Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

161 berichten • Pagina 7 van 9

Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Welke mobiele telefoon heb jij?

Steven schreef:Ik heb nog steeds een samsung star *rotding*
ik wil een HTC of natuurlijk een iphone 4
Ik zit echt in mega twijfel.. Ik wil ook een HTC of Iphone 4.. Iphone 4 is gewoon kei gaaf en mooi en bla.. maar ZO DUUR! Plus.. ik weet niet of je met dat abonnement ook gewoon met andere telefoon's kan gebruiken, aangezien je een speciaal Iphone abonnement moet afsluiten..
Maar.. de HTC incredible S is ook zo gaaf!
niek
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Evannahsue schreef:
Steven schreef:Ik heb nog steeds een samsung star *rotding*
ik wil een HTC of natuurlijk een iphone 4
Ik zit echt in mega twijfel.. Ik wil ook een HTC of Iphone 4.. Iphone 4 is gewoon kei gaaf en mooi en bla.. maar ZO DUUR! Plus.. ik weet niet of je met dat abonnement ook gewoon met andere telefoon's kan gebruiken, aangezien je een speciaal Iphone abonnement moet afsluiten..
Maar.. de HTC incredible S is ook zo gaaf!
Bij de mediamarkt kun je de i phone los kopen
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Ik heb een samsung Star (de zoveelste die dat ding heeft) ;)

Mijn broer wil een nieuw mobieltje kopen, heeft nu de nokia n96, maar kan niet kiezen tussen HTC, Iphone, Blackberry of ... eh... kweetnietmeer :fluit

iemand een adviesje?
Just be kind.
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^ Ik heb een Blackberry en ben er wel tevreden over, een Iphone raad ik eerder af, mijn stiefbroer heeft er al 2 gehad en die blokkeerden na een tijd regelmatig enzo en touch reageerde soms niet, HTC ken ik niet xD
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik heb nu nog de Galaxy S
Maar die begint langzamerhand ook wel wat probleempjes te krijgen (vooral met langzaam opstarten van een paar dingetjes, voor de rest werkt hij goed) maar als hij nu vaker gaat vastlopen en weet ik wat niet meer dan wil ik hierna een Galaxy S II
sommige hebben een iphone/apple verslaving, dat heb ik hier mee :P (alle computer schermen en tv's hier in huis zijn ook van Samsung :fluit)
3 computer schermen (kunnen ook als tv worden gebruikt) 1 mega tv en 1 normale tv

\/ je bedoeld: zit je niet met alles van apple opgescheept, al die die programma's die speciaal daarvoor zijn.. BAH BAH BAH

Laatst gewijzigd door Jozz op di 10 mei 2011, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie