Laat ik voor hen(voor wie bovenstaande beschrijving past) maar even vertellen wie ik ben

Mijn naam is dus Emena (niet mijn echte naam, maar die houdt ik online ook liever geheim

Ik ben nu 18 jaar oud en speel al sims sinds...hmm tja sinds wanneer...Voor ik verhuisd ben dus dat moet voor 2003 zijn...Toen de eerste versie nog nieuw was

Inmiddels staat de Sims 2 compleet in mijn kast(zover ik weet

Toch moet ik toegeven dat de sims niet mijn grootste hobby zijn

Naast eigen verhalen schrijf ik ook veel rpg's (samenschrijfverhalen op fora, mocht men niet weten wat het is) en ook mmorpg spellen als flyff, runescape en dergelijke willen nog wel eens mijn aandacht vasthouden.
Het is misschien niet verrassend dat ik geregeld en festival als de Elf Fantasy of castlefest bezoek.
Voor zij die nog niet afgehaakt zijn ga ik nog maar even door

Hoe kwam ik nu op dit forum? Allemaal de schuld van het laatste simsspel, mijn broertje had t namelijk al op de maandag in de winkel gekocht, terwijl ik netjes tot de donderdag wachtte voor het spel binnenkwam bij de winkel waar ik het gereserveerd was. Dus ik ging eens op internet zoeken, en zo kwam ik op dit forum terecht

Nu vond ik het maar eens tijd hier eens een account aan te maken en te zien wat het forum me op kan leveren

Nou eens even kijken...Of ik dit bericht nog langer kan maken...Ehmmm...wat waren de beginvragen ook alweer?
Wie ben je? Check, staat hierboven...
Wat doe je? Dat heb ik ongeveer gezegd...Maar als men nog wil weten wat ik doe qua studie of bijbaan, lees hieronder verder

Hoe oud ben je? Check, ook al gezegd

Wat is je pincode? Een getalletje bestaande uit vier cijfers waarmee ik geld uit de muur kan toveren

Als laatste dus: wat doe ik?
Ik heb tig bijbaantje: bijles geven in natuurkunde, wiskunde, nederlands en scheikunde (Ben vorig jaar met redelijke cijfers geslaagd voor het VWO met beide natuurprofielen

Ik pas geregeld een avond op (elke dinsdag

En ik werk in het weekend in een voetbalkantine, normaal sta ik daar achter de frituurpannen

Hou ik dan nog wel tijd over voor mijn studie?

Huh? Zo weinig les? Hoe kan dat?
Mwah gewoon de opleiding filosofie volgen aan de uni van Tilburg

Mocht het trouwens nog niet duidelijk zijn, ik ben een raar kind wat nogal kan door blijven gaan. Ik ga dus proberen een afsluiting te geven hieraan, maar ja proberen is niet hetzelfde als doen, he?

(En ik gebruik nogal een overload aan smilies)
Vind je dat ik nog niet genoeg gezegd heb? Het staat je vrij om vragen te stellen, of ik antwoord geef is een tweede

groetjes Emena