Grmbl

Pfff, ben echt kwaaaad en geirriteerd
Moet het even van me af schrijven hoor, haha. Word een hele drama bericht
Het begon al een tijdje geleden. Mijn vriendin S heeft met R, met een béétje leeftijdsverschil. Vind ze zelf, iig. Ze schelen 14 (!!!!!!!!) jaar en ze vind het zelf de gewoonste zaak van de wereld. Zij is 14 jaar en hij dus 28. Nou sorry hoor, het kan aan mij liggen en aan mn vrienden maar het is toch wel een beetje raar... Maar zelf vind ze dus van niet. En elke keer vertelde ze me dingen over hun twee etc. Mijn vriendin S had dus een paar weken geleden een blindedarm ontsteking en dat is helemaal uit de hand gelopen, ze is in totaal 3x geopereerd en in totaal heeft ze 5 weken in het ziekenhuis gelegen ipv maar 3/4 dagen ofzo. R is toen langsgekomen en elke keer zaten ze te zoenen voor mijn webcam. Daar kan ik op zich wel tegen maar niet als ze 14 jaar schelen

Toen ze naar huis mocht, vertelde ze dat hij mocht blijven slapen etc. Dus ik vroeg aan haar of ze wel voorzichtig zou doen, ze zei dat ze haar handjes thuis zou houden. Dus ik vraag de volgende dag, heb je je handjes thuisgehouden. Zegt ze nee. Omg, ik dacht dat ik flauwviel. Krijg ik zo'n heel verslag van wat er allemaal was gebeurd (heb ik afgekapt, hoef ik allemaal niet te weten

) Ondertussen had ik al een paar dingen tegen mijn mentrix gezegd, het is niet echt 'normaal' als iemand van 28 met een meisje van 14 jaar neemt. Ik ben zelf 14 jaar en ik moet er echt niet aandenken dat ik met iemand heb die 14 jaar ouder is... J (jongen) en ik die weten allebei wat er allemaal speelt tussen hun etc dus ik kon bij hem ook wel mn ei kwijt en op een gegeven moment hebben we alles tegen mijn mentrix gezegd, dus ook van dat slapen etc. En toen gingen hun er wat meedoen, maar ja S kwam er natuurlijk achter. Op een gegeven moment was het uit tussen S en R, hooor ik me toch allemaal dingen.
Nou serieus, ik dacht dat ik op ontploffen stond.
Zegt ze tegen anderen dat het míjn schuld is, dat ík het allemaal heb gedaan en dat ík alleen maar aan mezelf denk. Zeg het voortaan maar lekker recht in mijn gezicht, ipv dat laffe gedoe om het tegen anderen te zeggen en dat ík het dan van hun moet horen. Ze had alles tegen J verteld en hij weer tegen mij. Dus ik vroeg het allemaal aan S, eerst ontkende ze het maar later gaf ze toe. Ze wilde het aan me uitleggen dus we gingen ergens zitten. En ze bleef maar zeggen dat hij heel normaal is, lief is en helemaal niets kwaad doet. Nou kan zij dat misschien wel niet in zien. Maar ik en mijn vrienden etc zien allemaal wel dat dit echt foute boel is. Maar zij kan dat zelf niet inzien, R is helemaal geweldig en wilt het beste voor haar. En biedde haar excuses aan aan me dat ze het tegen anderen had gezegd, dus toen was dat onderdeel afgesloten. Ze zou het niet meer doen.
Vandaag bij Informatica moesten we een verslag maken over Computerverslavingen en tot slot een presentatie houden. Ik moest samen werken met S en een goede vriend van me, F. Op zich vind ik samenwerken helemaal niet erg, het is altijd heel gezellig etc. Maar echt, F en ik hebben álles in ons eentje gedaan. Wij vroegen elke keer gewoon aardig aan S of ze ook wilde meehelpen, tenslotte moeten we het met zijn drieën doen en niet in ons tweeën. Maar dat wilde ze dus niet en we ze zei dat we raar tegen haar deden etc. Terwijl zij juist degene was die raar tegen ons deed. F en ik hebben gewoon haar naam uit het verslag gehaald en zijn samen verder gegaan.
Hoor ik net weer van J dat ze tegen hem zegt (J en ik kunnen het erg goed vinden etc en hij is ook heel lief en leuk en alles

), maar nu zegt ze dus tegen hem; ik snap niet dat je M leuk vind. Ze zegt dat ík een bitch ben en alles. Nou sorry, maar morgen krijgt ze echt de wind van voren.
En gisteren was er om net 3 zo'n programma over Loverboys en dat moest ik van mijn ouders perse kijken. Dus ik vertelde het vanmorgen aan S (nog voor al dat dramagedoe bij Informatica) en vroeg of ze het ook had gezien. Ze zei van wel en toen zei ze; ik hoop niet dat het mij overkomt. Ik dacht zo bij mezelf; schat, je zit er al midden in. Maar ik heb mn mond gehouden
Dat was dus heel het verhaal

Pffffffff

Tel tot 10...
Laatst gewijzigd door MelissaRoos op do 31 mar 2011, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.