Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

172 berichten • Pagina 6 van 9

Ixors
Oplichter Oplichter

Re: *NEW* ~UPDATE4~ Time of your life

Je dagboek is echt superleuk, spijtig dat ik het nog niet eerder heb ontdekt. Zo krijg ik zin om ook zoiets te gaan doen :D Het huis is PRACHTIG! Waar heb je het van? Heb je het zelf gebouwd? Laat het me even weten, dan kan ik het misschien downloaden? :D...
Afbeelding
simbot009
Mest analist Mest analist

UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE

Waneer komt hij??
Here has my honey-doll!
cedric
Snackventer Snackventer

Ixors schreef:Je dagboek is echt superleuk, spijtig dat ik het nog niet eerder heb ontdekt. Zo krijg ik zin om ook zoiets te gaan doen :D Het huis is PRACHTIG! Waar heb je het van? Heb je het zelf gebouwd? Laat het me even weten, dan kan ik het misschien downloaden? :D...
Ik heb het voor haar gemaakt je kan hem op mijn forum vinden
viewtopic.php?f=46&t=5237
en hier ook https://nl.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=3768563
Wil je een huis op de sims3 stuur maar en pb.
Let's play the sims baby!
Mich.....

AAAAAAAH!! JAA IK WIL ZO GRAAG EEN UPDATE DOEN!! XD De proefwerkweek is nu eindelijk afgelopen, nu nog even hopen dat mn cijfers een beetje meevallen! Ik beloof, maar dan ook echt plechtig, dat ik morgen met mn dagboek verder ga, en als ik het af krijg ook meteen update, maar dat lijkt me logisch! Het verhaal is wel af, nu de screens nog!

Iig, vind ik het super leuk om te lezen dat mensen steeds weer terugkomen om te kijken of er al een update is en dan voel ik me schuldig als dat niet zo is... maar goed, school staat nu even op de eerste plaats! Ik wil wel slagen aan het einde van dit jaar XD

Ook zie ik af en toe de vraag voorbij komen waar ik het huis vandaag heb, idd het huis heeft Cedric voor mij gemaakt, en daar ben ik hem heeeeeel dankbaar voor, want het is echt een geweldig huis.. en het past heel goed bij de sfeer van het verhaal! Dus Cedric, nog maar een keer bedankt! Dit zal wel ongeveer de 20ste keer zijn dat ik je bedankt heb, maar dat maakt niet uit xD het huis is dus ook idd te downloaden op de officiele sims 3 site en de link ga ik morgen ook even in het allereerste bericht van dit topic zetten, zodat iedereen dat meteen ziet ^^

Zooo nu zijn jullie weer op de hoogte wat er in mijn leventje allemaal gebeurd! Nog steeds wil ik proberen elke week te uppen, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat dit jaar, en vooral deze laatste maand, heel belangrijk is voor mij, want ik hoop daarmee mn middelbare school af te ronden.. Ik ga dit dagboek sowieso afmaken, want ik vind het raar om het verhaal ineens middenin te stoppen.. en het leuke is.. als dit dagboek afgelopen is, staat de volgende ook alweer gepland :D
''Faber est suae quisque fortunae''
cedric
Snackventer Snackventer

Mich..... schreef:AAAAAAAH!! JAA IK WIL ZO GRAAG EEN UPDATE DOEN!! XD De proefwerkweek is nu eindelijk afgelopen, nu nog even hopen dat mn cijfers een beetje meevallen! Ik beloof, maar dan ook echt plechtig, dat ik morgen met mn dagboek verder ga, en als ik het af krijg ook meteen update, maar dat lijkt me logisch! Het verhaal is wel af, nu de screens nog!

Iig, vind ik het super leuk om te lezen dat mensen steeds weer terugkomen om te kijken of er al een update is en dan voel ik me schuldig als dat niet zo is... maar goed, school staat nu even op de eerste plaats! Ik wil wel slagen aan het einde van dit jaar XD

Ook zie ik af en toe de vraag voorbij komen waar ik het huis vandaag heb, idd het huis heeft Cedric voor mij gemaakt, en daar ben ik hem heeeeeel dankbaar voor, want het is echt een geweldig huis.. en het past heel goed bij de sfeer van het verhaal! Dus Cedric, nog maar een keer bedankt! Dit zal wel ongeveer de 20ste keer zijn dat ik je bedankt heb, maar dat maakt niet uit xD het huis is dus ook idd te downloaden op de officiele sims 3 site en de link ga ik morgen ook even in het allereerste bericht van dit topic zetten, zodat iedereen dat meteen ziet ^^

Zooo nu zijn jullie weer op de hoogte wat er in mijn leventje allemaal gebeurd! Nog steeds wil ik proberen elke week te uppen, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat dit jaar, en vooral deze laatste maand, heel belangrijk is voor mij, want ik hoop daarmee mn middelbare school af te ronden.. Ik ga dit dagboek sowieso afmaken, want ik vind het raar om het verhaal ineens middenin te stoppen.. en het leuke is.. als dit dagboek afgelopen is, staat de volgende ook alweer gepland :D
Graag gedaan. :P
Wil je een huis op de sims3 stuur maar en pb.
Let's play the sims baby!
Mich.....

Wat ik even melden wou: Vandaag ben ik weer bezig geweest met mn dagboek.. misschien is het mensen al opgevallen dat in het allereerste bericht de link naar het huis nu ook te vinden is.. wat ik verder vandaag gedaan heb: mn spel weer gefixt (ik had problemen met een mod, waardoor alle sims de hele tijd vast zaten xD), een nieuw gebouw gebouwt, waar jullie niet erg veel van zullen zien, maar wel een aantal delen, het is dan ook lang niet zo mooi als wat Cedric gemaakt heeft (nee, ik kan niet bouwen nee..) verder heb ik nog een aantal screens gemaakt. Ik moet er nu nog 2 doen, dus dan kan ik morgen sowieso updaten, want alles staat klaar om de screens te maken!

Dan weten jullie dat je niet heel lang meer hoeft te wachten voor de update! Goed begin van het weekend misschien wel, maar dat laat ik verder aan jullie over ;)
Mich.....

Het wachten duurde voor mijn gevoel lang. Misschien was Matthew toch al naar bed, maar vergeten zijn licht uit te doen. Of misschien was hij er wel niet eens. Toch kwam hij ineens tevoorschijn en opende de deur. ''Liz, kom erin.'' zei hij. Het verbaasde me dat hij me binnenliet. ''Moet je nog niet slapen?'' vroeg ik. ''Dat kan ik ook aan jou vragen.'' antwoordde Matthew. Het was ook een domme vraag, maar ik wist niets anders om te zeggen. Ik was ook zo zenuwachtig. Mijn hart bonsde in mijn keel. Ik voelde me gewoon niet op mijn gemak in zijn buurt.
Afbeelding

''Je mag best gaan zitten hoor.'' zei Matthew lachend. Ik nam plaats naast hem op zijn bank. Zijn kamer was erg donker, maar hij had wel een mooie televisie. ''Wat is er zo belangrijk dat je om half 1 ’s nachts bij mij aanklopt?'' vroeg Matthew. ''Ik vroeg me af of jij misschien mijn iPod…'' ''Gestolen hebt?'' onderbrak hij me. ''Ryan zei vanmiddag al dat je dat dacht, maar ik heb je iPod niet gezien.'' Ik schaamde me dood. Waarom had ik het hem niet eerder gevraagd? Nu moest hij via Ryan horen dat ik hem een dief vond. ''Sorry.'' zei ik en stond op om terug naar mijn kamer te gaan. ''Waarom kom je op dit tijdstip zoiets onbelangrijks vragen?'' vroeg Matthew toen ik net zijn kamer uit wilde lopen. ''Ik zag dat je nog wakker was.'' antwoordde ik en ging snel terug naar mijn eigen kamer. Bij de deur van mijn kamer keek ik nog even om, maar Matthew was me gelukkig niet gevolgd.
Afbeelding

Snel trok ik mijn pyjama weer aan, deed het licht uit en ging in bed liggen. Hoe kon ik ook zo stom zijn om te denken dat het een goed idee was bij Matthew langs te gaan in mijn eentje? Ik probeerde er niet aan te denken en in slaap te vallen, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Uiteindelijk, na veel piekeren en nadenken, viel ik dan toch in slaap. Gelukkig maar, want morgen moest ik voor het eerst naar mijn nieuwe school.
Afbeelding

De wekker ging. Het was half 8. Ik ging maar meteen uit bed, want als ik bleef liggen viel ik vast weer in slaap en kwam ik alsnog te laat. Ik nam een douche, zocht wat leuke kleren uit, deed mijn make-up en mijn haar en ging naar beneden. Matthew was aan het ontbijten. Verder was er niemand te zien. ''Hoi.'' zei ik, maar Matthew zei niets terug. Ik smeerde een boterham en ging bij hem aan tafel zitten. ''Waar is de rest?'' vroeg ik. ''Ik neem aan in bed, volgens mij ben jij de enige die vandaag al naar school moet.'' antwoordde Matthew. Oké, dit was eng. Hoe wist hij dat ik vandaag naar school moest? Dat had ik hem toch niet verteld? ''Moet jij vandaag ook naar school?'' vroeg ik. ''Nee, ik hoef volgende week pas te beginnen.'' zei Matthew. Ik zei verder maar niets. Matthew was gewoon creepy en ik wilde niets meer met hem te maken hebben.
Afbeelding

Ik liep snel weer naar boven om mijn tanden te poetsen. Ik ging nog even naar de wc en nam de trap weer naar beneden. Maar niet zonder mijn kamer eerst goed af te sluiten. Ik wilde niet dat straks ook mijn laptop of mijn tv ineens verdwenen waren. Buiten aangekomen pakte ik mijn fiets en fietste richting het centrum van Bridgeport. Het was 10 minuten fietsen naar mijn nieuwe school, dus als het goed was kwam ik precies op tijd aan. Zoals altijd was het druk in het centrum. Bridgeport is een stad die nooit slaapt. Er gebeurt altijd wel wat. Twee automobilisten waren ruzie aan het maken, twee oude vrouwtjes zaten samen op een bankje wat te praten, in het park was een aantal muziekanten aan het jammen en een schoolbus met gillende kinderen reed door een rood stoplicht.
Afbeelding

