Ik ben nu speciaal voor jullie plaatjes aan het uploaden :3
(als je me verteld waar je de armwarmers van dat meisje uit je sig vandaan hebt :3)
UPDATE 38!
Verveeld zapte Bella naar het volgende kanaal. 'Mam ik weet wat je denkt. Je kan me echt niet koppelen aan dat ding van Veen.' Lachte ze sarcastisch. Vandaag was Jake jarig en haar ouders hadden voorgesteld om het bij hun te vieren.
'We proberen je helemaal niet te koppelen. En het is niet Dat ding van Veen Het is Jake.'
Mopperde Cwen. Ze kon er niet tegen dat Bella de hele tijd boos zat te doen over Jake.
'Maar Maaaam.' Zeurde Bella. 'Ik wil helemaal niet met dat di....Jake.' Ze sprak zijn naam uit alsof het een of andere smerige ziekte was. 'Zijn. Hij is irritand.'
'Bella Jake is een geweldige Jongen. En denk eraan Flore en Roy zijn onze vrienden. Probeer je te gedragen.' Bella was een soort van vervroegde Puber. 'Ga je omkleden over een uur komen ze.'
'Oke oke.' Bella smeet kwaad de afstandbediening op de bank en liep weg.
Stiekem keek ze het laatste stukje van meneer spons en smeet toen kwaad de deur achter zich dicht.
Kwaad gooide Bella alle kleren door de kamer en kleedde zich aan. 'Rotmoeder. Rotverjaardag. Hmprf.' Bromde ze.
Een uurtje later ging de bel. Bella zet een grote fake-smile op en deed de deur open. Zonder te kijken wie het was stampte ze naar boven. 'Hey Bel!' Hoorde ze Jake nog roepen.
Toen ze boven was stond geen tien tellen later Roy achter haar. 'We werden heel erg vriendelijk begroet door je lieve dochter Cwen.' Luc had zich weggedraaid. Hij mocht Roy nog steeds niet.
Toen Roy uit was gepraat kwam Jake boven. 'Hey Bel.' Lachte hij.
Bella keek weg en antwoorde niet. 'Hey Belllaaaaa.' Lachte Jake zeurderig. Bella trok haar neus op. 'Hallo Jaaaaakeeee.' Antwoordde ze.
Toen kwam Flore Boven. 'Hey Cwen,Hey Luc Hallo Bella.' Lachte ze. Roy zwaaide kort naar ze.
Luc liep naar ze toe en begon te praten. 'Wat zie jij er uit. Net een aap.' Lachte Bella gemeen.
Jake wees naar Bella's laarzen. 'Jij dan. Het regent hier niet hoor Bel.'