Pfoe, huiswerk bijna klaar. Moest voor Frans les 2 inhalen en nu ook nog les 3 maken. Zometeen nog even de woorden leren en wat zinnen want daar krijgen we een MO over
Mijn nagels moeten groeien, héél hard, want ze zijn echt te kort Ik wil ze weer gaan lakken enzo!
Morgen 2 staartjes (Uber scene cute)
Of morgen zij staart en dan best hoog.
V Dan doe ik dat maandag, want dan hebben we gym, morgen dus ook. ;p
Morgen om kwart over 8 bij school zijn om half 9 moeten we bij tennis zijn, en ja, dan moeten we daar heen fietsen. ;p
Laatst gewijzigd door Liza op di 05 apr 2011, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb echt een hekel aan po's/verslagen schrijven.
Waar een normaal mens 5 minuutjes over doet, doe ik al minstens het dubbele over. En dat is dat dan niet omdat ik sloom typ ofzo. Ik moet nu, samen met iemand anders, een PO schrijven voor maatschappijleer over de ziektewet en het is voor een SE-cijfer Heel interessant dus, ahum. Ik heb er nu al zin in.
Op het moment zit ik een beetje in de knoop met mijzelf, stomme school en andere problemen. Blegh. En het weer schiet er op het moment ook niet bij op...
Ik ben zo boos op mijn vriendinnen! Zo boos!
Een vriendin had een vriendje en toen lieten ze een foto zien, die was zo lelijk, maar wel schattig en leek 8.
Ik geloofde het en iedereen speelde mee. Hun zeggen dat die heel knap was enzo en nu vertelde ze me dat het nep was en iedereen het wist.
IK BEN ZO BOOS!
Wow, je bed verschonen op een hoogslaper moet een olympische sport worden.
Probeer maar een laken om dat matras te krijgen, zonder dat je eraf dondert.
Raarste opdracht ooit voor Duits, we moeten een repetitie zelf bedenken en dat dan op papier zetten. snappen jullie waarom je dit zal moeten doen?
ik heb zelf geen idee, het is al af maar waarom weet ik nog steeds nie
ik wil Hikari hartelijk bedanken! ;D
door haar doe ik dat dansje van Bo Peep Bo Peep telkens na :'3 (alleen dat Bo Peep Bo Peep gedeelte dan) maar
neen :'3 ik vind het irritant :'3
nu vind ik je niet meer lief :3
o0simsfreak0o schreef:ik wil Hikari hartelijk bedanken! ;D
door haar doe ik dat dansje van Bo Peep Bo Peep telkens na :'3 (alleen dat Bo Peep Bo Peep gedeelte dan) maar
neen :'3 ik vind het irritant :'3
nu vind ik je niet meer lief :3
Ik had telkens het beeld dat jongens uit me klas dat deden (levert proestbuien op in de les) en nu heb ik datzelfde beeld maar dan van jou in mijn hoofd :')
Ik moet vaker dingen opsturen XP