Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 221 van 250

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Wat wil je kwijt.

Ben ziek. Echt stom. Ik zou vandaag met paps naar A'dam gaan om te gaan shoppen. ):
&ik mag niet simmen *grrrr
Afbeelding
DIRECTIONER.
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik kan een download maar niet vinden :(
ja, ik ja naja ik weet wel wie het gemaakt heeft en waar het te vinden was, maar aangezien Newsea die oude site gedumpt heeft is die download ook weg :(

dan maar ff op Simscave gaan requesten o;
naja

nog 1 week stage lopen en dan weer naar school :(
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik haat mijn internet! Omdat het uitviel denkt iemand nu dat ik expres van msn was en nu reageert die persoon niet meer! :cry Ik heb zo'n bloedhekel aan mezelf opeens.
Afbeelding
suspicious:3
Mest analist Mest analist

:cursing valt sims net uit op m'n laptop, ik wist bijna zeker dat het aan m'n videokaart lag, en ja hoor.. vind mijn vader ;" met geïntegreerde videokaart valt met bijna alle spellen te spelen, alleen kun je bij de meeste spellen maar de resoluties: gemiddeld, of laag zetten" , oké dat viel aan de ene kant wel te verwachten, maar ik vind het stom ;9..
Maar als ik de site, waar m'n laptop vandaan komt, zal citeren staat er dit:" En voor optimaal game- en multimediaplezier kunt u zelf kiezen uit een grafische kaart van ATI of van NVIDIA®"..
waarom kunnen ze die er niet meteen inzetten . :(

naja, dat wordt dus resoluties lager zetten morgen.. ;9

VDan hoop ik dat oververhit ding, maar ik vind het raar dat hij dan zo snel oververhit raakt.. ;9, dus ik denk van niet.. :(

-Iedereen welterusten-

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op ma 28 mar 2011, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Het kan ook komen doordat je laptop oververhit raakt of als je teveel dingen te geijk doet ;)

Nieuwe ava en sig, net gemaakt, helemaal winters ;3
Zo heb ik alsnog een aandenken ;D

Ik heb dus echt geen zin in school, en en ik kan niet wennen aan de zomer tijd ;(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

AUB niet powerposten over Sociale sites... Via de twitter van Simsnieuws is iedereen te vinden;)

---

Laptop aan het backuppen, tas in pakken,... Morgen eindelijk weer naar school. Ben klein beetje zenuwachtig, geen idee waarom eigenlijk haha.
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Marit. schreef:Mwuhahaha, ik heb Maike op hyves gevonden en daardoor ook Luc en Jos. :D
Hahaa gezellig :laugh

--

Hmm ik zit te twijfelen, zal ik eerst iets voor school doen en dan gitaar spelen, of eerst gitaar spelen en dan iets voor school?? :huh

aaaahw kom er niet uit xD ik doe eerst school maar, dan is dat tenminste klaar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker

Gadverdamme ik haat mijn ouders.
Ze zijn terug naar Japan gegaan.
Ze zijn daar net drie dagen weg en dan gaan ze weer terug.
kutmensen.

v Ze vonden het simpelweg leuk om de mensen die daar die tsunami hebben meegemaakt te steunen.\
Ja ik vind het ook wel erg maar dan hoeven mijn ouders er niet meteen naar toe te gaan. Ik bedoel denk ook eens aan je zoon die een keer in de twee jaar ziet...

Laatst gewijzigd door MisterSims op ma 28 mar 2011, 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten