Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

192 berichten • Pagina 3 van 10

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (28/04/11)

^ Haha, maar ze krijgen nog geen kinderen hoor. :P En verder bedankt voor de reacties! :D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
De volgende ochtend werd ik wakker in James' bed. 'Huh?' mompelde ik. Toen herinnerde ik het me weer. Zachtjes stapte ik uit bed.

Afbeelding
Ik liep de slaapkamer uit en wandelde naar de douche. De warme stralen deden me goed.

Afbeelding
Toen ik klaar was, zag ik dat James al bezig wat met het ontbijt. 'Goedemorgen.' zei ik. 'Goedemorgen.' Verder bleef het stil.

Afbeelding
Ook aan het ontbijt bleef het stil. Zwijgend aten we onze wafels.

Afbeelding
Toen verbrak James de stilte. 'Oke, dit kan zo niet langer. Zwijgend in een huis, terwijl je minstens nog een maand moet blijven. Gisteren was per ongeluk, een foutje. Laten we het achter ons laten en vooral stoppen met dit zwijgen.'

Afbeelding
'Je hebt gelijk. Laten we het maar gewoon vergeten en het gezellig maken zolang ik nog moet blijven. Dan hebben we tenminste een leuke herinnering.' 'Inderdaad.' James glimlachte.

Dit was de update! Leuk? Wel een beetje kort en saai, maar de volgende update wordt langer en leuker! :D
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (28/04/11)

^ Haha, inderdaad :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Ik zat buiten in de tuinstoel. Dat mocht helemaal niet, maar James was toch weg. Ik staarde naar het gras en genoot van het zonnetje. Plotseling kreeg ik een idee in mijn hoofd. Een stout idee, maar dat maakte niet uit. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik stond op uit de tuinstoel.

Afbeelding
Een paar minuten later liep ik over de straat, op weg naar een parkje. Ik vond het heerlijk buiten op Aarde.

Afbeelding
Ik liep het dichtstbijzijnde parkje binnen. Het bleek een volkstuintje te zijn. Er stonden allemaal plantjes en sommigen kon je oogsten.

Afbeelding
Ik ging op mijn knieën zitten en probeerde wat slaplantjes te oogsten. Het lukte niet zo heel goed, maar het was leuk om te doen.

James' Wereld
Afbeelding
Ik liep het huis binnen. 'Nyssina!' Het bleef stil. 'He, Nyssina! Ik ben thuis!' Weer geen antwoord. 'Ik ben het, James!' Nog steeds niets. Ik onderzocht alle kamers, misschien sliep ze. Nee. Ze was nergens te bekennen. Oeps.

Afbeelding
Ik zuchtte en plofte neer op de bank. Opeens wist ik waar ze was. Buiten! Natuurlijk, ze kon de verleiding niet weerstaan. Ik vloekte binnensmonds. Ik had haar nog zo gewaarschuwd!

Einde James' Wereld

Afbeelding
Ik neuriede zacht een liedje die mijn moeder me geleerd had. Het was een leuke middag geweest in het volkstuintje. Er waren ook totaal geen mensen, dus dat viel mee. Opeens bedacht ik dat het vrij laat moest zijn, want het begon te schemeren. Straks was James al thuis! Oeps. Daar had ik niet aan gedacht. Ik maakte stil de deur open, bang voor James reactie.

Tadaa! Ik heb het even snel geschreven, omdat ik me eigenlijk klaar moest maken voor Koninginnedag. Hopelijk vonden jullie het toch leuk! :)
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (30/04/11)

Danku, danku! :P En natuurlijk een upje!
Afbeelding
De deur ging zachtjes open. Gelukkig, James had nog niks door. Phew.

Afbeelding
Toen zag hij me en hij stond onmiddellijk op. Hij keek me eerst aan, maar toen begon hij te schreeuwen en te vloeken.

Afbeelding
'WAT DENK JIJ WEL NIET? ZOMAAR WEG KUNNEN LOPEN! HOE EEN DOM WIJF WIL JE ZIJN?' Hij begon nog harder te schreeuwen en enkele scheldwoorden kwamen voorbij.

Afbeelding
Ik keek hem met bange ogen aan. Dit had ik niet verwacht. Ik voelde tranen opkomen. 'S-sorry..' mompelde ik zachtjes.

Afbeelding
Ik rende naar mijn kamertje en deed de deur met een klap dicht.

Afbeelding
Ik ging op mijn bed liggen. Een tijdje huilde ik zachtjes, zo geschrokken was ik. Uiteindelijk viel ik in een lichte slaap.

Tadaa! xD

Laatst gewijzigd door Monstermummie op zo 01 mei 2011, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: Lost on Earth - Update online (01/05/11)

Bedankt iedereen! Ik vind het leuk om te zien dat jullie net zo genieten van dit verhaal om te lezen als ik om te schrijven! :D
Deze update is een update die vanuit James is
Afbeelding
Ik krab aan mijn hoofd. Had ik niet een beetje te overdreven gereageerd? Het was waar dat zij fout zat, maar misschien was mijn reactie iets te heftig.

Afbeelding
Stilletjes kwam ik haar slaapkamer in. Ze lag rustig te slapen, maar ik zag dat haar kussen helemaal nat was.

Afbeelding
Ik liep naar haar bed toe en maakte haar wakker. 'Nyssina?' fluisterde ik. 'He, Nyssina?' 'Ik ben het, James!'

Afbeelding
'James.' zei ze. Ze ging op de rand van haar bed zitten en stond op. 'Wat is er?'

Afbeelding
'Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn reactie. Je had een fout gemaakt, maar mijn reactie was nogal overdreven. Sorry.' zei ik. 'Het is al goed. Ik weet ook wel dat jij boos was, omdat er vanalles met me had kunnen gebeuren.' Er verscheen een moeizame glimlach op haar gezicht. 'Knuffel?' 'Knuffel!'

Afbeelding
We omhelsden elkaar vriendschappelijk. 'Ik zal het noooooooooit meer doen!' grijnsde Nyssina.

Dit was de update van vandaag! Leuk genoeg? Deze moest ook een beetje snel, want ik heb het vandaag nogal druk met vanalles. ;)
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Lost on Earth - Update online (02/05/11)

Oeps, drie updates gemist. :$
Snel eventjes lezen.
Héhé, zelfs de alien-wijfkes zijn ongehoorzaam. (A)
Reactie van James is zoals je van elke man kon verwachten als een vrouw ongehoorzaam is.
En zoals de meeste mannen met hun .... denken, snel excuses aanbieden.
Tja want het goedmaken na een ruzie is toch zo leuk. :knuffel

Leuk is ook het verhaal, het zit prachtig en vol verrassingen in elkaar. :klap :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie