
wij hadden kolderdag: voor eindexamen met een frietkraam, luchtkussen, hooiberg, waterballonnen e nje kon kamperen best wel uitgebreid denk ik