Ik zette mijn fiets in de fietsenstalling en liep het gebouw binnen. Het was een kleine school, maar het zag er wel gezellig uit. Er ging geen schoolbel, zoals ik gewend was, maar ik moest zelf om half 9 in het goede lokaal zijn. Het goede lokaal was snel gevonden en ik nam plaats achter één van de tekentafels die er stonden. Er zaten nog een aantal mensen in het lokaal, maar niemand zei wat en dus leek het me verstandig om mijn mond te houden. Eerst maar eens even kijken wat voor mensen het zijn, dan kan ik er later altijd nog mee praten. Er kwamen steeds meer mensen binnen en uiteindelijk werd de deur gesloten door een man met een bril.
Afbeelding

''Welkom allemaal! Ik ben Jakob Slater, aanspreekpunt van alle eerstejaars en jullie zullen ook een aantal lessen van mij krijgen. Als je iets nodig hebt, een vraag hebt of met een probleem zit, dan kun je altijd naar mij toekomen.'' Hij leek wel aardig, maar ik vroeg me af hoe ik hem moest noemen. Mochten we hem gewoon Jakob noemen? Of moesten we ook 'meneer' zeggen? Of iets anders? ''Als introductie lijkt het me leuk als iedereen een tekening maakt en daar een presentatie over geeft. Zo kan ik zien wat je al kunt en kunnen we elkaar beter leren kennen. Het onderwerp van je tekening mag je zelf bedenken, maar je moet wel uit kunnen leggen waarom je het precies getekend hebt.'' zei Jakob, of meneer Slater.
Afbeelding

Het was stil in het lokaal. Af en toe hoorde je een potlood vallen of iemand die aan het neuriën was op de muziek waarnaar ze aan het luisteren waren. Ik wilde dat ik mijn iPod had. Als ik geen muziek heb denk ik teveel na en kan ik me niet goed concentreren op wat ik aan het doen ben. Voor deze keer moest ik me er maar overeen zetten. Ik ging verder met mijn tekening, maar ik was er niet erg tevreden over. Jakob (of meneer Slater) zat achter zijn bureau. Af en toe stond hij op en liep hij een rondje om te kijken wat iedereen aan het tekenen was. ''Mooi kleurgebruik.'' zei hij toen hij langs mijn tafel liep. Ik bedankte hem voor het compliment, ging snel verder met mijn tekening en hoopte erop dat mijn gezicht niet rood aanliep.
Afbeelding

''Oké, leg allemaal je potloden neer, we gaan beginnen met de presentaties.'' zei meneer Slater. Ik dacht dat het verstandiger was hem met 'meneer' aan te spreken, want ik kende hem natuurlijk niet en het was wel zo beleefd. Één voor één ging iedereen voorin de zaal staan en stelde zich voor, legde uit wat hij of zij getekend had en waarom hij of zij dat getekend had. De rest mocht dan vervolgens commentaar en tips geven. De tekeningen waren erg mooi. De mijne was niet zo goed gelukt vond ik zelf, maar hoe dan ook moest ik ook laten zien wat ik gemaakt had. Toen het mijn beurt was werd ik toch wel wat zenuwachtig. Ik stelde mezelf voor en legde uit wat ik getekend had. Hoe langer ik aan het praten was, hoe zekerder ik van mezelf werd. ''Heel erg mooi gedaan.'' zei meneer Slater toen ik even later weer naar mijn plek liep.
Afbeelding

De rest van de dag was ook wel leuk. We volgden nog een paar lessen, waarin we uitleg kregen over wat we dit jaar gingen doen en alvast wat technieken leerden. Toen ik mijn fiets weer uit de stelling wilde pakken om naar huis te gaan, zag ik meneer Slater. ''Hey! Je kunt heel mooi tekenen. Volgens mij is deze studie echt iets voor jou.'' zei hij. ''Ja, ik vind het ook erg leuk. Ik wil dit al doen sinds ik klein was.'' antwoordde ik. ''Ik kan zien dat je talent hebt.'' lachte meneer Slater met toe en liep toen naar zijn auto.
Afbeelding

Thuis aangekomen zette ik mijn fiets tegen de muur en draaide het slot om. Ik zocht aan mijn sleutelbos de juiste sleutel om de voordeur te openen. Ik deed de deur open en ik hoorde nogal wat geschreeuw uit de woonkamer komen. ''Hoezo moet ik me normaal gedragen?! Jij denkt altijd maar dat je alles bent!'' Dat was Matthew, geen twijfel over mogelijk. ''Ik ben in ieder geval meer dan jij bent!'' schreeuwde Ryan terug. Hier had ik nu geen zin in. Ik wilde gewoon naar mijn kamer om uit te rusten, maar ik kon niet de trap op lopen zonder gezien te worden. Ik moest het toch proberen. En dus probeerde ik zo zacht mogelijk langs de opening naar de woonkamer te lopen, maar het was al te laat. ''Liz!'' hoorde ik Ryan ineens roepen…
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie