Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 222 van 250

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt.

Goeiemorgen!
Ben ziek thuis, heel erg moe en gewoon niet lekker. Hopen dat ik morgen weer beter ben, we gaan het Museon in Den Haag waar ik eigenlijk geen zin in heb, maar we moeten een verslag maken voor ons portfolio en dat is erg belangrijk. En 's avonds oppassen.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

MisterSims schreef:
v Ze vonden het simpelweg leuk om de mensen die daar die tsunami hebben meegemaakt te steunen.\
Ja ik vind het ook wel erg maar dan hoeven mijn ouders er niet meteen naar toe te gaan. Ik bedoel denk ook eens aan je zoon die een keer in de twee jaar ziet...

Ik vind het top dat ze helpen, en het is best wel ego om zo te denken.. Jij hebt nog wel alles en die mensen hebben helemaal niks meer :) Dus wees blij dat je uberhaupt je ouders nog HEBT! Zo kan je het ook zien :) Stuk positiever.
---------------------
Grrr ik haat het als mensen mij toevoegen op sociale sites en dan zeggen ze maar niet wie ze zijn als je het vraagt. Dat soort mensen gelijk weer verwijderen na een dag 8-)

Zometeen weer naar school en heb er zin oan!
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik hoef niet naar school omdat k ziek ben.
& we hebben gister geboekt voor vakantie! Die camping is echt wauwwwwww
Afbeelding
DIRECTIONER.
suspicious:3
Mest analist Mest analist

^ik hoop dat wij ook optijd gaan boeken voor de vakantie.. Eigenlijk wil ik graag dat er een zwembad bij zit, dan kan ik namelijk 's morgens (wanneer er waarschijnlijk niet veel mensen zijn) blijven door trainen, want ik heb er dit jaar echt last van dat ik mijn vorm kwijt ben ;(, maar ja ik denk dat wij dat niet voor elkaar gaan krijgen, omdat dat ik gok, te duur is ;8

maar ja. ik ben "gezellig" huiswerk aan het maken ;9, ik wil het snel af hebben, kan ik eens kijken of sims weer uit valt, nu ik de resoluties lager heb gezet.

opeens houdt m'n stabilo vulling er mee op.. Ik leg hem zo neer, wil weer verder schrijven is ie leeg O.o, en dat terwijl hij net nog perfect deed.. :scared

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op ma 28 mar 2011, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Jeuj, het voordeel van ziek zijn is dat je lekker kan Simsen. Ben weer met Middeleeuwen bezig en heb dat eerste deel, 'een nieuw begin' net uitgespeeld met zilver :D Nu kan ik vrij gaan spelen, en straks in een nieuwe wereld beginnen :D
FranSor
Beheerder Beheerder

Ik wil even kwijt dat ik me net heb opgegeven voor autorijlessen! Het zou zooo fijn zijn als ik op mijn 20e en dus deze zomervakantie al kan rijden!
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

FranSor schreef:Ik wil even kwijt dat ik me net heb opgegeven voor autorijlessen! Het zou zooo fijn zijn als ik op mijn 20e en dus deze zomervakantie al kan rijden!
Leuk! :laugh
Afbeelding
MisterSims
Groentehakker Groentehakker

AnsjJ2 schreef:
MisterSims schreef:
v Ze vonden het simpelweg leuk om de mensen die daar die tsunami hebben meegemaakt te steunen.\
Ja ik vind het ook wel erg maar dan hoeven mijn ouders er niet meteen naar toe te gaan. Ik bedoel denk ook eens aan je zoon die een keer in de twee jaar ziet...

Ik vind het top dat ze helpen, en het is best wel ego om zo te denken.. Jij hebt nog wel alles en die mensen hebben helemaal niks meer :) Dus wees blij dat je uberhaupt je ouders nog HEBT! Zo kan je het ook zien :) Stuk positiever.
Ik ben blij dat ze er nog zijn ja.
Maar ik heb de eerste dag dat ik het wist heb ik ze gebeld.
Vijf dagen later belde ze terug. Ik vind het verschrikkelijk wat er in Japan is gebeurt
Maar ze vertelden het nog geeneens. Meestal bellen ze me op als ze ergens heen gaan.
En volgende maand zouden ze me op komen zoeken. Maar ik probeerde niet Ego over te komen.
:O
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik vind dat je best zo "Ego" mag doen. Het is niet niks als je je ouders zo weinig ziet. Ik begrijp je ouders volkomen dat ze Japan willen helpen en het is dan ook heel goed dat ze dat doen, maar ze laten daarmee anderen wel weer een beetje in de steek, vind ik. :S En dat is iets wat ik echt niet vind kunnen, ook al zijn ze naar japan gekomen om anderen te helpen. ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten