^Gefeliciteerd!
Ik wil kwijt dat ik net thee over mijn bed heb gegooit, mezelf aan mijn dekbed heb gebrand en het nu lijkt alsof ik in mijn bed heb geplast.
@Jozz: bij ons deden ze dat ook vandaag :3
we waren het om kwart voor 11 uit en en we hadden al eerste uur uitval
maare, we moesten naar een plein komen en toen gingen ze waterballonnen gooien :3
Naja, al sinds 11 uur, maar ik moest brood halen :3
Wij konden vanochtend niet via de 'normale' ingang naar de fietsenstallen, wij dus omrijden, iig, staan ze daar met waterpistolen & waterballonnen, dus heb ik getest hoe goed ik was in slalommen, ben toen niet nat geworden, maar in de stenenhal wel
Wel een beetje, hoor ;p
En de 3 leraren hebben me gefeliciteerd ;p
& de hele klas
En toen gingen we naar huis, staan die fietsen anders, mijne stond godzijdank achteraan, dus die kwam makkelijk weg, ben alleen door die fietsenstandaren heen gegaan, tot het begin, onder tape door, en naar huis crossen.
ik wil kwijt dat er vandaag examenstunt was
echt lache
ik werd ongegooid met gel, water en een soort plakspul
en we zouden eigenlijk om 5 over 12 vrij zijn, maar om kwart over 11 kwamen een stel examenleerlingen er aan en toen ging het zo:
examenleeringen: "Jongens willen jullie eerder vrij? KOM MAAR!"
lerares: "HO! Nog een kwartiertje!"
examenleerlingen: "als jullie lef hebben lopen jullie gewoon weg
*iedereen pakt spullen*
*met polonaise de klas uit*
Wauw wat is ze mooi, maar de jurk lijkt wel heel erg op die van Grace Kelly, verder is de ceremonie wel mooi. Maar Kate en William hebben er niet echt veel zin in lijkt het wel, gapen en rond kijken etc... Het publiek is ook al zo droog en chagrijnig lijkt het wel. Maar wel heel mooi!!
EDIT: Vaarwel william, we will meet again...Or i will get your hawt brother!