naja
ik erger me aan een zooltje in mijn schoon die een paar 4 maten te klein is en helemaal versleten is bij het teeneinde en dat dat irri is :3 want het plakt :'3
^ & ^^ Ik had ook corvee!
Gister ook al. Maar we kamen met de hele klas niet opdagen. We wisten het gewoon niet. Komen we vandaag te laat, zijn er al vrijwilligers.
Dat ik aan het dansen was en pa ineens de stoel voor mijn voeten schuift en ik met mijn mond op de grond knal en nu dus een tand door mijn lip heb stom theater :#
Deze week gewoon. Begon maandag al met een klote dag op school, ik vraag me wel eens af of het nog nut heeft dat we daar nog zitten maar goed diezelfde maandag was er iemand die betrokken was/familie van een hoop leden bij onze club overleden door een ongeluk. En dat was wel ff te merken gisteren, vond het sfeertje niet zo fijn. Ben ook al heel de week veel te moe, krijg er koppijn van soms. En het weekend wordt ook weer heel leuk (dus niet)
aan mezelf: heb mn hoofd net keihard tegen mijn bed (hoogslaper) gestoten en mijn teen tegen de deur
en aan internet explorer: google chrome is véél beter
Ooh wat een k*t weekend, nu al ja.. nee net al.
Heel fijn, komen we van gym af denken we dat ons laatste uur niet door ging (omdat we heel laat terug waren) gaan ze het even speciaal voor ons verzetten
en dan ook nog wiskunde leren voor woensdag, en nog een wedstrijd morgen een een klote toernooi zondag...