Ik moest me weer om acht uur melden. Nu zit ik te wachten op school met me ipodje

4989 berichten • Pagina 222 van 250
MisterSims schreef:
v Ze vonden het simpelweg leuk om de mensen die daar die tsunami hebben meegemaakt te steunen.\
Ja ik vind het ook wel erg maar dan hoeven mijn ouders er niet meteen naar toe te gaan. Ik bedoel denk ook eens aan je zoon die een keer in de twee jaar ziet...
Laatst gewijzigd door suspicious:3 op ma 28 mar 2011, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk!FranSor schreef:Ik wil even kwijt dat ik me net heb opgegeven voor autorijlessen! Het zou zooo fijn zijn als ik op mijn 20e en dus deze zomervakantie al kan rijden!
Ik ben blij dat ze er nog zijn ja.AnsjJ2 schreef:MisterSims schreef:
v Ze vonden het simpelweg leuk om de mensen die daar die tsunami hebben meegemaakt te steunen.\
Ja ik vind het ook wel erg maar dan hoeven mijn ouders er niet meteen naar toe te gaan. Ik bedoel denk ook eens aan je zoon die een keer in de twee jaar ziet...
Ik vind het top dat ze helpen, en het is best wel ego om zo te denken.. Jij hebt nog wel alles en die mensen hebben helemaal niks meerDus wees blij dat je uberhaupt je ouders nog HEBT! Zo kan je het ook zien
Stuk positiever.