Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 9 van 153

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt?

Ik heb ruzie met 3 vriendinnen.
Gister op MSN zei een vriendin opeens dat ik geen goede vriendin was, de andere zeiden hetzelfde. Op alles zei ik maar ja en dat het waar was, ik wou niet nog meer problemen. Ze zeiden alleen wat ik fout deed enzo en keken niet naar zichzelf en dat deed mij echt pijn. Ik dacht eerst dat het echt zo was, maar ik was gewoon mezelf en veel dingen waren niet eens waar. Ik was dus vandaag heel boos en ik heb niks tegen hun gezegd en hun niet tegen mij. Ik ben echt teleurgesteld in 1 vriendin waar ik al mee bevriend ben sinds groep 1. Ik kom altijd voor haar op ook ben ik één keer boos voor haar geworden op die andere 2 en wat doet ze nu voor mij? Niks. Ze klit samen met die andere 2. :|
Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Aaaaaaah! Vanavond heb ik schoolfeest. <333

Dat moest ik kwijt.

Edit
Dit jurkje doe ik aan:
Afbeelding
Met een panty & ballerina's.

Laatst gewijzigd door Anna op vr 15 apr 2011, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^Leuk!! Veel plezier!!

OEff eerste twee uur niks gedaan op school, toen 4 uur uitleg en toen mentor uur. Ben blij dat ik thuis ben! Eindelijk weekend! Alle verplichtingen op mijn agenda gedaan, behalve: Schrijven! En dat ga ik nu maar eens doen!
Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Marit. schreef:Ik heb ruzie met 3 vriendinnen.
Gister op MSN zei een vriendin opeens dat ik geen goede vriendin was, de andere zeiden hetzelfde. Op alles zei ik maar ja en dat het waar was, ik wou niet nog meer problemen. Ze zeiden alleen wat ik fout deed enzo en keken niet naar zichzelf en dat deed mij echt pijn. Ik dacht eerst dat het echt zo was, maar ik was gewoon mezelf en veel dingen waren niet eens waar. Ik was dus vandaag heel boos en ik heb niks tegen hun gezegd en hun niet tegen mij. Ik ben echt teleurgesteld in 1 vriendin waar ik al mee bevriend ben sinds groep 1. Ik kom altijd voor haar op ook ben ik één keer boos voor haar geworden op die andere 2 en wat doet ze nu voor mij? Niks. Ze klit samen met die andere 2. :|
Ik ken dit ik krijg ook een aantal jaren geleden zo naar mijn hoofd geslingert wat ik wel niet allemaal fout heb gedaan.

Je moet ze lekker laten praten en ik zou ze gewoon negeren. als het echte vriendinnen van je zijn komen ze er vanzelf achter dat ze zelf fout zitten en dan komen ze wel terug. En anders weet je dat het geen echte vriendinnen zijn.

Suc6 er mee.

Ik wilde ngo ff kwijt dat ik weer thuis bij mijn ouders kom eerst iedereen weg is. ik denk nou lekker thuis komen na een week school. vervolgens heeft mijn zusje buikgriep :P gaat lekker hierzo
Emma

Oh net met Mark en de bende + Plus vriendin en haar opasstelletje XD
Naar pannenkoekenboot gegaan :3
Nu helemaal vol ;3
Het was echt een bende XD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Jozz

hahah jezus ik faal 8-)

ik dacht: shit die versterker werkt niet! (ik zei niet shit maar dat zal ik maar even niet hier neer zetten xD)
dus ik weer een beetje pissig, heb vandaag een kort lontje xD (A) ben zo opgestaan, don't ask me why.
dus probeer ik het weer in de kamer, denk ik: wah hij is kapot!
maar toen even aan de knopjes op de gitaar draaien xD en toen bleek de volume knop naar beneden te staan, en ik denken dat het aan de versterker lag xD

oeps :sweatdrop
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Echt joh? 8-)

Ik wil even kwijt dat ik niet weet wat ik moet gaan doen
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Ben gisteren om 17:00 uur naar Sassenheim gegaan om met opa & oma te gaan eten, we waren 5 uur later klaar :lol

Werd trouwens wel heel erg duur maar het was overheerlijk! (Meer dan €230,- :S)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten