Ik heb - eindelijk - vakantie! Doordat het vandaag Goede Vrijdag is heb ik lekker vrij!

Nu heerlijk twee weken lang geen school! En dan straks naar m'n moeder tot en met maandag. :3
Gisteren ging het niet zo best. We hadden best wel een chill dagje, maar gistermiddag kregen we dus een soort ruzie met de bitches van de klas. En de jongens zijn dan ook nog zo dom om mee te helpen.

Ondertussen kregen we ook nog ruzie met Dave. Dat is een jongetje uit groep 4 die stoer probeert te doen en denkt dat 'ie heel wat is. Dus hij lopen zeiken tegen een vriendin van mij, op en gegeven moment ging ik er me mee bemoeien. Hij zo: 'Oooh, je komt voor d'r op?' Ik: 'Ja, dat doen vrienden voor elkaar. Jij niet he? Oh wacht, jij hebt natuurlijk geen vriendjes.' Tussen alles door hadden we nog steeds ruzie met de bitches en een ex-vriendin van hun hadden ze zomaar gedumpt dus zij helemaal in tranen. Toen we naar binnen gingen was ik ook nog naar onze leerkracht gegaan voor Dave, die zijn excuses aan ons moest aanbieden.

Toen ging het in de klas weer mis en die bitchies hadden eindelijk door dat het hun schuld was. Ik was vroeger ook heel goed bevriend met hun, maar ze hebben mij ook zeg maar 'gedumpt.' En ik vond het ook zo erg voor iedereen, want die meiden hebben het gewoon verpest voor de rest. En nu mag niemand ze meer. Nah, het is hun eigen schuld dus ik heb geen medelijden met ze. Oh ja, nog even over die ex-vriendin. Die bitches die waren dus aan het 'zonnen' enzo, blablablaa..nou toen moest die vriendin huilen en zij wilden dus helemaal niks met haar te maken hebben enzo. Zij dus huilen, die bitches gelijk naar d'r toe. Omg, dat vind ik dan zo dom. Maar die meiden willen niks met je te maken hebben, en als je bv. nieuws hebt zijn ze ineens in je geinteresseerd. Sorry hoor, maar als je niks meer met diegene te maken hebt, ga d'r dan ook niet lopen troosten. Eerst dumpen, dan is er iets en dan zijn ze ineens weer bff's. Ja, zo werkt het dus niet he.
Morgen lekker pasen bij m'n moeder! Samen met mijn stiefzusje eieren verzamelen, hahaha
En natuurlijk van dit geweldige weer genieten. Hoop wel dat het in de zomer ook zulk lekker weer blijft, anders heb ik niks aan die 7 weken vakantie met regen.

. En woensdag ga ik met een vriendin naar de bioscoop. Met haar was ik eerst heel goed bevriend, toen niet meer en nu weer wel. Ze is echt zo vet aardig, alleen kan ze soms irritante trekjes hebben. We gaan naar Never Say Never, omdat zij daar ZO graag heen wil, dus daarom laat ik d'r. Ze is een echte Justin Bieber-fan, dus ja.

Wow dit is een lange WWJK van mij