Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 52 van 108

Ixors
Oplichter Oplichter

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

^Heb ook zoiets. Ik vind een jongen leuk maar ik weet niet wat hij van me denkt. Hij doet zo lief tegen me altijd en daarom vind ik hem ook leuk, want hij is nu niet bepaald echt knap :$ Maar hij vind weer een ander meisje van de klas het tofste meisje, iemand die heel de tijd met hem flirt :S
Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

OMG.
Gister, ging ik naar een vriendin van me. Dus rond half 1 wilde ik weer naar huis. Maar in het donker fietsen in het bos was niet zo'n goed idee. Dus de broer van mijn vriendin ging meefietsen. Hij ging uit in de stad ofzo..
Maargoed, dus we fietsten. Was echt super leuk. En hij flirtte de hele tijd. :$ oeps.. Ik moet hem niet leuk gaan vinden, want dan heb ik een probleem.
Dus vanochtend ging ie me helemaal smsen enzo, en nu sms ik de hele tijd met em.

Is het erg als je iets krijgt met de broer van je vriendin? Ja hè? :$
Afbeelding
DIRECTIONER.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Nona schreef:OMG.
Gister, ging ik naar een vriendin van me. Dus rond half 1 wilde ik weer naar huis. Maar in het donker fietsen in het bos was niet zo'n goed idee. Dus de broer van mijn vriendin ging meefietsen. Hij ging uit in de stad ofzo..
Maargoed, dus we fietsten. Was echt super leuk. En hij flirtte de hele tijd. :$ oeps.. Ik moet hem niet leuk gaan vinden, want dan heb ik een probleem.
Dus vanochtend ging ie me helemaal smsen enzo, en nu sms ik de hele tijd met em.

Is het erg als je iets krijgt met de broer van je vriendin? Ja hè? :$

Is helemaal niet erg;) maar ik dacht er eerst ook zo over. Mijn vriend waar ik vandaag 2 en half jaar mee heb, is de broer van een vriendin van mij van de middelbare! Ik had het er met haar overgehad en zij vond het geen probleem. Dus praat met je vriendin :) Tenminste, als je weet dat hij iets in je ziet. Plus zij heeft er ook niks over te zeggen he;)
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik zit er al een tijdje mee dat ik last heb van zweethanden en zweetvoeten.
Zweethanden heb ik vooral met het maken van een proefwerk en zowiezo als het heet is, zweetvoeten heb ik altijd, zelfs in de winter! Zo irritant. Ik schaam me er zo voor en eigenlijk durf ik het niet eens te zeggen. Weet iemand of ik er iets tegen kan doen of heeft iemand er ook last van.
Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Oeeh, dankjullie allemaal!
Jullie willen natuurlijk nu ook wel weten hoe het was. ;3
Allereerst; ik had mn vriendin verteld dat we veel aan het smsen waren en dat hij me misschien wel leuk vond. Ze begreep niet wat ik in hem zag, maar vond het prima. Dus ik blij. ;D

Vandaag waren we allebei vroeg uit, dus we gingen samen naar de stad. Niet echt super locatie om wat te gaan doen, maar het was best leuk. We hebben veel gepraat en gelachen. Twas echt gezellig. &Ik moest hem helpen met welke schoenen hij zou kopen. Maar over naar de romance... :P

Dus toen we weggingen uit de stad, zei hij op de fiets dat het best een weird idee was. Dat ie met een vriendin van zijn zusje aan het chillen was. Ik had hem gelijk gegeven, want het was best vreemd... Maargoed, toen we bij mijn huis aankwamen heeft ie me verteld dat ie me te leuk vond. En dat de vreemde situatie daar geen verandering in kon brengen. (IK BLIJ ;D)
Dus toen ik weg wilde gaan gaf ie me een wangkusje. Ik echt helemaal blozen. Hij is echt super leuk, ;3
Dus hopelijk ga ik vaker met hem afspreken.
Sorry voor lange verhaal :$:$
Afbeelding
DIRECTIONER.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Gefeliciteerd Nona ;D

Ik haat de jongens uit mijn klas :D
Nja, de meeste, iig, de gene die denken dat ze 'populair' zijn.
En vandaag eerste pauze was ik in bv lokaal, ik praatte dus met de jongens, ontweek een spons die een stel aan het overgooien waren, dus ik wil zeg maar mijn map pakken, vraagt een meisje (niet uit mijn klas); "ben je alleen bevriend met jongens?", ik dacht echt zo, is dat niet duidelijk ;p
Mja, als je niet bij me in de klas zit, kan je zoiets moeilijk weten. Ik ga volgende week dinsdag ook met een stel jongens op pad in de Efteling.
Ik kan altijd beter opschieten met hun xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie