(heey, ik ben groentehakker

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op za 02 apr 2011, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
4989 berichten • Pagina 232 van 250
Laatst gewijzigd door suspicious:3 op za 02 apr 2011, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
SorryAnsjJ2 schreef:@Lots&Alex: Als jullie bij elkaar zijn is dat leuk natuurlijk maar hoeft het niet in koeien letters hier komen te staan;) + Een wat betere post mag dan ook wel bijv: Yayy Alex is hier! Vet cewl <- ofzo.
zoiets heb ik ook als ik snel opsta(dan heb ik nog niet gegeten of te weinig gegeten)Ayumii schreef:Ik voelde me net opeens even duizelig en het werd zwart voor mijn ogen. (Niet echt zwart, maar zwarte vlekken) Is dit normaal?
Ik riep dat ie mocht komen eten... dus hij kwam, maar er was geen eten..Nako schreef:Hoe heb jij in vredesnaam je kat voor de gek gehoudenJozz schreef:@maike
nu voel ik me echt saai....![]()
ik heb alleen mijn kat voor de gek gehouden....![]()
De enige die ik voor de gek heb kunnen houden is Mark.
En die heeft veel leukere dingen gedaan :3
Vaak is het dan ijzertekort, heb ik ook een tijdje gehad.Ayumii schreef:Ik voelde me net opeens even duizelig en het werd zwart voor mijn ogen. (Niet echt zwart, maar zwarte vlekken) Is dit normaal?
Das dan ook wel de enige manier die ik zou kunnen bedenken om mijn kat in de maling te nemen :3Jozz schreef:Ik riep dat ie mocht komen eten... dus hij kwam, maar er was geen eten..Nako schreef:Hoe heb jij in vredesnaam je kat voor de gek gehoudenJozz schreef:@maike
nu voel ik me echt saai....![]()
ik heb alleen mijn kat voor de gek gehouden....![]()
De enige die ik voor de gek heb kunnen houden is Mark.
En die heeft veel leukere dingen gedaan :3
(nu voel ik me zielig)
Laatst gewijzigd door Liza op za 02 apr 2011, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
^ Ow, ok. Dan weet ik het ook niet.Liza schreef:Wie is dat naast jou? :3
Jippie, ik wil naar de kapper
EDIT HELP ME.
MIJN PRINTER DOET HET NIET, en nu kan ik dus niet printen en niet naar de kapper.
Laatst gewijzigd door Zinooo op za 02 apr 2011, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.