Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Emena
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Hoihoi, hier spreekt Emena :)

Hallo iedereen die me blijkbaar interessant genoeg vind om dit topic te gaan lezen,

Laat ik voor hen(voor wie bovenstaande beschrijving past) maar even vertellen wie ik ben :P

Mijn naam is dus Emena (niet mijn echte naam, maar die houdt ik online ook liever geheim :P)
Ik ben nu 18 jaar oud en speel al sims sinds...hmm tja sinds wanneer...Voor ik verhuisd ben dus dat moet voor 2003 zijn...Toen de eerste versie nog nieuw was :P
Inmiddels staat de Sims 2 compleet in mijn kast(zover ik weet :P), de Sims 3 basis ernaast (de uitbreidingen verzamel ik nog wel een keer als ik het geld heb) en de Sims Medieval zit momenteel in mijn pc (A)
Toch moet ik toegeven dat de sims niet mijn grootste hobby zijn :$ Dat is namelijk schrijven. Het schrijven van fantasy/horror verhalen vooral :P Het meest nog fantasy, met een middeleeuwse achtergrond/wereld :P (Goh, hoezo was ik blij toen de Sims medieval uitkwam :swing )
Naast eigen verhalen schrijf ik ook veel rpg's (samenschrijfverhalen op fora, mocht men niet weten wat het is) en ook mmorpg spellen als flyff, runescape en dergelijke willen nog wel eens mijn aandacht vasthouden.
Het is misschien niet verrassend dat ik geregeld en festival als de Elf Fantasy of castlefest bezoek.

Voor zij die nog niet afgehaakt zijn ga ik nog maar even door :P

Hoe kwam ik nu op dit forum? Allemaal de schuld van het laatste simsspel, mijn broertje had t namelijk al op de maandag in de winkel gekocht, terwijl ik netjes tot de donderdag wachtte voor het spel binnenkwam bij de winkel waar ik het gereserveerd was. Dus ik ging eens op internet zoeken, en zo kwam ik op dit forum terecht :P (Bij het topic over de vervroegde uitgave/wie het spel al had :P)
Nu vond ik het maar eens tijd hier eens een account aan te maken en te zien wat het forum me op kan leveren :P (Al verwacht ik niet heel actief te zijn daar ik een eigen forum te beheren heb, een miniforum dat wel, een grassprietje in vergelijking met deze berg...:P

Nou eens even kijken...Of ik dit bericht nog langer kan maken...Ehmmm...wat waren de beginvragen ook alweer?

Wie ben je? Check, staat hierboven...
Wat doe je? Dat heb ik ongeveer gezegd...Maar als men nog wil weten wat ik doe qua studie of bijbaan, lees hieronder verder :P
Hoe oud ben je? Check, ook al gezegd :P
Wat is je pincode? Een getalletje bestaande uit vier cijfers waarmee ik geld uit de muur kan toveren :P Oeh...Magie...:P

Als laatste dus: wat doe ik?
Ik heb tig bijbaantje: bijles geven in natuurkunde, wiskunde, nederlands en scheikunde (Ben vorig jaar met redelijke cijfers geslaagd voor het VWO met beide natuurprofielen ;) Dus die bijbaantjes passen mooi.
Ik pas geregeld een avond op (elke dinsdag :P Mezelf vermaken in andermans huis tegen betaling, heerlijk :P)
En ik werk in het weekend in een voetbalkantine, normaal sta ik daar achter de frituurpannen :P (Maar afgelopen weekend heb ik leren tappen...Nou ja, zover dat gaat xD Perfect zal t nooit worden...:P)
Hou ik dan nog wel tijd over voor mijn studie? :P Genoeg, sterker nog...Ik heb zelfs nog teveel vrije tijd...7,5 uur college in de week :P 9 als je de pauzes meetelt :P
Huh? Zo weinig les? Hoe kan dat?
Mwah gewoon de opleiding filosofie volgen aan de uni van Tilburg :P Dus voor mensen die niet veel uren aan leren willen spenderen >> geweldige keus :P Oke, er wordt van je verwacht dat je veel aan zelfstudie doet, maar verwachten is niet hetzelfde als verplichten toch? :P

Mocht het trouwens nog niet duidelijk zijn, ik ben een raar kind wat nogal kan door blijven gaan. Ik ga dus proberen een afsluiting te geven hieraan, maar ja proberen is niet hetzelfde als doen, he? :P
(En ik gebruik nogal een overload aan smilies)

Vind je dat ik nog niet genoeg gezegd heb? Het staat je vrij om vragen te stellen, of ik antwoord geef is een tweede :P

groetjes Emena
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Hoihoi, hier spreekt Emena :)

Welkom :P

Heb het ook door gelezen (A)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Hoihoi, hier spreekt Emena :)

Welkom op Sims Nieuws!

Je schrijft echt heel leuk. Misschien eens een idee om een kijkje te nemen in ons dagboekenforum (hier of hier) of die speciaal voor de Sims Middeleeuwen (hier). Misschien vind je het leuk om zelf ook een dagboek te beginnen ;)

Veel plezier en vragen mag je altijd stellen :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie